-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabesz666
aktív tag
válasz ates2 #110898 üzenetére
A sávszélesség, nem egyenlő, a letöltési sebességgel..... kb 8 al kell osztani a letöltési sávszélességet, és akkor kapod meg a tényleges letöltési sebességet. Viszont ez sok mindentöl függhet. Torrent esetén, ha nem seddelik neked rendesen tehát nem fedik le a letöltési sebességedet, így lassabban töltődik az adat...... Ha szar a hdd-d írási sebessége mondjuk 60 mb/s , hiába jön az adat 100 mb/s el.....
-
asdf_
veterán
válasz ates2 #112730 üzenetére
olyat is hallottam,hogy az oszlop áramcéghez tartozik ők meg csak bizonyos cégeket engednek rá...
Azt hiszem ez már a múlt, és az oszlop tulajdonosa kötelezve van rá, hogy ráengedje azt, aki rá akar mászni, mert az a közérdek, hogy valahol legyen rendes/alternatív net, az nagyobb, mint az áramszolgáltató bármilyen kamuérdeke. 1m védőtávolság oszt kalap.
[ Szerkesztve ]
-
gduck
addikt
válasz ates2 #114023 üzenetére
Nem tudom, hogy ezt miért nekem válaszoltad De ha szeretnéd, hozzászólok ehhez is
Németekhez képest, itt Kánaán van, szóval lehet hogy itt az problémás sebesség, az megegyezik az ottani csomagsebességgel. Úgyhogy inkább mellőzzük a Német példákat, mert ahhoz képest itt ki van ny**va a seggünk
Ping és egyéb problémák, nekem nem jelentkeznek. Mondjuk egy földhurok leválasztó a Connectbox elé javított annó ezen a helyzeten :D
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz ates2 #115655 üzenetére
Nálam egész nap jó volt, most is jól működik, semmilyen hiba nem jelentkezett, DoT-ot használok google és cloudflare DNS-ekkel. Minden működik.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
LouiS22
veterán
válasz ates2 #116603 üzenetére
Évi egy alkalommal az inflációt követő emelés lehet.
ÁSZF:
7.2.2.Felek Előfizetői Szerződésben rögzített, közös megegyezésen alapuló, jövőre szóló
kétoldalú szerződésmódosításaAmennyiben az Előfizető az Előfizetői Szerződésében ehhez kifejezetten, az Előfizetői Szerződés megkötésével, mint tevőleges magatartással hozzájárult, akkor ha a Központi Statisztikai Hivatal által közzétett adatok alapján az éves fogyasztói árindex (infláció) 1 %-ot elérő, vagy azt meghaladó mértékű növekedése következik be a megelőző tárgyévhez képest, abban az esetben az Előfizető Előfizetői Szerződésében meghatározott díjak - ideértve az ÁSZF 2. számú mellékletében meghatározott díjakat is - naptári évenként legfeljebb egy alkalommal, a fogyasztói árindex növekedésével arányban automatikusan módosításra kerülnek akként, hogy a díjváltozás mértéke megegyezik az éves fogyasztói árindex változásának mértékével.
Fenti esetben a díjak Szolgáltató erről szóló értesítésével, az értesítésben meghatározott mértékben és időponttal módosulnak.[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
kezo0
addikt
válasz ates2 #116603 üzenetére
Hűség alatt nem emelhetnek, egyszer sem, semennyivel sem. Ezért is hűség. Inkább arról van szó, hogy valószínűleg nálad is változtattak a számlázási időszakon, mint többeknél. Olvass vissza, többen is írtak erről. Magán a számlán ott lesz a magyarázat. Tehát a havidíjad nem változott, csak most nem egyhavi díjat számláznak, hanem 1-2 nappal többet.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz ates2 #117540 üzenetére
Tegnap egy csomó embernek jött mail, hogy „bekapcsolták náluk a szolgáltatást”, de a legtöbbjüknek fogalma sincs, hogy miről van szó, mert nem rendeltek semmi újat ill. nem kezdeményezték a meglévő szolgáltatásaik változtatását.
Valami tévesen kiküldött kör-email lehetett ez.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ates2 #119846 üzenetére
A tavalyi állapothoz képest rosszabbak a modemértékek, de ettől még elfogadhatóak, gondolom az osztó nem változott és nincs bekötve csillapító.
[ Szerkesztve ]
-
ztsoft
őstag
válasz ates2 #120320 üzenetére
Nem is írtam, hogy a bix.hu-ra van csomagvesztésem. Az, hogy csak annál az egy eszköznél jelentkezik, hogy nem válaszol minden ICMP kérésre, az lehet hiba vagy magas terhelés.
De ha megnézed a második képet, ott látszik, hogy a HGW sem áll a helyzet magaslatán, 1 csomagvesztés, 1000 feletti ping (nem is értem, hogy az 1. hostnál miért az 176.63.51.254-et írja a 192.168.0.1 helyett, pedig router módban van a HGW).
Az viszont biztos, hogy nem igazán jó érték az 500 feletti ping (a legrosszabb érték).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független 2027. 04.20. Apple garancia MM vásárlás
- Samsung Galaxy S23 Ultra / Green / 512GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 12 Pro Max / Graphite / 256 GB / 86% akkumlátor / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 15 Pro / Black Titanium / 256 GB / Bontott doboz / 0 perces / Kártyafüggetlen
- IPhone 14 Pro 128GB gyári független megkímélt jó akku
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest