-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
Nevezzetek álmodozónak, de inkább olyan autót választanék amit nem kell semmilyen módon már a vétel után egyből javítani
Mondjuk ha Mazda vagy Toyota lenne a kérdés, akkor egyértelműen HSD.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diegho
nagyúr
válasz Dluinet #7104 üzenetére
Tudom, nyugi. 17 éves Focust vettem a tavasszal második autónak 1 gramm rozsda nélkül, teljesen gyári az alja. Nem lehetetlen ez sem. Majd ha kipróbáltam egy Mazdát utána derül ki, hogy mennyire van helye a listámon. Azt fogom venni, amelyikben a legjobban érzem magam és még megbízható is.
-
Bal0924
aktív tag
Sziasztok
Lenne pár kérdésem a Toyota Yaris HSD 2019 május utáni gyártással kapcsolatban.
Pontosabban a TAS500 rendszerével kapcsolatban.- A "Toyota Apps" milyen programok tartoznak bele?
- Ebbe a Rendszerbe nem lehet megcsinálni, hogy mutassa nagyba az akku töltöttségét? (mint az elődjeibe)
Ne csak a vezetőnek mutassa egy kis monitoron. (ott digitálisan a sebességet nézem, főként)
- Androidos telefonnal szinte csak az Android Auto használható?
. A "Hybrid Assistant" program működne a Yarissal? (és ha igen valaki megtudná nekem mondani hogyan kell csinálni?) -
nagyúr
válasz Bal0924 #7106 üzenetére
Hybrid Assistant-nak mindenről van videója a youtube-on.
De a legjobb ha azt teszed, hogy simán normálisan vezeted az autót és nem nézegeted az akkut meg a fogyasztást.
Az erőltetett EV mod erősen csökkenti az akku élettartamát, mondjuk 15 év helyett 7-8 évig lesz csak jó .
Legjobb ha hagyod, hogy az autó csinálja a dolgát, és majd szól ha gondja van."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Bal0924
aktív tag
válasz Dluinet #7107 üzenetére
A Hybrid Assistant-ről tényleg van videó, de használat közben.
Nem a folyamat hogyan kell összekapcsolni a kocsit a telefonnal.Egy szóval se említettem a kocsi fogyasztását...
EV mod-ról nem is mondtam semmit.
(Az első generációs Yaris Hibridben nyomogattam, de letettem róla mert felesleges nyomogatni.)
És a mostaniban meg nem lehet nyomogatni, a kézifék alatt van a gombja!A telefon és a TAS500 rendszeréről kérdeztem, hogy milyen programokat lehet használni! (az android auto-n kívül)
-
Nemo1001
aktív tag
sziasztok toyota auirisnál 2007 1.4 d4d mennyi a motorolajfogyasztás xy km-ren, azt sem tudom hogy a gyári érték mennyi.
-
diablo1984
veterán
válasz Nemo1001 #7110 üzenetére
Szerintem dízelnél annyira nem megengedett az olajfogyasztás(persze kopásból adódóan előfordulhat), még ha a könyve esetleg 1l/1000km-t is írna. Dízelnél a kompresszió fontossága miatt is nem kerülhet olaj az égéstérbe, mert ott a kompresszió is ugyanúgy elmenne. Benzines toyota motoroknál az olajfogyasztás a 2000-as években sajnos eléggé sűrűn előfordult, a dízelekre tudtommal nem jellemző!
[ Szerkesztve ]
-
Nemo1001
aktív tag
válasz diablo1984 #7111 üzenetére
megint kellett vennem bele olajat kb 600km-t mentem vele 1 liternek annyi nem látom hogy füstölne reggel inditáskor ugyan van egy kis kék füst de 2-3 gázfröccs majd eltűnik a kék füst.
-
bobby_30
tag
Sziasztok!
Tulajdonosa lettem egy 2005-ös D4D 116 lovas Avensisnek. Akérdésem a következő lenne. Hidegen az alapjáratom 900 fordulat, ami üzem melegen sem csökken. Csak annyi lenne a kérdésem hogy rendben van-e ez így, ugyanis az előző autóim melegen alacsonyabb fordulaton pörögtek. Az alapjárat egyébként egyenletes, illetve nem okoz problémát, csak érdeklődnék attól akinek ugyanilyen motorral szerelt kocsija van. Köszönöm előre is a segítséget. -
Hali!
Kinéztem magamnak egy Avesist, 2008-as benzin 2.0 147Le 4 sebességes automata 253eKm futott (hivatalos szervíz szerint is mert oda vitték rendszeresen)
Azt kiderítettem hogy 1AZ-FSE motor kódos a váltó meg U241E
Mennyire nyűgös jószág?
Mik a tapasztalatok?Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Nemo1001
aktív tag
válasz diablo1984 #7113 üzenetére
309000km,nem csöpög sehol az olaj,a turbó csövet nem látom olajosnak semmi sem olajos,nem tudom hova megy el az olaj.minden autónak van valamennyi olaj fogyasztása na de ennek szerintem nagyon sok nem mentem vele vagy 600km-t kb (nem irtam fel mikor töltöttem bele az olajat),de az biztos hogy autópályán kellett be mennem egy benzinkútra és 7000ftért vettem bele 1 litert
-
diablo1984
veterán
válasz Nemo1001 #7118 üzenetére
Ha fordulaton jobban zabbantja, az inkább kopásra utal, de a turbó a motor is épp annyira kophat, amik épp annyira ehetik az olajat! Meg kellene nézni, hogy a turbó tengelye nem lóg-e és nem-e olajos, utána ha az jó, akkor egy kompressziómérés. De nézd meg, hogy max szintre öntve mennyi idő(és km) alatt kopik le min szintre az olaj. Öregebb autó, ki tudja előtted mit kapott.(egy szívó benzin motor azért egyszerűbb, mert abban ha valami eszi az olajat, akkor az a motor, bár az asszony astráját amikor vettük szabályosan ette az olajat, olajteknő+szelepfedél le, áttakarít, katrergáz cső tele volt kocsonyás fossal- valamikor sokáig jártak egy olajjal- kitakarítottam és azóta eltelt már több mint 1 év és 0 olajfogyasztás, pedig 264e km van benne). Lehetnek csodák, de inkább valószínű, hogy a kor és a futott km teszi a hatását, vagy motor, vagy turbó szinten nálad.
-
nagyúr
válasz diablo1984 #7119 üzenetére
Egy szerelőtől hallotam, hogy ő az autójában minden évben ránéz és kitisztítja a PCV szelepet.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
diablo1984
veterán
válasz Dluinet #7120 üzenetére
Az általam említettben is azért kellett mert valamikor belekocsonyásították az olajat(sokáig nem cserélték) és az a kocsonyás trutyi a kartergáz visszavezetőt kitömte valamint az olajszivattyú kosarának a szűrője is tele volt vele! Kartergáz nem tudott elmenni(égéstérbe szivárgott át), a pára a gázokkal az olajtérben lecsapódott(kissé majonézes lett tőle az olaj). De takarítás óta minden rendben, sem az olaj nem kopik belőle, sem a pára nem ragad bent.
-
Akula
őstag
válasz diablo1984 #7121 üzenetére
az emulziósodás akkor jelenik meg, amikor a motort rövid utakra használják és a hideg pára leállítás után lecsapódik, reggel hidegben ráindít, felverődik. a legjobb, ha a kocsi fut hosszú sazakaszokon, hogy legyen ideje a forró olajnak elpárologtatni a vízgőzt és bevezetni az égéstérbe, ahonnan kipuffogón távozik.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
diablo1984
veterán
persze, de ha a kartergáz nem tud kimenni a kivezetőn, akkor az összes gőz és pára a szelepfedélen belül csapódik le és attól lesz még jobban emúziós az olaj(meg ha hengerfejes természetesen). Nálunk ez megszűnt a kartergáz elvezetés kitisztításával, pedig többségét rövid távon futja az autó.
-
Akula
őstag
válasz diablo1984 #7124 üzenetére
én a kartergáz visszavezető csövet hetente takarítottam, olyan massza jött ki belőle, mint a faggyú.
Opel Astra G 1.4 twinport 2007. egy japán autón sem hallottam még hasonló esetről sem. anyámék 1.0-s yarisa olyan tiszta belül, hogy halat lehetne sütni azzal az olajjal"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
-
bobby_30
tag
Sziasztok!
T25 Avensisnèl milyen guminyomàs javaolt? Sajnos sehol nem talàlom. A gumi mérete 205/55r16. Köszi a segítsèget. -
Doki16
addikt
válasz bobby_30 #7129 üzenetére
A B oszlopon ott kell lenni egy kis adattáblának, azon rajta kell lennie az értékeknek. De ha ott nincs akkor még talán az üzemanyag betöltőnyílásnál. De a könyvében 100% hogy benne van.
Kb 2,4-2,5 körül bele amúgy, de mindenképp keresd meg a könyvében.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
motoflug
őstag
Valaki írta az EV mód hatását az akku élettartamra. Azt vettem észre, hogy Normal és ECO módban az autó többet használja az EV módot mint SPORT-ban. Mivel jó lenne ha minél tovább bírná az akksim, van értelme a SPORT módot használni csak emiatt? A fogyasztás annyira nem mérvadó.
-
Doki16
addikt
válasz motoflug #7133 üzenetére
Akkor meg a motor fog többet használódni, mert sokkal hamarabb bekapcsol. Városban a sport mód használata hülyeség, mert jól megfogja növelni a fogyasztást. ECO-ban kis gázzal lehet szépen vitorlázni tisztán elektromosan.
