Új hozzászólás Aktív témák

  • ztibor

    senior tag

    kb 2 hete volt kint szerelő mert CB újraindulgatott, meg elfelejtette a wifi SSID-t stb. Akkor a szerelő resetelte a CB-t de a hiba ugyanúgy megmaradt. másnap átállítottam bridge módba, azóta jó (a srác megerősített ebben, 10 napja nem volt hiba), csak a routerem nem bírja a 120-as netet, de sebaj.
    Pár napja felhívtak a UPC-től hogy kijönnének ellenőrizni a kapcsolatot. Ma itt is volt az úriember, leellenőrizte a médiakártya és a médiabox gyáriszámát, a cb gyáriszámát, elmeséltem a CB-vel a történetet, mire mondta hogy holnap kicserélik mert azzal van valami gebasz. Ja fényképeket is csinált a csatlakozókról.
    A kérdésem az hogy másnál volt már ilyen? Most a szerelőt ellenőrizte, vagy minket? :)
    Korrekt volt, segítőkész, nincs takargatnivalóm se, csak érdekel a miért :-)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák