-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz petakpa1 #357 üzenetére
"A polirozás nem vékonyítja el a festéket?"
De, gyakorlatilag lekoptatsz egy kis réteget a festékből vagy a lakkból.
Így lehet eltűntetni a karcokat, szennyeződéseket a fényezésből mivel a paszta gyakorlatilag egy nagyon finom koptató anyag. Ha rendesen van csinálva nagyon sokat tud dobni egy autó kinézetén, szinte "csodát " tud tenni egy öreg autón, De túlzásba nem szabad esni vele....
Itt találod a megfelelő fórumot a témával kapcsolatban:Kérdezd Dodi72-bátran, ha kérdésed van.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Tegnap bedobta a p2 a piros haromszoget, 312k km volt az eredeti aksiban, 2007-es a joszag.
Nincs kedvem/idom szorakozni vele, helyi kis ceg, kizarolag Prius aksi javitassal foglalkozik fog felujitott aksipakkot cserelni benne.
$1000 dollar, szamlaval, ket ev garral tokkal, vonoval.
Volt egy $750 es ajanlat, de messze, meg egy $500 dollaros is, de az csak gyalog ember, se ceg, se szamla.$4000 ert vettem 5 eve, es egy kerekcsapagy, egy kabin venti, es egy fenyszoro izzo volt a teljes hibalista es belement kb 100.000 km. Soha nem volt ennyire megbizhato autom
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Erre azert az uj taviranyito hazi programozasa is raver nyitas zaras funkcioval
Step 1
Insert the current fob into the dashboard slot, then remove it. Repeat this sequence three more times for a total of four "in/out" sequences. Insert the fob a fifth time and leave it inserted.
Step 2
Open and close the driver's door a total of six times.
Step 3
Remove the old fob from the slot. The Prius is now in fob programming mode.
Step 4
Insert the new fob and let it remain in the slot. Watch the blinking red light on the dashboard. When the light stops blinking and goes out, the new fob is programmed.
Remove the new fob. Test both fobs to ensure they work properly.Programming Door Lock/Unlock
Step 1
Open the unlocked Prius driver's door. (It doesn't matter if the other doors are unlocked or not.)
Step 2
Insert and remove the present fob into the dashboard slot twice within five seconds.
Step 3
Close and open the driver's door twice, then remove the old fob.
Step 4
Insert and remove the old fob again once.
Step 5
Close and open the driver's door twice again.
Step 6
Insert the old fob in the slot, get in the Prius, and close the driver's door.
Step 7
Press the power button without pressing the brake pedal, wait a second, press the power button again, wait another second, and press the power button a third time to turn the car off. Wait a second, press the power button yet again, wait a second, press it once more to again turn the car off.
Step 8
Open the door, exit the Prius, and remove the old fob from the slot. The "add mode" is now engaged. (The Prius should automatically lock and unlock the doors twice to verify "add mode" is activated.)
Step 9
Press both buttons on new the fob simultaneously and hold both down for a second and a half. Within three seconds of releasing the buttons, press just the lock button. The Prius should respond by locking/unlocking the doors. This verifies that the new fob is working.Exit the programming mode by opening the door or putting a fob in the slot.
Mondjuk nekem jol jott, mert csak megvettem az uj taviranyitot, es siman megcsinaltam markaszerviz nelkul a haz elott.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz zoltan.bagi #6203 üzenetére
Nalam a p2 most kapott felujitott akis csomagot 325K km volt benne, es 12 eves.
A ceg aki csinaltam semmi massal nem foglalkozik csak Prius aksi javitassal, azt mondta, hogy az o tapasztalatuk alapjan 220k -250k korul erdemes szamitani egy aksi felujjitasra. Naluk napi 4-5 Prius fordul meg es ez alapjan mondjak ezt. Azt mondta a szervizes, hogy ritka hogy 300k km felett elmegy az eredeti aksi.
