Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz Mercutio_ #3945 üzenetére

    Nincs értelme azért van leállóban. Ami fejlesztés alatt van jópár éve az még kijön és annyi. Jön még egy euro7 ahoz is túlnyomó részt csak hozzá lesz igazítva a jelenlegi motorfelhozatal.
    Forrás az ld nyereségeket lenne bőven csak minek.

    "Másrészt ha az EU a fejlesztési ciklusokhoz képest rövid idő alatt hoz egy lényeges döntést"

    EV penetrációt látva Kína sokkal jobban tolja az EV szekerét.

    "a gyártók se a belsőégésűbe tolják a korlátos forrásukat."

    Kínában sem. Ezt a vonalat amúgy is elbukták.

    "Kínában nincs ilyen egy utcába terelés, ott minden alternatív technológiát támogatnak..."

    Hááát khm sokkal jobban tolva van Kínában az EV mint EUban. ld EV penetrációt.

    Emellett Kína viszi el a belsőégéső fejlesztőket, mert bár náluk belföldön szépen nő az elektromos eladás (btw volt egy támogatás csökkentés, akkor elég rendesen visszaesett az eladás, lehet ehhez képesti az a 10-ről 15%-ra növekedés) ez még mindig viszonylag kis része a piacuknak

    EUban nött 10%ról 15%ra az EV. Kínában ld linkem 30%on áll az EV. 2025re 45% a cél. Ezért is nem visz semmit kína. Minek?

    "cél a minél újabb benzines technológia, ezzel csökkentve a károsanyag kibocsájtás mértékét."

    Nem cél a minnél újabb benzines technologia. Euro7nek kell megfelelni. Az a cél. A jelenlegi blokkok reszelgetésével meg lehet felelni a felvizezett euro7nek. Nem kell hude nagy fejlesztés hozzá.

    És fontos: Az EV kényszerítés akár EU akár US, akár Kínát nézzük a CO2, globális felmelegedés miatt van forceolva nem a NOX, PMX miatt.

    "a nagy beszállítók (Bosch és társai) is elkezdtek a kínaiak felé kacsintgatni."

    Tudod mikor kezdett Bosch kína felé kacsingatni? 25éve.

    "miközben a kínaiak ugyanezen hálózatokat próbálják meggyőzni, hogy tetemes jutalékért inkább az ő márkáikat forgalmazzák"

    Ez már nagyon nem ide vág de az elmúlt 20év nagy storyja az amazon, ebay... hogy neten rendelünk. Természetes folyamat, hogy a baromi nagy eladói hálózatok forgalmának egy része a netre megy. Ennek egyenes következménye, hogy nem kell akkora eladói hálózat.
    És igen a hálózatok tetemes jutalékért dolgoznak. A nagy kérdés, hogy a vásárló ki akarja e fizetni ezt a tetemes jutalékot amikor megveszi az autót vagy sem. Mert ő fizeti ki így vagy úgy.

    "Szvsz hiba volt EU-szinten konkrétan az elektromos vonalat kijelölni és ezzel párhuzamosan a belsőégésű fejlesztéseket parkolópályára kényszeríteni."

    ld hszem korábbi részeit.

    [ Szerkesztve ]

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák