-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lui04
aktív tag
Ahogy ma megjöttek az infók, már át is futott az agyamon, hogy megnyitom neki a topikot mint az előző résznek. Hát nem megelőztél, ejnye, ejnye
Egyébként az általam legvárósabb cucc. Remélem, hogy a CDP RED srácainak megvan a teljes képlet a nyílt világú RPG készítéséhez, nem csak a fele mint a Bethesdának.
További infók (lehet, hogy némelyik szerepelt már a Gamepod cikkében), forrás SG:
• A sztori szerint a birodalom haldoklik, az északi királyság továbbra is függetlenségéért küzd és útjára indítják a Wild Huntot
• Az utazás legfontosabb kellékei a lovak lesznek, és lehetőségünk is lesz lóhátról harcolni
• A hajók lebegni fognak a vízen a fizikai törvényeinek megfelelően
• A fejlesztőcsapat létszáma megduplázódott az idők során
• Nincsenek fejezetek, felvonások
• Nincsenek töltőképernyők, Geralt lóháton eljuthat a világ egyik végéből a másikig
• A világ bejárható lesz gyalog, lóháton vagy akár hajóval is
• Lesz gyors utazás a játékban, azonnal meglátogathatunk korábban már felkeresett helyeket
• A fontos dolgokat mindig megtalálod a képernyőn, semmi lényegesért nem kell menübe turkálnod
• A játékos bebarangolhat sötét barlangokat, átkutathat leigázott falvakat, és felfedezhet régi romokat
• Több mint 100 órányi küldetés vár a kalandorokra
• A játék egyes területein különféle minijátékokat kapunk, Skelliga király birodalmában például a késdobálás lesz a fő attrakció
• A mini játékok mindig extra jutalommal kecsegtetnek, de a teljesítésük nem szükséges a fő küldetésszál bevégzéséhez
• Bárki lehet ellenség, szörny, bandita, állat vagy egy kereskedő is, ha úgy érzi, veszélyben forog az élete
• Az ellenfelek nem skálázódnak a játékos szintjével
• A játék világa negyvenszer nagyobb, mint az előző részé, és 20 százalékkal nagyobb, mint a Skyrimé
• A játék három lépcsőből épül fel: az első lépcső a "szabad foglalkozás", mint a szörnyvadászat, a craftelés vagy épp a kisebb küldetések megoldása (segíts egy falusi elveszett bárányát megtalálni a sötét erdőben)
• Második lépcső a fő küldetésszál, a politikai viszonyok rendezése, és azok formálása
• A harmadik lépcső megtalálni Geralt szerelmét és véget vetni a Wild Huntnak
• Minden területnek saját története lesz, ám ezeket nem kötelező megcsinálni, akár teljesen figyelmen kívül is lehet hagyni
• Dinamikus küldetések is lesznek, így például egy falu, amit a banditák sűrűn betámadnak, hamarosan teljesen elhagyatott lehet, ha nem segítünk az ott élőkön
• Az időjárás valós időben lesz generálva, a felhők is 3D-sek lesznek
• Ezúttal nem lesznek szerződésszerű küldetések
• A bal ravasszal (left trigger) lehet majd bekapcsolni Geralt witcher érzékét, amivel extra információhoz juthatunk
• A napszak befolyásolja, hogy hol és milyen szörnyek bukkannak majd fel
• A harcokban szerepet kapnak majd a speciális kombók és a quick time eventek is
• A szörnyek más módon nem beszerezhető nyersanyagokat hagynak hátra, amikkel craftelhetünk vagy épp italt kotyvaszthatunk magunknak
• Bevezetésre kerül a "Mutation Tree", ami a szörnyekből kinyert nyersanyagokhoz kapcsolódik
• A világ a döntéseink hatására változik, ám ezek a változások nem lesznek túl komolyak, nem tűnnek el birodalmak a föld színéről, mert mi úgy véljük jónak
• Geralt 96 animáció tud bemutatni harc közben, a második epizód csak 20-ra volt képes
• A kamera dinamikusan reagál majd az előttünk álló veszélyre
• A hacban minden gombnyomás egy támadást indít, minden támadás kivitelezéséhez időre van szükség, a támadások blokkolással vagy kitéréssel megszakíthatók, ám ha elfogy a staminánk, akkor csak tántorogni fugnk egy blokkolás vagy kitérés után
• A boss harcokat a mesterséges intelligencia irányítja, nem lesznek szkriptelve
• A világban található tárgyakat felhasználhatjuk majd, így pédlául harc közben az ellenfelünk feje felett lévő darázsfészket megbolygatva elterelhetjük a figyelmét
• Öt mágikus jelet (magical sign) használhatunk, mint az Aard vagy az Igni
• A fejlesztési fán haladva megnyitható lesz minden jel második formája, az Igni esetében például magunk köré varázsolhatunk egy tűzgyűrűt
• Külön fejlesztési fát kap a kard (swordfighting) és az alkímia (alchemy) is
• A lovunkat és a hajónkat is fejleszthetjük
• A craft fontos szerepet kap, minden craftelt tárgy testreszabható lesz
• A hozzávalók cserélhetők lesznek, így például a bőr helyettesíthető lesz mondjuk egy szörny természetes páncéljával
• Minden páncélnak egyedi kinézete lesz
• Geralt elmehet a borbélyhoz, hogy megváltoztassa a frizuráját -
Lui04
aktív tag
A quick time eventről annyit, hogy a tegnapi hírlevélben, amit kaptam azt írták, hogy nem lesznek ilyenek a játékban.
-
Lui04
aktív tag
Itt a gameinformer teljes anyaga a W3-ról. Csak bökjetek a képre vagy az "Alle Scans anzeigen"-re.
-
Lui04
aktív tag
A gameinformer folyamatosan tolja fel a "dev diary" videókat, az eddigieket ezen az oldalon érhetitek el.
-
Lui04
aktív tag
Újabb információk, kéretik azért fenntartásokkal kezelni:
Release Date: 2014. There is no concrete date yet.Platforms: PC and the new upcoming next gen consoles.
New Engine: The Witcher 3 will be using CDP Red's new (updated) Red Engine 3, which is optimized for DX11.
Savegame-Import: There will be a savegame import, which will only affect on side characters like
Triss though. The main plot won't be changed.States and Epilogue: By the players actions there will be 36 states on the world.
Furthermore there will be 3 different endings which will be each 1 hour long.Horses and Boats: To explore the huge world the Witcher can now use means of transportation such as horses and boats, which you can also improve over time. For example the horses can be captured by Axii in the wild or the boats can be borrowed on a beach/shore.
An agile Witcher: The Witcher is now more agile by being able to climb and jump for the first time freely.
Free accessible World: The three areas shall be completely accessible, so there won't be invisible walls.
3 Major Locations Over time Geralt will be visiting Novigrad, the Skellige Islands and the devastated from war No Man's Land (isn't determined yet).
Geralt the Huntsman: The world shall be more livelier. On each stretch of land there will be wild animals for hunting beyond the monsters, where you can sell their fur, claws and so on.
At Least 100 hours Playtime: The main missions will be 50 hours long, the same goes for the side missions.
Quick time travel: A quick time travel like in Skyrim will be available, so it will be possible to quick travel on locations you visited before.
A huge world: The entire World shall be 30-40 times big as as The Witcher 2 and ~ 30% bigger than Skyrim.
No loading screens between locations: Entering and leaving an area is now seamless.
Cinematic Dialogues and cutscenes despite the open World: Even though it's unusual in the open world games up to now, in The Witcher 3 there will be the usual excellent voiced dialogues and impressive cutscenes. It isn't clear though if all NPC's will be taking advantage of that.
Lively NPC's and Theft: The NPC's will now have a daily routine like in the game Gothic and also react to stealing of their stuff. The player won't be able to harm defenseless civilians.
Tutorial: As players were complaining about the controls and the combat system, which was hard to learn, there will be a tutorial implemented in the storyline.
The Slow-Mo Combat system: There will be a similar slow motion system to V.A.T.S in Fallout, which will allow to aim at certain body parts. This will make the combats more tactical and visually challenging.
Weather system: As there was already an alternation of day and night, now the weather will also affect the gameplay.
For example, some locations could be accessible only during day or night, some monsters could only appear on certain weather conditions, the same goes for riddles which could also be solved only by certain conditions.No QTE: There will be no more QTE, but mini games like fist fights or throwing knives aren't affected, so they will be probably the same as The Witcher 2.
lvl up to 60. The character development will be more complex as the predecessor. You can achieve a maximum Level of 60.
Magical Signs: The Signs will be more expandable than The Witcher 2. They can also influence the surroundings. For example, Igni (sort of a fire beam now) can set the surroundings in fire.
EXP: You gain experience only by doing missions. Slaying monsters or wild animals will give you only money.
Monster: The monsters won't be leveling up as the players, but will have set level like in the gothic series. You can only defeat the monsters if you have enough experience.
User Interface: The PC and consoles will have two different UI.
Next-Gen RPG: The Witcher 3 will be a Next-Gen Game, so it won't be restrained by the old consoles.
New Monsters: Only known monster so far: Ice Giant.
New Competition as Mini Games: In the Skellige-Island houses you will be axe throwing or playing card games.
No Fractions: You won't have to decide for a fraction like the Order of the Flaming Rose or the Scoia'tael. A Witcher acts always independently.
Economy: Economy depends on each area. In some places you can buy something for a lesser price, or sell it for higher price.
-
Lui04
aktív tag
- 2014-ben jön a játék, azon belül még nem tudni mikor.
- Platformok: PC és a köv. generációs konzolok.
- A játékot a red engine 3 fogja hajtani és dx11-es lesz.
- Mentés importálás: lesz, de csak a mellékszereplőket fogja érinteni, mint Triss. A főszál nem fog megváltozni.
- 36 "állapot", döntés lesz a világban és 3 különböző befejezés. Minden befejezés kb. 1 óra hosszú lesz.
- Lesz ló meg hajó közlekedéshez, ezeket lehet majd fejleszteni is. Lovat lehet majd befogni a vadonból az Axii jellel, hajót szerezhetsz tengerpartról.
- Most már lehet szabadon mászni, ugrálni, nem csak bizonyos helyeken tudsz majd felmászni mint az előző részben.
- 3 szabadon bejárható terület lesz, amiket nem választ el egymástól semmilyen láthatatlan fal majd.
- A 3 terület: Novigrad, Skellige Szigetek és a Senki Földje.
- A világ még élettel telibb lesz, lehet lesz vadászni. Az állatok bőrét, karmát stb. el lehet majd adni.
- Legalább 100 órás lesz a játék, 50 a fő történetszál, 50 a mellék.
- Lesz gyors utazás mint a Skyrimban. Amely helyen már voltál, oda vissza tudsz majd menni vele.
- Az egész világ 30-40-szer nagyobb lesz mint a 2. részé volt, 30%-kal nagyobb a Skyrimnál.
- Nem lesz töltés a különböző helyek között.
- Maradnak a filmes átvezetők, beszélgetések, de azt még nem tudni, hogy minden NPC (nem játékos karakter, a nép ) esetén alkalmazva lesz-e.
- Az NPC-knek meglesz a napi tennivalójuk mint a Ghoticban, reagálni fognak a lopásra is. Geralt nem fogja tudni bántani a védtelen civileket.
- Lesz tutorial, a sztoriba integrálva.
- Lassított mozgásos harcrendszer: lesz a harcban egy V.A.T.S. szerű cucc, mint a Fallout 3-ban van. Ennek segítségével el lehet majd találni a test különböző részeit. Ezzel a harc még taktikusabb és vizuálisan kihívással telibb lesz.
- Időjárás rendszer: lesznek területek, amik bejárása napszakhoz lesz kötve. Szörnyek, amik csak bizonyos időjárási esetekben bukkannak fel. Ugyanígy lesz olyan küldetés, amit bizonyos időjárásban kell megoldani.
- Nem lesznek QTE-k (időre kell megnyomnod egy gombot).
- Max szint 60. A karakter fejlesztés komplexebb lesz mint az előző részekben volt.
- Mágikus jelek: A jelek (Aard, Igni, stb.) fejleszthetőbbek lesznek mint a kettőben és a környezetre is hatással lesznek.
- Tapasztalati pontokat csak küldetések teljesítésével lehet majd kapni, a szörnygyilkolásért és az állatra vadászásért csak pénzt jár.
- A szörnyek nem szinteződnek majd Geralttal együtt. Csak akkor tudsz legyőzni egy szörnyet, ha elég tapasztalattal rendelkezel.
- A pc és a konzolok eltérő felhasználói felületet kapnak.
- Mivel nem lesz köze a játéknak a jelenlegi konzolokhoz, így semmi nem fogja vissza azt.
- Lesznek új ellenfelek, egyet ír a jégóriást.
- Új minijátékok: fejszedobás, kártyázás.
- Nem lehet lesz frakciók közé beállni mint pl. a Scoia'tael. Geralt független lesz.
- Gazdaság: Attól függően fog változni, melyik területen vagy. Egyes helyeken valami olcsóbb lesz, máshol drágább.[ Szerkesztve ]
-
Lui04
aktív tag
Kis meglepi még estére, újabb képek.
renard: szívesen
[ Szerkesztve ]
-
Lui04
aktív tag
Pár újabb információ, innen-onnan:
- Kaer Morhent emlegették
- Geralt tud úszni
- Lesz vmi kitartás rendszer is, az úszással kapcsolatban írták, hogy hideg vízben kevesebb ideig tud úszni
- A harcban fontos lesz a kattintás ritmusa is, mint az első részben. A harc sebessége valahol az 1 és a 2 között van.
- Sok település lesz, egy főváros, pár nagyobb város és jó pár kisebb település. Flotsam a 2-ből a kicsik közé sorolható.
- Lesz fodrász itt is mint a kettőben, szakáll is nyírható lesz.
- Elméletileg lesz vmi "előtörténet beállító" azoknak akiknek nincs mentése az előző részből. Szóval magának összetudja majd rakni az ember, hogy mik voltak a döntések.
- Különböző atmoszférák lesznek, lesz olyan hely ami inkább az első részben megismert tájra fog hasonlítani.
- Elméletileg (már megint) Adam Skorupa is benne van a zenei csapatban
- Lehet lesz majd lóról is harcolni, bár nem olyan eredményesen mint a talajról.
- A jelenlegi képek dx9 alatt készültek.
- Alkímia: csata előtt kell meginni a cuccot, de csata közben tudod aktiválni a hatását.[ Szerkesztve ]
-
Lui04
aktív tag
A youtube-ra felkerült egy zene Ciri Luned Me névvel, amit Adam Skorupa és Krzysztof Wierzynkiewicz készített valószínűleg a W3-hoz. Úgyhogy egyre biztosabb, hogy lesz Ciri a Wild Huntban.
-
Lui04
aktív tag
Helló DX11 + még egy. Az EDGE magazin mostani számában részletes írás van a játékról, szerintem pár nap és lesznek nagy felbontású képek is a neten.
-
Lui04
aktív tag
Itt is van a HD. Kell, most
Óóóó van még itt tartalom -> [link] + 5 perces vidi
[ Szerkesztve ]
-
Lui04
aktív tag
Nah akkor még egy pár dolog:
- a trailer alatt Vesemir hangját hallani
- amit linkeltem oldalt azon szerepel, hogy minden héten fog jönni valami kis tartalom és egy nagyobb felé haladunk, már egyesek valami hosszabb cgi "filmecskét" emlegetnek.
- van egy rejtett kép a trailerben
- plusz jött pár screenshot: [link1] [link2] [link3] [link4] [link5] [link6] [link7]Egyébként kemények ezek a korhatár besorolások Geralt hangjával
-
Lui04
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #59 üzenetére
Az oldal nem engedélyezi a közvetlen linkelést, az a baja. Itt az egyik, itt meg a másik adag.
-
Lui04
aktív tag
-
Lui04
aktív tag
Megjött a heti update az oldalon, letölthetővé tették a trailer zenéjét.
Jah és ingyenesek lesznek a DLC-k PC-n, a konzoloknál még nem biztos. Meccselniük kell az MS-sel meg a Sonyval.
[ Szerkesztve ]
-
Lui04
aktív tag
Az eheti meglepi egy Leshy háttér lett.
-
Lui04
aktív tag
Új képek érkeztek a Gamescom-ról [link]
Ezenkívül kiadták a Killing Monsters trailer zenéjét két változatban is: eredeti, fel nem használt
És itt van még több artwork amik még nem lettek linkelve.
-
Lui04
aktív tag
-
Lui04
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
Lui04
aktív tag
35 perc a játékból! A videó jó minőségben le is tölthető innen.
-
Lui04
aktív tag
-
Lui04
aktív tag
-
Lui04
aktív tag
-
Lui04
aktív tag
-
Lui04
aktív tag
-
Lui04
aktív tag
-
Lui04
aktív tag
-
Lui04
aktív tag
-
Lui04
aktív tag
-
Lui04
aktív tag
-
Lui04
aktív tag
-
Lui04
aktív tag
válasz #85552128 #541 üzenetére
Elszomorító, hogy számomra egy sterilnek tűnő játékot kapunk. Eltekintve pár helyszíntől és effekttől nagyon laposnak tűnik az egész, hiányzik a hangulat a játékból. De már nem is ez az aggasztó, hanem a lakosság hiánya a helyszíneken. Amit linkelsz képet ott is látszik, hogy mennyivel kevesebb az npc az utcán és ezt nem lehet a napszakra fogni.
Ettől eltekintve a tartalommal nem hiszem hogy gond lesz.
-
Lui04
aktív tag
-
Lui04
aktív tag
Nekem sem jött be az alapértelmezett billentyűzetkiosztás ezért gondoltam megosztom az általam módosítottat. Amit nem említek az maradt az eredeti.
jobb egérgomb - erős csapás
egér középső gomb - merülés
egér első plusz gombja - első ital
egér második plusz gombja - második ital
tab - menü megnyitása
ctrl - gyors tárcsa vagy minek hívják
shift - witcher érzékek, védekezés
r - a kiválasztott eszköz használata (bomba, számszeríj)
f - ellenfél kijelölése
c - futás
v - kocogás/sétálás kapcsolása -
Lui04
aktív tag
Itt az 1.07-es patch teljes tartalma, majd jövőhéten megmondják, hogy mikor érkezik.
- Introduces a number of improvements in the game streaming system. Players should experience fewer blurred textures, NPC spawn times should be markedly reduced, and there should be an overall improvement in the speed with which game assets are loaded. Streaming system improvements should be most noticeable on consoles and systems with non-SSD drives.
- Adds a Books tab to the Inventory panel.
- Adds a feature whereby read and unread books are marked differently in the Inventory panel.Hm ezek jól hangzanak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Nikon D7000, Tamron 18-270mm, Sigma 150-500mm
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen