Új hozzászólás Aktív témák

  • Torda79

    újonc

    Ez minden amit a UPC szolgáltatás címén adni tud az előfizetőknek. Ezen a csodálatos hállózaton szolgáltatnak internetet - telefont -és kábeltévét.
    A szolgáltatásuk valójában kimerül a számlázásban, a csak írásban elvégzett munkában, és a hazudozásban. Már csak azt szeretném tudni, hogy megvárják, míg a másik három oszlop is kidől( kirohad) a helyéről? Akkor malyd méltóztatnak valamit csinálni? Mert, sokszor előfordult már, hogy napokig semmilyen szolgáltatás nem volt, de teljes hónapot számláznak az előfizetőknek, pofátlan módon. Reméllem a 2015-ös esztendőre a jellemüket is megtalálják a szétrohadt hállózatuk maradványai között, és befejezik végre az arcátlan hazudozásaikat is!

    Meg ez a csodálatos kidőlt oszlop. Ezeket a hibákat december másodikán bejelenettem, szóban a Monori kirendeltségen, ill. telefonon is. A cég jellemes alkalmazottja december 4.-én lezárta a hibajegyet. Majd a cég közölte, hogy a hibát elhárították, az esetet kivizsgálták, és minden rendben van. A hibákat ismételten bejelentette, és azóta sem történt semmi! A képek 2014.12.19.-én készűltek. December 2.-a óta , összessen négy alkalommal jelneztem a cég felé a képeken látható hibákat. Valamint , negyedik éve folyamatossan szólok a vezetékeket lefelé húzó ágak miatt.Ahogy az egyik tanult karbantartó mondta: - az jó van, nem báncsa! :W








    a negyedik bejelentés időpontja: 2014.12.10. iktatószáma: CC-2940646/1-2014. Amire azóta sem sikerűlt válaszolni, és cselekedni sem.

Új hozzászólás Aktív témák