Új hozzászólás Aktív témák

  • Bajusz2010

    tag

    Azt szeretném kérdezni, hogy a kollégámnak a kb. 3 hónapos új modemje hol működik, hol nem. A telefon jó rajta. A wifi és a Net hol megy hol nem . Sajnos az eszköz típusát nem tudom. Már vagy 3-4 hete bejelentette a Vodának telefonon. Bemérték, hogy a modem többször naponta újraindul. Kért technikust, hogy nézze meg. Persze, hogy a megállapodott vasárnapi időben nem jelent meg a szaki. Mondtam neki, hogy hívja fel a Vodát, vigye be és próbálja kicseréltetni a hibás eszközt.
    Kérdezem én, hogy minek az ügyfélszolgálat, szolgáltató ha nem teljesíti az általa elvállalt feladatát?!
    Ilyenkor lehet valami pénzvisszatérítést/jóváírást kérni, hiszen az nem szolgáltatás hogy egyik pillanatban még 300 Mbit/s a Net másik pillnatban meg 2 Mbit/s.!

Új hozzászólás Aktív témák