Új hozzászólás Aktív témák

  • alibiman

    aktív tag

    válasz xyvalaki #48174 üzenetére

    Én most (!) azt gondolom, hogy a DPS-nek (Sérülés / Másodperc) van némi jelentősége. Abból indulok ki, hogy ha én egységnyi idő alatt több sérülést okozok az ellenséghez képest, akkor (ha most a többi paramétert, ügyesség, stb. nem vesszük) ennek alapján esélyesebb vagyok a győzelemre. Ezen a két képen is látszik, hogy a nagyobb RPM annak ellenére nagyobb DPS-t ad, hogy kisebb a CHD (bár a CHC picit nagyobb).

    120.5-ös tár CHD/CHC-vel:

    120.0-ás tár RPM-el, RLS-el (tehát nagyon picit még kisebb is a tár):

    Azt is gondolom, hogy a gyakorlatban elenyésző különbségről beszélünk. Lényeges különbséget inkább az hozhat, ha pl. a CHC-t sikerül 52.5-ről (működő) 60-ra emelni. Árnyalja a képet az, hogy a Gonosz talent egy igazi párbajban csak rövid ideig működhet. Ezzel együtt, érdekes lehet pl. egy olyan MP5-ös, amin Halálos/Kérlelhetetlen/Gonosz talent van. Esetleg a Gonosz helyett Fogékony még jobb lenne.

    Viszont... :D

    Ha megvizsgáljuk a CHC / CHD hatását, az RPM, stb. azonos, és leszögezzük, hogy a pl. az 50% CHC érték azt jelenti, hogy a skulók felel garantáltan krites lesz (persze nem lesz, csak modellezünk), akkor érdekes számokat kapunk.

    Egységnyi idő okozott sebzések:

    CHC 52.5 / CHD 116 = 31 805
    CHC 51.0 / CHD 136 = 33 275

    Szóval nem egyszerű kérdés ez, főleg nem pusztán csak a számok tekintetében. :)

Új hozzászólás Aktív témák