Hirdetés
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztsoft
őstag
válasz fokukac #79166 üzenetére
Én is kíváncsi voltam, így meg is néztem belépés nélkül (itt az első 2 hónap 0 Ft/hó) és belépéssel is.
Belépés nélkül Belépéssel
Happy Home 150 Comfort 7 999 Ft/hó
Happy Home 150 Premium 6 299 Ft/hó
Happy Home 300 Comfort 8 499 Ft/hó 6 099 Ft/hó
Happy Home 300 Premium 9 999 Ft/hó 6 699 Ft/hó
Happy Home 500 Premium 12 499 Ft/hó 6 999 Ft/hóAz említett ultra csomagokról nincs említés egyik esetben sem.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Másnál is rossz a DTX (a többit nem néztem)? A TV szerint nincs hiba (jelerősség 50, jelminőség 100, bithibaarány 0), de a kép elég sűrűn kockásodik, szétesik, még hang hiba is van néha.
A modem jelszintek is jónak mondhatók.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #79171 üzenetére
Az említett hibánál megvolt a hibabejelentés, technikusi kiszállás, de hibát nem találtak (állítólag a központban tökéletes a DTX), azon kívül, hogy látták a kép és hang hibát. Most ott tartok, hogy mind a két TV-n (mediacard) ugyan úgy jelentkezik a hiba. Annyiban érdekes, hogy a DTX (714 MHz) rossz, de ugyan ezen a frekvencián lévő többi csatorna (SD, HD) tökéletes.
Találkozott már ilyennel valaki?
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Most kaptam egy (automata) hívást a UPC-től, hogy mennyire vagyok elégedett a "beüzemelést végző szerelő munkájával". Milyen beüzemelés? Hibaelhárítás volt, ráadásul azt sem sikerült elhárítani, de már zárták is a hiba jegyet.
Lehet érdemes lenne ismét hívni Őket, hogy a hiba nem lett kijavítva, így a hibajegyet sem kellene zárni?
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Megtörtént a hívás, de a hibajegy lezárásán nem volt hajlandó módosítani, mondván, a "Technikus azt írta a munkalapra, hogy nem talált hibát". Ő szerinte tökéletes a hálózatuk. Erre vissza kérdeztem, hogy az normális, hogy a DTX csatornán 5 - 10 mp-enként kockásodik, széthullik a kép mind a két TV-n? Erre ajánlott újabb kiszállást. Meg valami beállítást küldött (nem frissítést, direkt rákérdeztem, mert ezzel a kollégája is próbálkozott).
Nekem meg azt mondta a Technikus, hogy még vissza jönnek, rá néznek az oszlopra is (légvezeték). Most azért nem tudja ezt megtenni, mert a kollégája még kezdő, nincs engedélye erre (lehet, hogy nem pontosan így fogalmazott, de a lényege az, hogy egyedül nem mászhat fel).
Most új időpontot kaptam, szombat 8 és 12 között, most már én is erélyesebb leszek. Még egyszer nem játsszuk azt el, mint mikor kezdtem a UPC-nél, fél évig keresték a hibát.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #79244 üzenetére
Ismét megvolt a Technikusi kiszállás. Az itteni központban kezdett, de ott jó volt a DTX csatorna. Nálam már nem jó.
Persze a műszer most sem mutatott hibát, de most tovább léptünk. Kipróbáltunk egy Horizon box-ot is (ez már UPC logós, az enyém még Horizon logós volt anno), ugyan az a hiba (csak nem esik szét a kép, hanem megáll egy időre az adás). Próbáltuk direktbe kötni a TV-t is (egyből a bejövő koaxra), így is ugyan az.
