-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
Az nagyon kemény 400k Ft egy szett. Miből van az, magnéziumból?
Vitarára/S-Crossra ugyanilyen TMPS, 17 colos alufelniszett gumival együtt megvolt 200-ból. Ennyiből nem hozom ki ha mindent magamnak veszek. Az a baj, hogy a szenzorok darabja is 20-25 körül van.
Jól érted. De biztos van olyan gumis aki feltudja tanítani. Csak kérdés, hogy ehhez az új rendszerhez ki ért jelenleg. Bár ahogy nézem, lehet elég hozzá a legújabb techstream és magadnak is megtudod csinálni. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
Nem kell csak azért Toyotához menned. Keresel jobb gumist, és előtte telefonon rákérdezel hogy tudnak-e TPMS-t programozni.
Én mondjuk azért mentem Toyota-hoz mert a TPMS-t is ott vettem, aztán egyúttal felprogramoztattam. Akkor 1 szett TPMS szenzor 33 vagy 35 000 lehetett ami nagyon jó áron volt! Sikerült egy akciós időszakot kifognom rá.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
Doki16
addikt
Toyota csoportban írták páran, hogy ebay-ről szoktak rendelni TPMS szenzort. Kb. 6000 Ft körül mennek. Van már vele tapasztalatuk is és nem panaszkodnak rá. Itt már csak az a kérdés, hogy meddig bírja bennük az elem. Ez a legnagyobb kérdés az utángyártottakkal kapcsolatban.
Az enyém jelenleg 4 éves, remélem nem mostanában adja meg magát
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
KTTech
veterán
Elhoztam a kocsit, a nagy szervizt megcsinálva, új MOT-al adták át. Szerződést kötöttem a további 3 szervizre (két kis 165 fontért és egy nagy 295-ért, 10E mérföldenként), így havi bontásban tudom kifizetni kamatmentesen a 625 fontot amibe ezek kerülnének, 2 éves bontásban. Ebben benne van az is, hogy a kocsit a ház elől elviszik a szervizbe, majd vissza is hozzák (vagy melóhelyről).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Drizzt
nagyúr
No az orzott parkolo ahol allok, 3-mal arrebb mostmar tartalmaz egy Corolla TS-t is, ugyanolyan szinben mint a sedanom. Mar csak egy HB-t kene valakinek venni a helyre. Nekem olyan erzesem van, hogy ez a Corolla szeria nagy siker lesz a Toyotanak. Kiveve persze ha jon valami gigavisszahivas amiben az autok felet cserelni kell.
[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
-
No.01
őstag
Jaaa! Mar emlekszem! Az is a listankon van
Az a baj, h a prospektus hiaba jo minosegu az eletben sokszor teljesen mashogy nez ki az adott szin. Igy ugy vagyunk vele, h megnezzuk az osszes kiszemeltet eloben es utanna dontunk.Mellesleg folyamatosan erdeklodom, h megis mi van az Apple Carplay tamogatassal (Androis Autorol meg a nagyvizen tul is keves szo esikv igy abban nem is remenykedem) de nagyon ugy tunik, h nem tudnak semmit.
Sajnos ez a resze baromira nem tetszik a Toyota kommunikacioban. Mondanak meg kerek perec, h igen lesz es kb ekkor vagy azt, h figy ne varj ra mart csak a facelifttel fog majd bekerulni.
Ezzel szemben vagy eleve szettarja a kezet a kereskedo vagy jon az elcsepelt szoveg, h majd elerheto lesz a kesobbiekben egy frissitessel. Ez igy azert karcsu nekem 2019-ben... de ez legyen az en bajom. -
KTTech
veterán
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: előjött rögtön 1 naposan a TPMS (TPWS?) jelzés.
Ellenőriztem, megfelelő nyomás van a kerekekben. Sikeresen lokalizáltam a rendkívül jól eldugott reset gombot, de nem akar a leírás szerint működni (elindítani az autót, majd nyomni a set gombot amíg 3-at lassan villan a kijelző).
Mit csinálok rosszul? (Toyota Yaris HSD, 2014).
A Seatnál egyszerű volt: a középkonzolon levő SET gombot nyomva állapotban elindítani a kocsit és várni amíg csippan és kész volt.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
veterán
-
Drizzt
nagyúr
Ma viszont a szabadban eloszor lattam executive hibridet sedanbol Sirokon szabadban. Kezdem azt hinni, hogy ezek kovetnek. Metalkekben, napon tok jol nezett ki. Szalonban viszont nem nyerte el a tetszesemet. Szerintem meg a kavebarna is tok jol nez ki.
I am having fun staying poor.
-
psycroptic
őstag
Kétszer nyomd meg az indítógombot fák nélkül, mert harmadikra már elindítja az autót is. A gyújtás állapotban, pedig háromszor nyomd meg egymásután a nyomásbeállítós gombot, kis szünetet tartva a benyomások között. Ezután kell pár percet várni. A jelzésnek villognia kell a műszerfalon, majd folyamatosan világítania és ezután kialudnia kell. Ez akár öt percig is eltarthat. Ha nem csinálja, akkor a szervizben töröltetni kell a hibakódot.
PSNID: Tomy83PS
-
veterán
Elvileg ha 1x megnyomod a start gombot akkor a műszerfalon a visszajelző lámpák elkezdenek világítani nem? Ezt az állapotot kellene elérni hogy ez megtörténjen.
Ha 3x nyomod meg akkor szettet váltasz, ha hosszú ideig nyomod hogy 3x felvillanjon a visszajelző lámpa akkor új ref értéket állítasz be.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
bokarcsi71
aktív tag
Sziasztok!
Toyota Avensis (T27) kuplungon lehet állítani, mert szerintem eléggé fent fog? A gázpedál érzékenységén lehet állítani? Olyan lassan reagál a gázadásra. -
Ragadozó
Ármester
válasz bokarcsi71 #7068 üzenetére
Mindkettőre nem.
Kuplung az munkahengereken keresztül, fékfolyadékkal működik.
A gázpedál pedig elektromos.Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
KTTech
veterán
válasz psycroptic #7070 üzenetére
A kocsit 5 napja hoztam el a márkakereskedésből, ezekkel a papucsokkal a próbaúton nem panaszkodott, csak hazafele kb 10km után (és azóta is). Hétfőn beugrok a szervizbe, még szerencse, hogy csak 30km-re vannak.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Akula
őstag
válasz bokarcsi71 #7074 üzenetére
Ez benzines VVTI ?
Mert azért reagál lassan a gázadásra."Akula Sub, ready for the deep!"
-
pècsimunkás
addikt
válasz bokarcsi71 #7068 üzenetére
Euro 6 ? Ha igen , lehet azért . Így tudja tartani az euro 6- ot , vissza van véve a gázreakció .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Dare2Live
nagyúr
Ide való "dugót" honnan vegyek?
[link]A kocsi alá néztem és hiányoznak. Csak jobb oldalról. Ilyen szivacsa van alatta ami tök tiszta fia sár, piszok nincs rajta, nem vizes... vmikor mostanában szedhették le.
Elég értetlenül állok a dolog elött vki alá mászott és leszedte??? wtf...don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Drizzt
nagyúr
3. tank:
33,61L, 775.0Km, 4.33L/100Km. Út összetétele: fele város, fele pálya, pici Bükk országút. A fele pálya viszont csalóka, mert egyfelől M3-on hatalmas dugó volt, másfelől az M1-en gyakorlatilag végig amíg mentem 60-80 Km/h korlátozás van érvényben, nem is mentem sokkal többel(~75-95).
I am having fun staying poor.
-
Doki16
addikt
Zseniális fogyasztás
Kicsit sajnálom, hogy én soha nem tudok beülni egy ilyen új autóba. Sajnos az én 180-at futott Aurisom már nem tud ilyen értékeket produkálni. 4,6-4,8 inkább a valós nálam.
Kíváncsi leszek a téli fogyasztásodra, nálam a nagyon sok rövid városi táv miatt 6 liter körül alakul.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
KTTech
veterán
Nagyon jó fogyasztás, ennél nekem szerintem magasabb lesz a Yaris HSD-vel. Még nem tudom mennyi, de a fedélzeti az 55-56mpg-t ír (5.14L környéke), főleg város és környéke, némi pályával, ami itt 113km/h-t jelent. Igaz 5 személlyel járok az esetek 70%-ban. Aztán kiderül, mennyit csal a kocsi által mért fogyasztás nemsokára.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Alig kisebb a hely (igazából a lábtér még talán hajszálnyit nagyobb is), mint a mk2-es Leon-al. A Mk1 meg még lehet kisebb is (az a másik, megmaradó autó). A csomagtartóban van a nagy különbség (meg az orr méretében, a mk2-es orra majdnem duplája a Yarisnak). De 5 személlyel csak a munkába járás szokott lenni 2x11 mérföld, amúgy 2-en nyúzzuk.
A hosszútávú próba majd októberben jön egy Bedford-Disneyland Paris túra, laza 2x700km + az apróság helyben (évente 3-4x járunk arra). Hétvégére beterveztem egy 2x200 és egy 2x250-300km-es túrát, ha jó idő lesz, ott már azért ki fognak derülni a dolgok. Ha 5 alatt tudok maradni, elégedett leszek (a mk1-el 40000km után 5.64, a mk2-vel 8000 után 6.78L az átlag dieselből. Persze a mk2 megy mint a mérgezett pocok, pedig csak 140LE, 6 sebességes olajos DSG-vel).
Amit viszont szívből gyűlölök máris, a zenelejátszó... képtelen még az alapvető dolgokra is (pl. ha végére ért egy albumnak, elkezdje a következőt). A folder alapú lejátszást hírből se ismeri... még ha legalább BT-n be tudná tölteni a Poweramp által szolgáltatott adatokat a telón levő folderekről, az is jó lenne, de nem megy neki (5 perc után feladtam a várakozást, hogy betöltse).
Mondjuk az is jó lenne, ha "acc" módban nem kapcsolná ki magát kb 20 perc után (és nem sípolna ha nyitva a jobb első ajtó). Szünetekben ez elég zavaró.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Doki16
addikt
Nagyon jó motor ez az 1.8-as Atkinson ciklusú. Nagy köbcentis, kis teljesítményű, nincs kihegyezve. A világ összes kilométerét beletették már a taxisok. Így a hibrid rendszerrel meg már jól is fogyaszt és tűrhetően megy.
Szeretem én is nagyon. Tök jó hogy 90-nél sík terepen elmegy akár 1500-as fordulattal is. De még 130-nál is úgy forog mint egy dízel. Persze ha emelkedő jön akkor felmegy 3000-3500 környékére
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
Az hozzá tartozik, hogy a taxisok (akiknek saját tulajdonukban van az autó) mindent megadnak az autójuknak, mert abból élnek.
Így ők 10000 km után mindenképp olajat és szűrőket cserélnek.
Ráadásul nagyon kíméletesen hajtják."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Modern dízel képest persze, főleg ha betartják a 30000km-es olajcserét, akkor 4-5 alaklomnál többször nem kell benne cserélni.
A prius FB csoportban le lettem hülyézve, hogy nem 15000km-enként cserélek olajat.
Hiába mondom, hogy az csak elméleti maximum, ha a csillagok együttállása is stimmel, akkor elfogadható, és a használatiban is az van, hogy 7500-15000km között van az olajcsere."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Doki16
addikt
válasz Dluinet #7093 üzenetére
Az olajcsere soha nem árt a kocsinak, csak sokan azon a pár ezer forinton akarnak spórolni. Meg inkább töltik bele az 5W30-at mert jó az bele hisz az 1.9 pdtdibe is jó volt. Meg 5000 Ft-al olcsóbb. Ezen nagyon kitudok akadni. Engem is rá akartak beszélni az 5W30-ra. Holott a könyv is írja, hogy max egyszer fér bele, de nem teljes ciklusra.
Az a baj, hogy sok a lízinges céges kocsi. Ott meg tényleg kötelező a 30k km-t betartani. Sajnos csak ilyen autókat tudok leginkább venni. Az utóbbi 2 dízelem is ilyen volt. Vettem egyszer egy 120-at futott kocsit amiben mindössze háromszor volt csere. Sajna a mostani Aurisom is tartva volt a 15k kilométerenkénti cseréhez. Mondjuk ez nagyon nagy távokat futott ezért talán nem annyira gáz neki. Mielőtt megvettem évi 55k km-t raktak bele. Nálam mondjuk most már csak évi 10-et fut, így megy is majd bele évente a friss olaj
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok és képbe került az Auris, Corolla, Verso triumvirátus is. 3,5M környékén nézelődök, ami mehet kicsit feljebb is akár (akár nagyon is, de az már új autó legyen inkább).
A kérdésem az, hogy az 1.4D4D, az 1.6 szívó és 1.8 szívó közül kell valamelyiket kerülni? Az éves futásom nem sok, 18k km, de ebből majdnem mind országút. A napi rutinom az, hogy beülök az autóba, kiállok a garázsból, jár kb 5 percet, amíg összeszedjük magunkat, irány melóba ~13km út, ott beugrok boltba, onnan újabb ~14km út és megérkeztem. Visszafelé ugyanez. Mindez 1-2 falun keresztül, tehát szerintem a dízel sem feltétlenül problémás, de persze fogalmam sincs milyen ez az 1.4 D4D, a régi E12 Corolla idejében jó volt, azt tudom. Az 1.8HSD-n is gondolkodtam, de nem tudom mennyire lehet jót kifogni ilyen árban, ha vállalható, akkor Prius is szóba jöhet. Mivel van 2 gyerkőc (4 és 6 évesek) ezért a legokosabb talán a Verso lenne 1.8 szívóval 2012 környékéről, de szívesen fogadok véleményeket. -
Doki16
addikt
Ennyiért már kapsz 2013-14 körüli Auris kombi hibridet. Én mindenképpen azt venném. Két gyerekhez az is elég még. És pont arra találták ki amire te használnád. Lényegesen kevesebb lesz a fogyasztása mint egy 1.8-as Versonak. Járatni meg egyáltalán nem kell őket, tehát nem pufogtatod el feleslegesen az üzemanyagot
Nem titok, amúgy én pont árulom az enyémet. Ha esetleg érdekel privátban írj rám és mindent elmondok róla
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A