Nekem 180-van a kocsiban 4 éves korára. Az akkukat nem rég néztem meg HA-val. Tökéletes állapotban vannak még most is. A legnagyobb max érték eltérés mindössze 0,1V. 0,2-ig 100%-nak mondják.
Nyugodtan használd ahogy a kocsi akarja, ne agyald túl
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
-
Drizzt
nagyúr
Előbb hívott valaki Franciaországból, hogy vinné az E12-es automata Corollát. Hát ez elég macerának/ rizikósnak tűnik első hallásra. Vagy nem annyira az? Tudtok erre valami jó leírást, hogy hogyan kell ezt letudni? Igazából annyira nincs érdeklődés, hogy muszáj megfontolnom így is.
I am having fun staying poor.
-
nagyúr
Ha nem franciás a neve, akkor hajtsd el.
Nekem is a fényképezőgépemre volt Franciaországból érdeklődő.
De kértem a nevét és a címét, és már az alapján elvetettem, mert nem volt olyan utca a városban, amit megadott."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Csabroncka #7140 üzenetére
tudtommal kotelezo mindbe a 6%.
jovore pedig ez kötelezően emelkedik 8%ra
http://blog.holtankoljak.hu/keszulnek-az-olajvallalatok-januari-benzinvaltozasra/
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
-
Akula
őstag
válasz Csabroncka #7140 üzenetére
ma azt tankoltam. minden harmadik max motion. kell a tisztítás az auchan nafták után.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Csabroncka
addikt
válasz Dare2Live #7141 üzenetére
A kulcs abban van, hogy az általad említett mennyiség a biokomponens mennyisége. Ez normál üzemanyag esetén Etanol, prémium esetén pedig ETBE amit repceolajból vagy használt sütőolajból állítanak elő. A lényege az egésznek, hogy az etanol úgy növeli az oxigéntartalmat és az oktánszámot, hogy nagy mennyiségű vizet köt meg és fűtőértéke (energiatartalma) eléggé alacsony. Az ETBE úgy növeli az oxigéntartalmat és az oktánszámot, hogy nem köti meg a vizet és magasabb a fűtőértéke (energiatartalma) mint az alkoholoknak.
Egyébként a fűtőértékre visszatérve, 10%-nyi etanol keverésnél már mérhető lesz az üzemanyagrendszerben a fogyasztás növekedés. Így is többet fogyaszt, csak a jelenleg a mérési hiba alatt van a növekedés a két üzemanyag között, ezért nem lehet kimérni az autóban.
Ajánlom ezt a videót>>
(Természetesen mindent a helyén kell kezelni, és a prémiumtól csodákat várni sem szabad)
"in medias res"
-
Akula
őstag
-
MiklosSaS
nagyúr
Sziasztok!
Lassan be bíztosan meg fogok válni a dízel autoimtól (Volvo S80, D5, 2010 és Toyota Avensis 2.0 D4D 2013-as).
Az egyik egy kisebb Golf/Auris/Fabia lenne városba, ez lehet sima vagy turbós benzínes. Visszont a második az egy nagyobb autóra voksoltam. Gondolkodom a hybrid RAV4-es verdán, valakinek véleménye? Fogyasztás?! Problémák ?! 0 km-esben gondolkodtam de találtam.pár 2-3 évest 20-35.000 km között elég jó árban.
Szóval, mi a véleményetek a hybrid rav4-rõl ? 2WD vagy 4WD ? Megbizhatósága?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Doki16
addikt
válasz MiklosSaS #7147 üzenetére
Kis autónak is egy Auris Hybridet vennék. Városban nem létezik jelenleg jobb ennél, kivéve a tisztán villanyos, de az most nem lényeg.
Nyugodtan veheted a RAV4 Hybridet, nagyon megbízható 2.5-ös Atkinson ciklusú benzinmotorral és egy még megbízhatóbb hibrid rendszerrel. Fogyasztása jelenleg a legjobb a SUV-ok között
Az újnak valamivel jobb a 4WD rendszere, de nem vágtam magam hasra tőle. [link] Ha nem terepezel, szerintem teljesen felesleges, főleg ha még annyival drágább is.A sima benzineshez képest viszont mindkettő hibrid gyengébben teljesít. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Geresics
addikt
A minap lecseréltük az olajat a kocsiban, és most szeretném resetelni a számlálót. Mivel 11 hónapja, és 11ekm-el ezelőtt volt az utolsó csere, még nem reklamált a masina. Hogy tudom resetelni, hogy ne reklamáljon később? Ha jól emlékszem valami bill.kombó volt, de hirtelen nem találom...
Toyota Corolla Verso 2007 1.8B 1zz-fe
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...