Elmondása szerint, lövése sincs, hogy hol van a hiba. Nem irigylem Őket, elég messze vagyok a központtól, ráadásul a műszer sem segít Nekik.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz anglergab #79260 üzenetére
Szerintem nem magas, mivel most is 58-at ír (gondolom %-ban írja, hűvösebb időben ez 78) a TV a jelerősségre, minőségre viszont mindig 100-at ír. Van itthon 6 dB-es csillapító, azt betéve a TV elé, így már csak 30 az erősség, a minőség továbbra is 100, de a hiba így is jelen van. Most már ez is letudva.
Meg volt már olyan is, hogy magas volt, akkor 98 - 100-at írt a TV az erősségre, meg nem csak egy csatorna sínylette meg akkor.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz anglergab #79263 üzenetére
Interferencia?
Ez egy jó kérdés. A műszer semmilyen hibát nem jelzett, miközben a kép széthullott. Az előző Technikus is ezt mérhette egy "csipogó"-nak (a ma kint lévő hívta így) nevezett műszerrel, még az összes HDMI kábelt is kihúztam a TV-ből (simán 30 volt, kihúzás után 15 lett, jelentsen ez bármit is).
Amikor rossz a kép, akkor is 100-as a minősége a csatornának?
Igen, ez változatlan marad, olyan, mintha maga a stream is így érkezne. A TV sem jelzi hibának a diagnosztikában.
A hiba lehet még a fejállomáson/TV-feladónál és a mediabox szoftverében/konfigurációjában is.
Mint írtam is, az itteni meg a Pesti központban is jó a DTX csatorna. A Horizon box-ot csak tesztelésre hozta fel a Technikus, én Mediacard-ot használok.
(#79264) Livius
Pont ez az érdekes, hogy este, éjszaka még rosszabb a helyzet, még jobban széthullik a kép, miközben a jelerősség 78. Persze a minőség mind végig 100.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz anglergab #79269 üzenetére
Állítólak a feladó és az itteni állomáson is hibátlan a DTX csatorna.
Tegnap egy hosszabb tesztet csináltam (23:45 - 0:00), ahol a jelerősség 78 és 82 között ingadozott (most nézve 66-on áll, és nem ingadozik). Látszólag nem volt összefüggés az ingadozás és a kép széthullása között.
Az Eurosport 1 HD-nál nem ugrált a jelerősség (ugyan azon a frekvencián van). Sajnos azt a Technikus sem tudta megmondani, hogy mely csatornák vannak közvetlenül a DTX mellett (nem tudom a csatorna számozás úgy van-e) a frekvencián.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz woodworm #79273 üzenetére
Bocsánat, nem fogalmaztam egyértelműen. Azt nem tudta megmondani, hogy az adott frekvenciában (jelen esetben ez 714 MHz) melyik csatornák vannak mellette.
Ahogy a képen is látszik a DTX mellett a Rai Uno szerepel (ugyan azon a frekvencián), de a valóságban ezt már nem tudta, hogy így van-e.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
A szerver tökéletesen működik, a Thunderbird simán belépett a fiókba. Ismét a UPC oldala (Webmail) haldoklik.
Arra azért kíváncsi leszek, hogy a remek fejlesztő csapatnak mikor köszönik meg a munkájukat. Igaz, a Vodafone-nál is vannak gondok a webes fejlesztéssel.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
-
ztsoft
őstag
Már nálam is feldobálja az ablakot, hogy "nincs hozzáférése ehhez a csatornához" (Viasat Explore, az elmúlt 5 percben 3-szor), mind a két Mediacard-nál. Valami nagy gubanc lehet ismét a UPC-nél.
Nem elég, hogy a DTX nézhetetlen, még ez is kínlódik. Lassan kifogyok a reklám mentes adókból.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #79387 üzenetére
Elméletileg már tudnak róla. Egy elégedett ügyfél megírta az FB oldalukon.
Kedves UPC! Tegnap este óta felugrál a képen látható üzenet. Ma reggel hívtam a 1221et, ahol rögtön automata közli, hogy nagyon leterhelt a vonal, ha lehetséges próbáljam meg később. Na ettől nem ijedtem meg és továbbléptem a hibabejelentésre, ahol már az automata közölte, hogy tudnak a hibáról. Hálelúja! De, tök jó lenne, ha a tudunk a hibáról üzenettel indítanának, valamint, ha ezt az információt ide is kiírták volna, akkor sok kellemetlenségtől megkíméltek volna minket és magukat is. Máris 141000 hívással kevesebb lenne és talán a vonalak sem lennének túlterhelve. Üdv.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Még szerencse, hogy nem függök a TV műsortól (most nincs F1, a többi meg nem érint). Nem szokták elkapkodni a hibák javítását. A jó munkához idő kell, a ...
Már gyűlnek a bejegyzések ezzel kapcsolatban az FB oldalukon, de még csak nem is reagálnak rá. Még sablon szöveg sincs. Valami nagy gubanc lehet.
Tisztelt UPC Magyarország!
Azzal a kérdéssel (kéréssel) fordulok Önökhöz, hogy tájékoztassanak arról, hogy mit kell ahhoz tennem, hogy nyugodtan tudjam nézni TV-n azokat a csatornákat, amikre jogosult lennék az előfizetésem alapján. Konkrétan a Spiler1, Spiler2 csatornákra gondolok!
Egy élő mérkőzést annyira nem jó nézni, hogy kb. 2-3 percenként felugrik egy értesítési ablak, hogy nincs jogom nézni ezt a csatornát és vegyem fel önökkel a kapcsolatot, ami pár másodperc múlva eltűnik, de azért ezt Önök is beláthatják, hogy ennek én annyira nem örülök...Köszönöm megtisztelő figyelmüket...
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Toth_Jani #79430 üzenetére
Mivel csak a kódolt adóknál használja a kártyát, így a kódolatlannál nem fogja csinálni. Egyszerre kettő kártyaolvasó is kuka lenne? Mind a kettő TV ugyan azokon a csatornákon csinálja.
Amúgy nem minden kódolt adónál csinálja, DTX nem, Viasat Explore igen.
(#79433) smiti
Igen, olyan is van, ami rossz.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Még jó, hogy sikerült egy válaszban bejelenteni, hogy központi hiba van. Ezért dobálja a "nincs hozzáférése" ablakot. Gratulálok UPC, ez aztán a kommunikáció! Idézet a válaszból.
"Sajnos egy váratlan központi meghibásodás történt a digitális televízió szolgáltatással, ami egy ilyen hibaüzenetet generál. A hibajavítást már megkezdtük. A teljes javításig türelmedet kérem.
Üdv: Gergely"Az FB szerint ez 1 napja került be (mégis posztolnak hétvégén). Akkor már miért nem emelik ki hírként az oldal tetején, hogy mindenki láthassa.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Intruder2k5 #79559 üzenetére
Ezt nem is néztem, akkor ez nem opció.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
-
ztsoft
őstag
válasz 4Grider #79615 üzenetére
Örülök, hogy ennyire tudsz egy szatyornak örülni.
Ha nem jött volna le (olvasd el, az összes, ajándékhoz kapcsolódó hsz-t), én (szerintem, írhatnám így is, mi) sem örülök (örülünk) ennyire neki. Valószínűleg a szekrény mélyén végzi majd.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz The Goth #79913 üzenetére
Szia!
Most néztem meg, nem kell regisztráció. Simán a címet megadtam (amit tudtam az utcában, hogy nincs szolgáltatás), majd választottam egy csomagot, majd eljutottam a "Az előfizető személyes adatai"-hoz (én innen nem lépek tovább ), ezt kitöltve már mehet is a megrendelés.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz The Goth #79925 üzenetére
Ez esetben csak telefonon tudsz segítséget kérni, az új megrendelőknek ez a lehetőség van, "Új megrendeléshez hívd a 06 80 985 303-at, vagy kérj visszahívást!" (csomagoknál van egy sárga kör, benne egy fehér telefon kagyló, erre katt és előjön ez a szöveg).
Én biztos, hogy elpanaszolnám, hogy a rendszerük nem engedi az online megrendelést, holott a szomszédnak van szolgáltatása. Talán így az online megrendelésre vonatkozó kedvezményt is sikerül kiharcolni.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Pompás.
Ha lesz csatornánkénti előfizetés lehetősége, akkor talán marad a TV szolgáltatás (nem díjazom a külön készüléket, de talán így elviselném), ha nem, akkor megy a levesbe.
Már van egy Android-os box-om (persze, CoreELEC fut rajta), még egy nem kell.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Intruder2k5 #80287 üzenetére
Én is, de ha már ennyire hajszolják a jövőt, akkor merjenek merészet lépni.
Amúgy meg, ha nézek is TV adást, akkor kizárólag olyat, ahol nincs reklám. Így a többi számomra felesleges, nem is szeretnék érte fizetni.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz zeon.hu #80548 üzenetére
Ha Horizon HD box-ra gondolsz (már egy ideje Mediacard-ot használok), akkor eleinte így működött (még tesztelés alatt, talán még utána is), utána már csak egy információ jelent meg felül a beállított időben (OK-ot nyomva váltott csak csatornát). Most nem tudom, hogy mi a helyzet.
A Samsung TV-n tökéletesen működik (Nézésütemezés) Mediacard-dal.
(#80549) Kicsirics77
Nálam jó (volt) az EPG Mediacard-dal.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Újabb magyarázat a számla mizériára.
Érdemes megnézni a szövegben szereplő napokat és a megjelenés óta eltelt napokat. Még a végén kiderül, hogy valaki félre nyomott, és ettől megborult a teljes rendszer.
Persze, még most sem lehet letölteni az aktuális számlát.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Más is kapot e-mail-ben kérdőívet a UPC-tól? Kíváncsiak voltak, mennyire vagyok elégedett velük, mi a véleményem róluk, ajánlanám-e őket, stb.
Az utóbbi időben tapasztalt dolgok miatt, szépen lepontoztam. Meg megemlítettem az AdBlokker-t is, kíváncsi vagy, hogy reagálnak-e rá valamit.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Piftuka #80617 üzenetére
Szia!
Nálam is volt már ilyen hiba, azaz, ugrált a jelszint, nézhetetlen volt az adás. Nálam az egyik erősítő adta meg magát az oszlopon. Technikus elmondása szerint az "AGC" össze-vissza állítgatta a jelszintet az erősítőben. Igaz, ez nálam a netet is érintette, a HGW is össze-vissza jelszintet kapott, sokszor dobta a kapcsolatot.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Szia!
Igen, vannak hasonló problémák, korábban már írtunk róla. Nekem az az érzésem, hogy itt is a UPC megbízhatatlan rendszere játszik szerepet. A kártyák nem tudnak megfelelően kommunikálni a rendszerrel. Nálam is eltérően viselkedik a két kártya, pedig azonos csomagok vannak rajtuk, meg a TV-k is ugyan olyanok.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Már megörültem, hogy kész a számla, le is tölthetem. Tegnap este jött az e-mail. Erre most még sem tudom letölteni, ismét az 1-2 napot szajkózza.
Már végképp nem értem Őket. Minek küldik az e-mail-t, ha még most sem jó a rendszer. Vagy lehet, a jobb kéz nem tudja, hogy mit csinál a bal.
Eddig még soha semmit nem fizettem ki úgy, hogy nem volt nálam a számla.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Az imént kaptam egy SMS-t a Vodefone-tól, miszerint 2019.11.04-től a 1221-es számot Vodafone-osként díjmentesen hívhatom belföldön és az EU-ból.
Most már felesleges a vezetékes telefon, csak erre használtam.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #80675 üzenetére
Meg is jött a válasz az FB oldalukon.
A számla letöltését sajnos egy központi jellegű hiba akadályozza, melynek elhárítása folyamatban van. Elnézést kérek az okozott kellemetlenség miatt!
Pompás, már van számla, de nem férek hozzá. Á, inkább nem írok semmit.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Toth_Jani #80704 üzenetére
A befizetéssel nincs gondom, azt már rég letudtam a megszokott időben.
Azt viszont nem értem, hogy miért nem hozzák már helyre a rendszerüket. Bármilyen újítás csinálnak a rendszeren vagy csak hozzá nyúlnak, az rendszerint központi hibába torkollik.
Csak egy pár példa, az AMC bevezetése (ha jól emlékszem a csatorna nevére), box cseréje Mediacard-ra (első hibamentesen lezajlott, a második elveszett a rendszerben), nem olyan rég a Mediacard engedélyek nem voltak rendben ("Nincs hozzáférése" üzenet), meg most a számlázás.
Ha én is így végezném a dolgomat, már rég nem kellene csinálnom.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz viktorhu #80713 üzenetére
Én nem így látom a dolgot.
1, Nehezen hiszem, hogy a Windows nem cache-el fájl másolásnál, mindegy az, hogy milyen eszközre másolsz.
2, A biztonságos leválasztás nem csak a fájl másolás biztonságos befejezéséért felelt, hanem az adatvesztés elkerüléséért is (pl. olvashatatlan fájlrendszer).
3, Még Linux alatt is ajánlott használni (konzolos felületen a sync parancs), az Unix-ot nem ismerem, de gondolom ott van ilyen.
4, Az összes eszközben benne van, legyen az TV (Samsung, LG, stb), Android-os (box, telefon, stb), LE, CE-t futtató TV box, műholdvevő, sőt, a UPC Horizon HD box-ában is.Ezután kétlem, hogy nem kellene leválasztani kihúzás előtt.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Megy a Samsung-nál is (H6400 biztos, az F5100-ra már nem emlékszem), csak kézi keresést kell csinálni (nem szolgáltatóit), igaz, így viszont a karakter kódolás nem jó (csatorna név, EPG).
(#80721) LurkerSheik
A csatornákat nem tudom rendezni mostmár, erre keresve a Tv topicban valami pc-s csatornaszerkesztőt írtak Samu F6100-ra.
Én a kedvenceket használom H6400-án, tökéletesen működik a beállított sorrend, lista, a csatorna léptetésnél (P+, P-), az EPG-nél és a csatorna listánál (CH list)
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Micha3l #80740 üzenetére
Nem vicc, elrettentésnek szánják, hogy ne köss újabb egy év hűséget.
Viccet félretéve, a törvény kötelezi Őket erre (ahogy írták is). Csakhogy a UPC-nek túlárazott lista árai vannak és ebből számolnak valamit, aminek ez az eredménye. Nem kell vele foglalkozni, nekem is hasonlót küldtek anno.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz The Goth #80816 üzenetére
Szia!
Nálam is hasonló volt anno, augusztus végi online rendelés, szeptember eleji bekötés. A számlázás a bekötéstől indult, ahogy az előfizetett szolgáltatás is.
A számlázás most igen csak betegeskedik a UPC-nél, nem lepne meg, ha ez is ennek az eredménye lenne.
Persze, ha biztosra akarsz menni, akkor nem úszod meg a 1221-et.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Én nem csináltam teljes csatornakeresést, csak a változásokat keresi meg magától a TV (Samsung, UPC-s beállítások, Mátraszőlős). Mind két csatorna megy nálam.
(#80834) Toth_Jani
Nálam megy az MTV Hungary, nem lett kódolt, Digital Gold csomag.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Eladó garanciális Honor Magic 6 Lite
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- ASUS ROG STRIX 750W Gold Aura Edition RGB LED Moduláris Tápegység 12VHPWR PCIE 5 ATX 3
- Asus Rog Thor II 1000W Platinum OLED RGB Moduláris Tápegység
- Tápegység Moduláris Kábel Tápkábel Adapter Hosszabbító Csatlakozó Elosztó - Egyedi is
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen