Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • B3WiN

    friss újonc

    Sziasztok! Szeretnék segítséget, tanácsot kérni, hogy mit tudok még kezdeni az alábbi helyzettel? Otthoni vezetékes csomagomat (tv-net-tel) váltottam le üzletire a fixip miatt. Szerda reggel jöttek beüzemelni az új szolgáltatást. A beüzemelőnek könnyű dolga volt, régi ki, új be a helyére. Úgymond szépen fel is állt a rendszer, a hitron hgw-n minden szépen világít. A beüzemelő azt már nem várta meg, hogy a hgw-től tovább jön-e a net. Sajnos kiderült, hogy nem. Egyszerűen nem tudok csatlakozni a hgw-hez. Próbáltam egy pfsense tűzfallal, egy asus és egy tp-link routerrel és közvetlen két pc-vel is. Hiába adom meg a voda-tól kapott adatokat (ip, subnet mask, stb) nem tudom életre kelteni. Tegnap hívtam az ügyfélszolgálatot is. Ránéztek, náluk minden rendben, a hgw-ig eljön a net, ők nem tudnak mit csinálni, kiküldenek egy szerelőt. Az ki is jött még tegnap délután, de azon kívül, hogy betelefonált a központba, hogy ők mit látnak, nem történt semmi. Közölte, hogy náluk minden rendben, ő az eszközökbe nem nézhet bele, így nem tud semmit csinálni és elment.... Felvettem az üzletkötőmmel a kapcsolatot aki azóta is próbál intézkedni több kevesebb sikerrel. Nincs a vodának egy olyan szakembere aki hozzá is mer nyúlni a dolgokhoz? Nem azért váltottam át 4x drágább csomagba, hogy már két napja ne legyen net. Az új csomag esetében a telefon és a tv működik, egyedül a nettel van baj.Az otthoni szolgáltatásom még 25-ig él. Azt összedugva működik rendesen minden.

Új hozzászólás Aktív témák