Új hozzászólás Aktív témák

  • petakpa1

    őstag

    Sziasztok!

    Van egy 2001-es 1,4-es VVTI Corollám (E11). Augusztusban tervezünk leruccanni vele Dubrovnik környékére, és picit gondban vagyok a klímával kapcsolatban, mintha nem úgy hűtene, mint ahogy kellene.

    Tünetek:
    Autópályán 140-150-es tempónál, amikor a fordulatszám 3000-400 ezer között van, nagyon jól hűt: a hőfokszabályzót nem is kell minimumra vennem, és a ventillátort is 1-es fokozaton járatom (nyilván utóbbiba a menetszél intenzívebb áramlása is belejátszik...) Ha a hőfokot minimumra veszem akkor lefagyasztja a lábamat.
    De városban, sok araszolgatásnál mintha nem hűtene elvárásomnak megfelelően: Hőfokszabályzót legalacsonyabbra, ventit 4-esen járatva is csak lassan hűt, elől még OK, de hátul már gáz.

    Én arra tippelek, hogy már kicsit megfogyott a gáz a rendszerből, és amikor folyamatosan megvan a fordulat, akkor még a kevesebb gázt is viszonylag jól sürítve megfelelően hűt, de alacsony/ingadozó fordulatszámnál már nem.

    Szerintetek segítene a klíma feltöltése, vagy legalább egy ellenőrzés? Nem lesz rosszabb utánna, pl. szakszerűtlenül csinálják, nem tudják úgy visszazárni pl. és évente kell majd tölteni...
    Hova lenne érdemes elvinni?

    "... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))

Új hozzászólás Aktív témák