Új hozzászólás Aktív témák

  • Treck

    aktív tag

    Az, hogy kinek mennyi ido alatt mennyi hibabejelentese volt - szerintem - egyaltalan nem mervado a szolgaltato minosegevel kapcsolatban. Ehhez tudni kellene azt is, hogy miert tortent a bejelentes.

    Sokan szidjak itt a T szolgaltatot. En T-s teruletrol jovok, uj lakasba koltozes miatt lett UPC. Van T is, de csak ADSL, ha lenne minimum VDSL (bar most mar itthonrol dolgozom, igy lehet ez nem lenne eleg), jobb esetben optika, akkor tovabbra is T lenne IPTV-vel. A lenyeg, hogy korabban ~5 even at voltam T-s (telefon, net, iptv), ez ido alatt csak egy hibabejelentesem volt, szolgaltatotol eredo hiba miatt (valamit osszekutyultak, es nem volt tv...).

    UPC-s 1 eve vagyok, ez ido alatt volt 3 hibabejelentesem, de egyik sem szolgaltatotol eredo hiba miatt (ketszer tapegyseg hiba, egyszer box hiba miatt...ezek inkabb gyartonak felrohato hibak, semmint a UPC-nek).

    Tehat akkor, hogyha csak a szamokat nezem akkor a UPC szarabb szolgaltato, mint a T :) Ha viszont mindent nezek, akkor ez egyaltalan nem mondhato el. Nalam egalban vannak. Mind ugyfelszolgalat hozzaallasaban, mind reagalasban, mind a kierkezo technikusok szemelyeben.

    http://google.treck.hu

Új hozzászólás Aktív témák