Eghajaltra kb ugyan az mint nalatok, de ocean part, nem tudom a sos paras levego mennyit ad hozza. -
gaborbol
őstag
válasz gaborbol #6208 üzenetére
Meg annyit, hogy az aksit leszamitva, azt mondjak a szervizesek, hogy 450k-500k km-t elmegy siman a prius 2 komolyabb gond nelkul. Kerekcsapagy, gyertya, esetleg vizpumpa, de ezt leszamitva nagyon megbizhato.
Ellettartam az aksi, de a Toyota nem szamit ra,hogy 250K-nal tobb kerul majd a kocsiba, szerintem semelyik gyarto, de ennek ellenere sokkal sokkal tobbet bir. Valahogy nagyon eltalatak anno.
-
gaborbol
őstag
válasz Gaben92 #6650 üzenetére
Bizony igy van. Amikor nalam 2 honapja lekokadt az aksi csomag a P2-be, akkor adtak ajanlatot a felujitasra, meg 50%-kal tobbert a P3-bol szarmazo cellak modositott csomagjara.
Azt megint halkan megjegyzem, hogy igaz hogy cellankent cserelhetoek az aksik, de en vegzett villanyszerelo letemre nem alltam neki, mert nem csak ebbol all.
Mennyi nalatok egy muhelyes, kimert, garos aksicsomag garanciaval?
Nekem $1000 dollar volt. Volt $750 es $500-as ajanlat is, de ott nem volt szakmuhely meg normalis gar sem.
-
gaborbol
őstag
Del Californiai Toyota kereskedo, beperelte a Toyotat a doglodo inverter miatt a priusba. Toyota bukta a pert, lesz megint visszahivas inverterre, de ezuttal ki is kell majd cserelni a doglott vagy doglodo invertert.
Ertem, hogy a Toyota nem akart mar ezzel foglalkozni, mert lassan 10 evesek is lehetnek ezek a kocsik, de menet kozbe, pl autopalyan kikapcsolja magat a kocsi, az azert kemeny.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Dluinet #6732 üzenetére
A pert megindito hivatalos Toyota markaszalon szerint, a szoftver frissites sok esetben nem ert semmit es ugyan ugy kiegett az inverter es leallt a rendszer.
A legutolso visszahivas ota tobb mint 20.000( huszezer) tulaj jelezte, hogy kikapcsolt a kocsi menet kozben az inverter gond miatt.
-
gaborbol
őstag
Ennek a hsznek hatasara, elkezdtem nezni a Corolla hybrid-et. Iden szeretnem lecserelni a P2-t, igy 310K korul elkezdett megindulni lefele. nalunk annyira nincs aruk, hogy tok felesleges benzt kolteni ra.
Mi az ami nalad a corolla mellett szolt mondjuk a prius ellneneben? Ar? Forma?
Arban a prius alig dragabb.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
2017-ben vettem egy a Kia Sedona 2015-os modellt.
Beregisztraltam a Kia-hoz ingyen, letoltes, es egybe letoltottem az android autot, az apple car play-t, a terkep frissitest meg a kocsi frissiteset egy SD-re. Muszerfalba bedug, csinalta vagy ket oran keresztul, de mindent megcsinalt gond nelkul.
Most raneztem, mar nalunk se ingyenes, 150 dollart ker erte a Kia.
Biztos kell a penz az 1.2 millio viszahivott motorhibara.Itt a hybrid corolla tesztje a Pistatol:[link]
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Csabroncka #6793 üzenetére
Joparszor ramegy a kamera a muszerfalra, lathato hogy az elmult 450 km atlaga 3.9 liter vagy valami hasonlo.
Midig vartam, hogy majd mondja, hogy bakker ez hihetetlen egy ekkora autotol. Es ahogy te is mondod, ez egy celszerszam. Elviszi a-bol b-be, a leheto legolcsobban, biztonsagban, egyszer, majd ketszer, majd a kovetkezo 300.000 km-en keresztul barmikor, barhova annelkul, hogy aggodni kene, hogy vajon mi fog rajta eppen beszarni.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Dare2Live #6801 üzenetére
En 25 eve vezetek, meg egyszer nem ultem be magam moge. Apam 50 eve vezet, o iden ult be eloszor, hogy az unoka mellett ulhessen
Ismeriseim 90% nak foggalma sincs a sajat autojarol, azt sek tudja milyen motor van benne.
Benzines, es ennyi.Nem tudom, hogy a Dacia mondjuk 6-8-10 ev alatt koltsegben, megbizhatosagban, tobbletfogyasztasban, maradvanyertekben hova fut ki a corollahoz kepest
-
gaborbol
őstag
Mult evben bereltem egy Avalon-t, abban is volt adaptiv tempomat, meg lane assist, veszett jol mukodott mindketto.
New York-ba, igen paraszt modon vezetnek, es ott is tokeletes volt, egyszeruen hibatlan. Majd ket oran keresztul jottem A JFK-rol es nem kellett se a gazra se a fekre lepni egyszer sem.
Az egyeduli gond, hogy 50 Km/h alatt kikapcsolt a rendszer, igaz ez egy 2018-as modell volt.Azt is tudja, hogy ha van pl 3 vagy 4 sav es az "ember" elotted keresztul szantja az osszes savot, hogy amikor pont beer eled, el sem veszi a gazt.
En se nagyon akarok mar kocsit venni nelkule. Regen nagyon szerettem vezetni, most mar alig varom az onvezeto kocsikat.
-
gaborbol
őstag
Elmeleti pelda, a valos szamokat ki kell keresni konkret kocsira lebontva.
Akarsz menni teszem azt 50 Km/h val, de nem annyival mesz hanem felviszed 60-ig, aztan hagyod gurulni 40 ig es ezt ismetelgeted korbe korbe.
Arra megy ra, hogy igy jobb lesz a fogyasztas, mintha raloned a tempmatot 50 -re.
Ertelmetlenul hangzik elsore, de valoban igy van. X sebesseg alatt kikapcsol a bezninmotor es uresben szalad tehat a fogyasztas 0 lassulsz, es addig tolti az aksit. Viszont amikor gyorsitasz, szinten az aksi besegit, igy a benzin motor kevesebbet ker mint gondoljuk.Az oksok szerint akar 30% pluszt lehet osszeszedni, a fix tempomatos sebesseghez kepest.
Hogy ez mennyire kivitelezheto a normal eletbe, meg mennyire biztonsagos az mar mas kerdes.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Itt vannak az adatok, meg a linkek:
Mondjuk en is ugy vagyok mar vele, hogy kb nem erdekel a dolog. 6 eve van meg a P2 es mar unom a nyekergest, addig nezegettem oket meg agyaltam,hogy mar vegkepp nem tudom mi legyen.
Vagy veszek valami 1-2 eves prius-t, corollat, fusion-t, vagy akar valami 2.5l hybridet ami meg van extrazva pl Camry, Avalon.
Volt suzuki altom, fiat panda, uno, P2, volt P. partner, Volvo S80, mar szeretnek megint valami kenyelmes autot, es nem a fogyasztyas a lenyeg a benzin ugyis olcso.
Okes veszek egy Avalon hybridet, de a V6 baromi jo dolog, aztan ... de 99%-ban csak en hasznalom, akkor meg minek, jo nekem a par eves prius is ,es kezdodik elorol
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Dare2Live #6906 üzenetére
Rebesegttek par eve, hogy na majd az uj tempomat! Amikor a kocsi nezi a terkepet elore, es tudni fogja, hogy milyen terep jon es az alapjan majd lehet meg faragni a fogyasztason.
Ezek szerint itt meg nem tartunk.Nem tudom kb sehol sem tolteni. Se melohelyen, se otthon, se ugyfelnel. van, hogy 10 kilometert megyek egy nap, van hogy 160-at. Kb sosem lehet tudni, hogy alakul a nap. Ugy meg nincs sok ertelme.
-
gaborbol
őstag
-
gaborbol
őstag
válasz zoltan.bagi #7426 üzenetére
Haromszog, es as aski pakk venti tekert mindig.
Szervizbe vittem, forint gyenge, igy 300k volt, regit kiszedtek. Kapott egy felujitott pakkott, es egy ora mulva mar mentem is tovabb.
Fogyasztas a hibas aksival 6 liter fole ment, de volt hogy korlatozta a gazpedalt
A 6 liter az ugy 6 liter, hogy nalunk palyan sem mehetsz 110 km/h nal gyorsabban. A fogyasztasod teljesen rendben van, nekem mar 6-7 eve megvan a kocsi. Rovid tavon tud jobban is fogyasztani, de teljes tank fogyasztas nekem kb ide jon ki, ha esszel megyek. -
gaborbol
őstag
Nyaron irtam, hogy a 2007-es priusba elfaradt az aski 300k km kornyeken. Kapott egy felujitott pakkot atszamitva 300k forintert ami eddig birta. Mivel meg boven garos visszavittem “uj” aksipak be es kesz is volt aznap. ( ismet ket cella volt hibas, kezdtek is puposodni.)
Mivel a csere elott is dobta a hybrid ecu hibat, majd utana is, ket opciot kinaltak.
200k forint a gyari uj, vagy 50k a hasznalt. Ertelem szerint kapott egy hasznaltat, Ezek szerint innen mar nagyon nem lesz mas, csak cellacsere hebe hoba.
-
gaborbol
őstag
USA-ban elek, itt lett cserelve az aksipakk:
Ceges kocsik naluk P2, udvarba megint volt vagy ot P1-P2.
A kocsi egy bevizsgalt Toyota hasznaltauto, Toyota altal ujraerteksitve( certified pre owned) valamit nalunk nincs ora tekeres. Amugy ket vizpumpan meg egy kerekcsapagyon kivul ez is gyari.
Vissza a szervizhez. Bement a muhelybe a kocsi, mentem vele en is, rateszik diagnosztikara ott elotted es odaforditjak a monitort, hogy ezt dobja a gep.
6 eve megvan azota beletekertem 100k+ kilometert, sokadik autom, de semmi nem volt ilyen megbizhato az fix.Lehet nincs szerencsem az aksival, de a szerviz szerint mind elhasal 200-250k kornyeken, ritka ami kibir 300k km-t. Lehet nalunk mashogy vannak konfiguralva, lehet a sos para itt az ocean mellett nem hasznal neki.
-
gaborbol
őstag
válasz zoltan.bagi #8511 üzenetére
Tok normalisak kulonben, odavittem eloszor.
Kocsi muhelybe be, hibakodolvasas elotted, elmagyarazzak emberi nyelven mi mit jelent, mondtak hogy minimum egy nap a ballansz kulon erre a celra keszult geppel. Van nekik tobb nezzem meg oket, muhely hatso resze.
De nezzek oda a muhely oldalfalara. Az egesz fal bepolcozva mennyezetig. P2 aksi a kozepso reszen 5-6 beszerelesre kesz, a piros sor meg javitasra var.
Mindent megneztek, szellozo jarat pucolas, vizpumpak mukodnek-e, es itteni aron ez nagyon olcso es hat igen a gar. Hivtam oket, semmi magyarazkodas, okoskodas, hozzam a kocsit amikor tudom es legkesobb masnapra kesz. Kesz is volt, es jo...
Haver tegnap hivott, hogy a 2015-os grand caravan-on beesett a fekpedal pont a markaszerviz elott.
Fekmunkahenger, betet-tarcsa korbe + munkadij = 2000 dollar.Ez az egesz "es ha kijon a hybrid aksi hiba, csak kicserelsz ket cellat otthon es kesz", jon mindenhol szembe forumokon"
Aztan ugye nem, meg okes ket cella most mar jo, vagy jobb a hanybol is? Es a tobbi meg pont olyan oreg meg hasznalodott mint amit most csereltek csak meg esetleg nem annyira van oda. Szoval elobb utobb jon majd megint ket masik cella.
Olvastam rengeteget es gyakorlaitalg a gyari uj aksipakk csere az egyetlen tartos megoldas.
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- alza 404 akciók
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- nVidia tulajok OFF topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest