Új hozzászólás Aktív témák

  • Paradroid87

    újonc

    válasz Raulblanco07 #22513 üzenetére

    Nem hinném, hogy a mobok élete akkora gond lenne, persze ez mindig egy vitatható design döntés. Pláne, hogy a 35-ös mobokat is lehet azért kaszálni szépen. Csak ehhez jön a sebzésük, a kiszámíthatatlanság (ami részben a sík hülye AI-ból fakad), a távolság ahonnan le tudnak szedni, a játék hülyeségei, meg a technikai hibák. Így együtt azért ez egy combosabb adag. A PvP viszont simán csak nem működik (néha azért van varázsa ezt el kell ismerni). Én nem támogatom a PvE Dark Zone ötletét, de nagyon le kellene mászni az alapokig, hogy ebből valami jó dolog legyen. Az nem móka, ha leölnek, mert jobb a másiknak a motyója, vagy simán többen vannak. És a mobok is többen vannak, több élettel, nagyobb sebzéssel, de ez már csak ilyen a játékokban, ezért is fixebb és kötöttebb egy sztori küldetés, hogy ezt ellensúlyozzák.

    PL a mai Underground nálam így nézett ki (heroic, egyedül):

    első próbálkozás: küldetés vége, utánpótlást kell elpusztítani, ami egy barom nagy szobában van, fent a második emeleten, 5 mob között, plusz mögöttük volt a zavaró cucc eldugva, egyből ahogy bementem kiszúrtak, teljesen esélytelen, felesleges is mérgelődni az ilyenen, ez van.

    második próbálkozás: azért én mérgelődtem, szóval úgy voltam vele, hogy jöhet egy kis xp gyűjtés, 5 direktívás hard. Mivel pulse plusz okos fedezék párossal nyomom 230 ezer szívóssággal, így azért ez nem akkora poén, konkrétan olyan pályát adott be, hogy két "öld meg az ellenfeleket" rész között kettő medkitet kellett elnyomnom futás közben, szoba szoba után a végtelenségig. Így se lett volna gond vele, de a végén belaggolt az okos fedezék, persze a legrosszabbkor, kiszedtek.

    harmadik próbálkozás: (innentől már visszamentem heroicra): kirobbantott a gránát vetős, igazából az én hibám volt, mert nem kaptam ki elég hamar, ettől még nem lenne rossz, ha ki lehetne térni előle, mert mikor egyedül tolom a játékot, akkor olyan késés van, hogy ez szinte mindig fizikailag lehetetlen.

    negyedik próbálkozás: ismét okos fedezék lag, újabb halál.

    ötödik nekifutásra, bár az elején döcögött a szekér és később a hang bug is előjött (nem működött a pulse, falon át meglőttek, ilyesmik), de végül nagyobb gond nélkül lement, kaptam is egy rakat pisztolyt meg sárga térdvédőt.

    A lényeg, hogy a nehézség behatárolható, a kudarcok kivizsgálhatók, lehet tenni ellene legközelebb (már legalábbis, ha nem a játék trollkodik). Míg a DZ maga a káosz (amivel szintén átestek a ló túloldalára), összeszokott csapat nélkül olyan, mint a Bloodborne-ban a parry pecázgatása, mikor valaki mint az állat lövöldözik, aztán majd előbb-utóbb csak összejön, mert én lőttem hátba a másikat, a fél csapat budin volt, belaggoltak, nem figyeltek a mobok miatt, stb.

    És ez fordítva is igaz: nem poén, hogy leöljük a gyengébbet (legalábbis sokaknak, főleg hosszabb távon). Egy bizonyos szintig még belefér azzal takarózni, hogy rpg meg minden, így lehetnek különbségek a játékosok között, de az egészséges szintet a Division már régen maga mögött hagyta. Az a gond, hogy önmagában 1 vs 1-ben is förtelmes difik lehetnek builedek között, amit a túlerő még a négyzetre emel, de erre rájön, hogy néhány képzettség meg bónusz eszetlen pluszt ad, és akkor még arról nem is beszéltünk, hogy ott vannak a bugok, meg a játék megtévesztései. És hát a gusztustalan blind fire meta, konkrétan egy kívülálló játékos azt hinné, hogy nincs a játékban célzás gomb. Sokan odavannak érte, szerintem simán csak kabaré, előbb pacsiznék le egy tapadós használóval, mint azzal aki kétezer töltény kifüstöl egy mp7-esből anélkül, hogy egyetlen egynél is célzott volna. Egy normális rendszerben a blind fire ilyen utolsó esély, valami ami éppen el tudja dönteni egy-egy harc sorsát, ha csak egy hajszál hiányzik, nem pedig alap, ami minden mást a háttérbe szorít. Persze ez csak saját vélemény az eddigiek alapján (változatlanul nagyon tetszik a játék, szóval adok még majd esélyt a PvP-nek is), de azért a zúgolódás már tényleg általános lett, remélhetőleg inkább előbb, mint soha elindulnak a fejlesztők a helyes irányba.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák