- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#75501312
törölt tag
válasz #07746304 #85765 üzenetére
Hát, reménykedjünk benne lesz máshol is konkurencia.
Engem már mondjuk nem zavar, csak teljen már le a hűségem.
Azt végképp nem értem miért ekkora a szórás. A régi UPC adatbázis rémálom lehet a Voda analitikusoknak, imádkozom majd értük. Bár a sajátjuk sem egy leányálom. -
#75501312
törölt tag
Nálam 15-e után jönnek a számlák Díjneten.
-
#75501312
törölt tag
Egy kicsit ventilálnék itt, és remélhetőleg másoknak is érdekes infó lehet.
Jelenleg kb. 60 csatorna érhető el HD minőségben itthon.
Na most ha hozzáteszem ehhez a számunka elérhető kínálatot röhögnöm kell. A technikai részletek nem teljesen tiszták, hogy adott szolgáltató hogy oldja meg ezt, de a legnagyobb csomag is olcsó, 200 csatornával, amiből 60 HD.
Nagyon-nagyon szomorú, bosszús és elkeseredett vagyok most. -
#75501312
törölt tag
Igen, ők azok, direkt nem raktam be a teljes képet, mert nem akartam problémát belőle, ez nem az ő topikjuk.
(#85939) woodworm
Nem, van náluk már Gigabit is optikán, de nem ez a lényeg. Jó pár plusz természetcsatorna elérhető náluk HD-ban.
Teljesen mindegy másnak mire van igénye, nekem arra van igényem, hogy a csóri TV Paprikát is HD-ban nézzem, vagy az ismeretterjesztő csatornákat eredeti angol DD 5.1 hanggal, mert attól nyugszik meg a kis lelkem és attól tudok jól aludni éjszaka, hogy tudom minőségi szolgáltatást kapok. Miközben a szüleim meg örülnek az otthoni sima SD adásnak is meg HBO Go-nak ha magyarul van, mert nekik meg az az igényük.
Függetlenül ettől a lényeg az lett volna, hogy ez a szolgáltatás jobb minőségben, nagyobb választékkal, olcsóbban elérhető máshol.
Sokan meg úgy vannak vele, hogy nálunk meg ez elérhető, hát belenyugszanak.
Ahogy nézem az opciókat, bőven van más választásunk is, sőt, határon kívülről még több. De az már más téma.
Értem, hogy én vagyok a kisebbség megint, de hát ez van.(#85938) gduck
Azért is vagyok bosszús, mert a jelenlegi rosszabb szolgáltatást is használnám, de nem engedik. Így meg ezzel nem nagyon tudok mit kezdeni. Ezzel meg szintén kisebbségben vagyok. Kihagytam a 3 HBO HD + 2 Cinemax HD csatornát, azok még lentebb voltak, de vannak azok is.[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz LouiS22 #85949 üzenetére
Lassan 40.
Az hogy nem így zajlik, sajnos pont nem jelenti azt, hogy így is kell lennie, mert itt döntések vannak, nem pedig megváltozhatatlan dolgok.
Ezért is keresek más lehetőségeket, csak amikor monopólium van, akkor azért az nagyon nem könnyű.
De ígérem befejezem ide az irkálást, valóban csak a szenvedés megy itt már és csak ismételni tudom magam.
Azt tudom mennyiért gyártják őket, hogy mennyiért veszik, azt nem.[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz sziszi-fuszi #85971 üzenetére
"Ha ez neked így nem jó, akkor van egy piros gomb a távirányítón, amivel ki lehet kapcsolni a tévét."
És pont ez a gondolkozás a helytelen. Persze, nekem nem tetszik, ki is kapcsolom, le is mondom. De ez itt már lázadás és én vagyok a negatív, mert emberek nem értik, hogy van más, van jobb.
Az egyik probléma, hogy attól, hogy én kikapcsolom, neked vagy másnak még nem lesz igaza.
A másik probléma, hogy ez az általános magyar gondolkozás és hozzáállás, és saját magunknak teszünk rosszat, hiszen a csatorna szolgáltat, a szolgáltató meg butít minőséget, mi meg elhisszük a számokat, hiszen összesen már több mint 140 csatorna elérhető (gondolom a legyek sem tévedhetnek ugye?).
Még ennél is nagyobb probléma, hogy nem igazán van választási lehetőség, ha van is, nem mindenhol elérhető ugyanaz ugyanabban a formában vagy nagyon sok energia megkeresni azokat.
Lehet kötözködni és megmagyarázni fogalmakat meg törvényeket, de az én távirányítómon pl. nincs piros gomb egyiken se, vagy ha van az nem kikapcsolásra van.szerk: még egy probléma: teljesen felesleges az üfsz sztem. Nem foglalkoznak az ügyfelekkel, legalábbis velem nem. A megadott 5 munkanap akár 10 is lehet ha választ vár az ember, nem szolgáltatnak információt kérésre sem. Legalább a látszatot tartanák fenn, ha már van elérhetőség.
11 nap után kaptam választ a megkeresésemre. Egy általános semmitmondó 3 soros levelet. Majd másnap kaptam még egyet, valószínűleg elolvasták a levelemet, mert legalább 2 kérdést megválaszoltak, de az is nesze semmi fogd meg jól infó volt.[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz sziszi-fuszi #85997 üzenetére
Sajnos pontosan tudom hogyan működik az üfsz, nem csak náluk, hanem más cégeknél is, én is ültem a másik oldalon egy darabig, napi 6x akartak feljelenteni.
Nem kell elküldeni az értetlen hívót, hanem infót adni, ha tényleg nem érti vagy kötekedik, kapcsolod eggyel fentebb és majd a főni megoldja. Van egy professzionalitás, amit sajnos nagyon kevesen értenek meg, még kevesebben gyakorolják azt. És ez a bosszantó, hogy ez is az egyénen bukik el.
Mert a baj azzal van, hogy a kisebbség az, aki tényleg meg is tanulja, amit meg kell. A többség meg olyan, mint Mancika, akinek éppen rossz napja van, mert letört a körme, vagy Bélus, aki szintén bal lábbal kelt reggel Mancika miatt, ezért a kedves és gyanútlan ügyfélen éli ki a kicsinyes bosszúját szegve meg ezzel jó pár szabályt, csak ugye ezt nehéz bizonyítani.
Mert lehetne az üfsz kedves és segítőkész, ami alapból benne van a szerződésében / munkaleírásában és amit nem tart be. Ha így dolgoznék, már kirúgtak volna régen. És nagyon régóta nekem is az egyik legfontosabb az ügyfél elégedettség, akkor is ha nem üfsz-en ülök. És nem vártam semmi extrát tőlük, csak információt és tájékoztatást, nem pedig ignorálást.
A választásom nekem is megvan, így van, nem fogok előfizetni hűség lejártakor, és majd év végén a kedves üfsz-es nem fogja érteni, hogy miért. Viszont simán kifizetem majd azt a többletpénzt, amit a HD csomagért fognak kérni azok, akikkel éppen levelezek, mert ha tényleg elérhető abban a formában, akkor nagyon megéri, mert az kell majd. Mert a jelenlegi üfsz még arra sem, képes, hogy egyértelműen megfogalmazott kérdésekre választ adjon segítve engem ezzel, mert telibe*****. -
#75501312
törölt tag
Nekem ugyanezt a szöveget küldték levélben, amikor a weboldalon próbáltam tőlük infó kérni. Semmilyen igényem nem volt, pár kérdést tettem csak fel.
Tegnap hirdetés után eltévedtem a FB oldalukra. Hát kb. 1 percig tudtam olvasni a kommenteket. Rengetegen fel vannak háborodva, csak sokan minősíthetetlen stílusban. -
#75501312
törölt tag
A Vodaboxon milyen videoobeállítások vannak? Gondolok itt arra, hogy a régi Cisco boxon van RGB beállítás meg egy általános.
Esetleg van itt YCbCr vagy hasonló?
Nem tudom a pontos formátumneveket, de kellene olyan opció, ami nem RGB. -
#75501312
törölt tag
válasz rednifegnar #86407 üzenetére
Cloudfare DNS-sel nem működik az HBO GO okostévén és mobileszközről, ha esetleg használnátok. Legalábbis nálam és még pár embernél nem ment.
Szolgáltatói DNS-sel megy minden rendesen, igaz néha köhög (pornhub meg sokkal többet bufferel, de hát na...) -
#75501312
törölt tag
Beszéltem ma üfsz-szel, nem kell csinálni semmit a Díjneten, majd érkeznek a számlák. Nekem is késve érkezett meg ma, a fizetési határidő pedig ki lett tolva.
-
#75501312
törölt tag
Van a Horizon Go-hoz hasonló netes felület a Voda TV-hez?
-
#75501312
törölt tag
Hogy lehet kicsikarni a DD 5.1 hangot az új dobozból?
HBO HD alatt nincs ilyen hangsáv és a beállításaim jók. -
#75501312
törölt tag
8. kerben másnál is eltűnt a net 1 korul?
-
#75501312
törölt tag
Igen, ezt próbáltam pár hete magyarázni. Anno még a Netflix is 192 kbit/s adatba csomagolva nyomta az 5.1 DD+ hangsávot. Ez azóta már változott. De az Atmos is csak 768 kbit/s. Ha jól tudom ezt még kibontják egyszer, mert speciálisan van betömörítve, hogy kisebb mennyiséget kelljen szállítani, az erősítő ezután dekódolja a hangot neked.
[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz soundsonic #86594 üzenetére
Nincs felirat jelenleg. Hiába van opció, nem aktiváltató / elérhető még abban a formában, ahogy eddig volt. Vagy véglegesen bekapcsolod és mindent feliratoz vagy kikapcsolod.
[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz soundsonic #86600 üzenetére
A felirat részről nincs infóm, de üfsz szerint a programozók folyamatosan dolgoznak a frissítése(ke)n. Egyetlen kérdés, hogy az mikor jön majd.
-
#75501312
törölt tag
De az, tegnap gondolkoztam rajta, hogy írok nekik, de aztán hagytam a fenébe.
Viszont a kulcs még mindig a megfogalmazás és ködösítés.
A doboz hardveresen tudja a DD 5.1-et, mert benne van a chip, csak szoftveresen nem működik. Az meg vállvonás a cég részéről.
Nekem is olyan levelet írtak, hogy egyik fele nem igaz, a másik fele meg mellébeszélés. Nyilván azért tartott 1 hónapig megírni, hogy utána hiába kötök bele, ki tudják magyarázni, mert BS az egész. -
#75501312
törölt tag
ÁPDÉT: megkíméllek most titeket a kálváriámtól, mert az csak "lázadás" lenne, még a tények ellenére is így gondolnák. De szeretném megosztani az üfsz élményeimet. Ugyanis folyamatos kapcsolatban vagyok már a céggel most már hosszú ideje, számtalan ügyintézővel beszéltem és vissza kell vonnom a piros pontot, amit majdnem kiosztottam nekik a segítségért. Ugyanis megint átvertek. Nem adnak megfelelő tájékoztatást, elhallgatnak információkat és szándékosan félrevezetnek. Ezt egy másik cégre is tudom mondani, sajnos a konkrét kérdéseimre nem válaszolnak, kitérő választ adnak vagy mellébeszélnek és olyan információt adnak, ami egyértelműen nem igaz vagy esetleg ez a 2 cég ujjal mutogat egymásra.
Hozzáteszem, mindig nagyon őszinte és udvarias módon kommunikáltam, mindig egyértelmű kérdéseim voltak. Ennek ellenére úgy tűnik az ő hozzáállásuk egyáltalán nem nevezhető őszintének.
Tudom, védik az érdekeiket, tudom, menjek ide meg oda jelentsem őket, nem gondolom, hogy ez a helyes. Azt gondolom, hogy az meg teljesen hasztalan, mert nem vezet sehová és értelme sincs a monopóliumban.
Van az embernek választási lehetősége, a probléma ott van, hogy ha a nem opciót választom, akkor is én járok rosszul, amikor ők szabják a feltételeket.
Nem tudom hogy mérges legyek, szomorú vagy magamra haragudjak. De jelenleg az biztos, hogy nem az én érdekem és megtartásom a fontos, ezért hűségidő végén biztosan megválok náluk néhány szolgáltatástól. Tudom ez az én problémám, de gondoltam megosztom, hogy a tisztességes, őszinte ember itt sem jut sehova sajnos.[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
Hát igen, sok éves tranzíciós tapasztalatomból kiindulva ilyenkor hosszú idő van az átállásra, akár 1-2-3 éves projekt is lehet ez, és amikor go-live van, akkor már egy tesztelt és kész terméket kell használatba venni vagy használatra átadni.
Ha így dolgoznék, már kirúgtak volna.
Ehhez képest jelenleg egy félkész terméket árulnak megtévesztő információkkal.
Vagyis bocsánat, az ertéel meg a tévékettő meg a királyi tévé ezen is ugyanúgy fut, csak szebb a felület. -
#75501312
törölt tag
Több hasonló kérdésre is az volt válasz az üfsz részéről, hogy "eddig ezt még nem teszteltük".
Egy hibát felírt a legutóbbi üfsz-os, mert nem találkoztak még vele.
De az meg külön cirkusz, hogy konkrét kérdésekre a Voda meg egy tv csatorna egymásra mutogat és mellébeszél a válasz helyett. Jelen helyzetben ott tartunk, hogy XY csatorna üzemeltetéséért a kábelszolgáltató a felelős.
A kábelszolgáltató szerint meg nem.
Nekem meg nem ez volt a kérdésem.
Nem értem, akkor most nem a tévéadó / csatorna maga felel a saját csatornájáért?
De mindegy, ez már a hosszú sztori része és a sokadik kérdésemre nem kapott válaszok listáján van.[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz LouiS22 #86648 üzenetére
Tudom.
Ezért tettem fel pontos kérdéseket.
A Vodás sok oldalas panaszlevelemben is volt erről szó, erre ezt a választ kaptam a Vodától:
"Tájékoztatjuk, hogy Társaságunk a digitális műsorterjesztés keretében a műsorszolgálatóktól érkező jeleket (mind kép mind hang tekintetében) módosítás nélkül továbbítja."Megkérdeztem HBO-t, hogy a csatornákat milyen formában továbbítja Voda felé, ez a válasz jött:
"Az HBO TV csatornák üzemeltetésért a szolgáltatója felelős, ezért bármilyen kérdése, igénye merülne fel csak feléjük tudja ezt jelezni."Nem ez volt a kérdésem. A kérdésem az volt, hogy milyen formában továbbítják a csatornákat, SD / HD?
Most újra írtam a Vodának, de tudom nem fogok választ kapni, illetve továbbra is azt a mellébeszélést, amit eddig is.
+ kérdés: melyik oldalon nyúlnak bele a minőségbe és miért? Erről miért nincs információ, miért nincs kikommunikálva?Azt tudjuk, hogy Diginél van HBO - 2 - 3 HD.
Itt nem tudjuk, hogy miért nincs.Jelenleg Magyarországon több, mint 50 HD csatorna van (állítólag összesen 80, de ez nem megerősített)
Ha tényleg változtatás nélkül továbbítják a jelet, miért nincs Paprika TV HD például?
A UPC csomagban van 7 HD ismeretterjesztő csatorna, a Voda TV-nél ez a szám 12.
Miért?
És ezekre a kérdésekre nem válaszolnak.
Tök egyszerű, nem a technikai megoldás érdekel az eszközökkel, ami üzleti titok.
Egyszerű kérdéseket teszek fel, mert sehol nem kapok tájékoztatást arról, hogy a pénzemért milyen minőségű szolgáltatást kapok.
Márpedig ha fizetek valamiért elvárom, hogy megfelelően tájékoztassanak, mert szeretném én eldönteni, hogy megéri-e és fizetek-e érte.
Nem tudom ezekről van-e infó az ÁSZF-ben, de majd megnézem, ha lesz időm.[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz LouiS22 #86651 üzenetére
Így van sajnos, teljesen egyetértek veled, erről van szó.
Sajnos én meg nem vagyok az az ember, aki fogyasztóvédelemmel meg bírósággal dobálózik.
Lehet majd a későbbiekben ez a műsorszórás változik, de 10+ évnyi előfizetés után a türelmem elfogyott, ők meg technikailag nem felelnek meg.(#86652) Toth_Jani
És ez az Jani, pontosan erre lenne igényem, HD képminőség és eredeti DD 5.1, mert tudom, hogy ez így működik. Pontosan ezt a szándékot jeleztem többször is és kértem róla információt, mert ebben az esetben boldogan maradok előfizető.
Köszi az infót neked is. -
#75501312
törölt tag
válasz Toth_Jani #86675 üzenetére
Nem emlékszem már, de mintha erről lett volna erről vmi ismeretterjesztő / tudományos film.
Nem emlékszem pontosan, de úgy tudom tudnak on the fly rekódolni, csak pár másodperc késlekedéssel. De ebben nem vagyok most biztos, nagyon rég volt ez már téma, legalább 5-6 éve. Sőt, erről kel lennie cikkeknek is valahol, mert emlékszem voltak benne eszköznevek is.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest