Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    Csoda történt! A mai nap folyamán végre valahára megjelentek a külső hálózatosok a UPC-től (pontosabban a One Telecom-tól), és átnézték a hálózatot. Kiderült, hogy az előttünk lévő villanyoszlopon egy "nem odavaló" osztó volt felszerelve, illetve két oszloppal lejjebb el volt törve a kábel az erősítőnél. Ezeket megcsinálták, olyan jelszintek vannak, amik itt még soha nem voltak, közel 10dBmV-vel javult a helyzet, és a visszirány is 40dBmV körül van. Ez már modem restart utáni érték, tehát valós.

    Már több éve rendszeresen panaszkodtam nekik erre, de mindig csak hozzám küldték ki a technikust, aki rendszerint lecserélte a csatlakozókat, osztókat, és azzal távozott, hogy majd bejelenti a külső hálózati hibát, mert gyenge a bejövő jel. Persze a külső hálózatosok sosem jöttek. Aztán egyszer, úgy ~2 évvel ezelőtt kijött valaki, aki felmászott néhány oszlopra a környéken, de Ő annyit mondott, hogy nem lehet többet állítani az erősítőkön, mert mind maxon megy. Kb. egy hete aztán írtam újra UPC-nek, hogy néhány digitális adás olykor nézhetetlen, kockásodik, recseg, stb., de hozzám már ne küldjenek senkit, mert lassan elfogynak a koax kábelek a sok csatlakozócserétől, és az ígért külső hálózatos azóta sincs sehol. Oldják meg, állítsák be a hálózatot! Úgy néz ki hatásos volt a levél, végre valahára normális a jelszint.

Új hozzászólás Aktív témák