Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz kezo0 #33680 üzenetére

    Ma felhívtak a UPC-től, miután tegnap online én is bejelentettem azt a hibát, hogy a box a legutóbbi szoftver-frissítése óta nem ad ki DD 5.1-es hangot, csak sima sztereót.
    Sajnos az történt, amit vártam: totális hozzánemértés az ügyintéző részéről.
    Első kérdése: a hiba csak a HD csatornákon, vagy az SD-ken is jelentkezik? Már elnézést, de mikor volt bármelyik SD csatornának DD 5.1-es hangja...??? Elmagyarázom neki, hogy még a HD csatornák közül is csak néhánynak szokott ilyen hangsávja lenni, de most azoknak sincs.
    Következő kérdés: HDMI-kábellel van-e csatlakoztatva a box? OK, ez legalább releváns kérdés, bár már a hibabejelentésben világosan megírtam. Igen, azzal.
    Ekkor közli, hogy kiküld egy technikust, mert szerintük NINCS ILYEN KÖZPONTI HIBA. Mondom, ne vicceljen már, több boxom is van, és mindegyiken jelentkezik, továbbá egy közismert felhasználói fórumon más UPC-s előfizetők is megírták ugyanezt a hibát. Tök feleslegesen fogjuk egymás idejét rabolni a technikussal, ne küldje hozzám, nem nálam van a hiba. Márpedig ő kiküldi, mert ez a hibaelhárítás menete, ő máshogy nem tudja ezt a hibát kezelni...
    Na, ez volt az a pont, amikor feladtam: szerda délután jön az UPC-s ember, de nem szeretném, ha nekiállna babrálni a házimozi-erősítőmet, miközben nyilvánvalóan a box szofvere a hibás.
    És persze megáll az eszem azon a hozzáálláson, hogy szerintük nincs ilyen hiba, miközben innen tudom, hogy másoknál is jelentkezik. Szét tudnék robbanni.

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák