Új hozzászólás Aktív témák

  • Gubek-Einste

    Topikgazda

    Egy kis ügyfélszolgálati (rém)történet:

    1; Pénteken délelőtt fél kilenckor ELMŰ földkábel zárlat miatt áram szünet a környéken kb fél-három negyed órára, természetesen emiatt UPC szolgáltatás nincs.
    2; Miután visszajött az áram továbbra sem volt UPC szolgáltatás, gondoltam valami kiment majd visszakapcsolják, 1221 be is mondta a hibát <- eddig mindig pontos volt.
    3; Mivel délután sem volt semmi így felhívtam őket: Hiba bejelentés felvéve, hétfőre kiszállás megbeszélve, ha van több előfizető is akinél nincs azonnali hiba javítás.
    4; Alsó szomszédnál sincs semmi, hiba bejelent fél hatkor, azonnali kiszállás nincs.
    5; Nyolc órakor újabb telefon, késő időpont miatt szombat reggeli kiszállás.
    6; Szombat reggel javítás nincs, felső szomszéd is bejelenti a hibát <- 3 még kevés az azonnali kiszálláshoz!!! <- többi előfizető nincs itthon vagy Digi-s.
    7; Személyes ügyfélszolgálatra bemenetel, sor kivár -> telefon központba -> 10 perce technikus kiküldve!!!
    8; Haza érve hibajavítás folyamatban -> lenni nagyon boldog, hogy ismét van szolgáltatás. Hiba: erősítő kiment.

    A 6. és 7. pont között eltelt kb fél óra.

    Tanulság:
    1; Ügyfélszolgálatosok hülyék, ahány ember annyiféle válasz. Nincs semmilyen szolgáltatás -> iktassam ki a router-t hátha csatlakozik a modem?!
    2; Hozzáértő személyt nem lehet kapcsolni aki talán tudja, hogy ilyen esetben nem az előfizetőnél van a gond hanem az elosztó dobozban.
    3; Áram szünet után (szinte) mindig ki kell menni szállni az erősítő miatt <- technikus mondta.

    Bónusz 1:
    Ügyfélszolgálati irodában kértem hangot a bemutató tévére, hogy amíg nem lesz nálam szolgáltatás addig beköltözök oda, nagyon nézett a nő erre. Következő azt lett volna, hogy viszem a laptopot is és kérek abba netet is.

    Bónusz 2:
    Ha holnap kijön valaki akkor kicseréltek vele néhány kábelt amit már egy jó ideje ki kellett volna cserélniük - 10 cm toldás + fél méter elágaztatás box-hoz -és vissza adom a több mint tíz éves osztókat amiket ki kellett volna cserél már májusban amikor is box csere miatt megrázta az áram a manust aki emiatt nem tekerte vissza a kábelt az osztóba.

    Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

Új hozzászólás Aktív témák