-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
-
VTom
veterán
válasz Šolaire #14456 üzenetére
Nhezebb szinten minkenképpen kellenek.
Én a kardforgatást fejlesztettem fel, mint fő tulajdonságot, de minden küzdelemben iszom a gyógyító főzeteket, és használom a jeleket, ill. a szrnyekhez az olajokat, bombákat a bestiárium szerint.
Amolyan witcheresenMondjuk én fanatikus vagyok ilyen téren, mert ha már RPG, akkor nincs gyorsutazás, csak lovaglás, meg általában estére keresek szállást is pihenni, és hajnalban indulok tovább
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
nagyúr
válasz Šolaire #14459 üzenetére
Gyorsutazást én csak akkor használtam, amikor megtelt a puttonyom és kereskedőhöz és/vagy ládikóhoz kellett vinnem a cuccaimat. Mondjuk nekem alapból 200+ óra egy végigjátszás, szal, ha ilyen esetekben is lóval mennék, az durva lenne.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
VTom
veterán
válasz drachoHUN #14461 üzenetére
Én még a Kaer Morhenbe utazást is úgy nyomom, hogy elmegyek a térkép észak-keleti részébe, és onnyan gyorsutazok, az oylan, mintha lóval mennék
Skelligére meg mindig a Novigradi kikötőből megyek
Nekem nagyon hozzátartozik a játékhoz ez is, és a tájat nézni is nagyon jó, ill. a zenéket is szeretem.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
drachoHUN
senior tag
No véget ért a sztori. Úgy tűnik jó döntéseket hoztam, mert elég pozitív lett a vége.
Mondjuk volt olyan döntési helyzet, amikor nem tetszett a közvetlen eredménye a döntésnek, így visszatöltöttem a mentést. Majd megnézegetem, hogy hogyan alakulhatott volna másképp.Forza JUVE!!!
-
Methionyl
senior tag
Mikor már harmadjára kezdem újra, én is így vagyok. Szinte nagyon ritkán futok, városban mindig gyaloglok, tájat mindent megnézve mert még így 200+ óra után is, elképesztő a játék
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Toxy
aktív tag
Sziasztok,
Egy mellékküldetést szeretnék megcsinálni, neve: A katona szobrocska - Beszélj Trissel a szobrocskáról
De mikor felkeresem Trisst akkor egyből indul a Most vagy soha küldetés.
Ez valami bug?
Köszi
-
-
BüszkeeSAAAS
tag
Hello! Szerintem nem "BUG" csak szimplán így halad a sztori és kész.... valószínűleg hamarabb kellett volna megmutatni a szobrot... ,de a most vagy soha ha jól emlékszem az a rész amikor menekültök Novigrad-ból, aztán egy darabig nem találkoztok ,de később még igen, lehet akkor is lesz még lehetőség arra a melléküldetésre.... És szerintem sem vesztesz vele sokat....
[ Szerkesztve ]
-Megoldottam a problémátokat. -És...?Ennyi?Mesélj még!Tüzet köpött a sárkány vagy mérget? -Igen...és arany pikkelyei voltak és dőlt a seggéből a füst,mint egy kéményből. -Épp ahogy a skaldok éneklik...Kiérdemelted a jutalmad!
-
drachoHUN
senior tag
válasz BüszkeeSAAAS #14468 üzenetére
Lesz, nekem is ott volt fél végigjátszáson keresztül. De igen, meg lehet csinálni később.
Forza JUVE!!!
-
drachoHUN
senior tag
Apróság de jót mosolyogtam rajta, amikor a sztori végefelé
Cirivel lezúztuk kicsit a labort, míg Yenn eme tevékenysége kimerült Avallac'h képének kipingálásában... Forza JUVE!!!
-
Toxy
aktív tag
válasz BüszkeeSAAAS #14468 üzenetére
Igen az a rész volt.
Akkor tovább jöttem, s majd egyszer megcsinálom.
-
BüszkeeSAAAS
tag
válasz drachoHUN #14470 üzenetére
Csóró Avallac'h
jól beszopja az átkot aztán még le is alázzák a laborját meg a buráját...., de ő is inkább pozitív karakter volt pusztán évődött a két faj közti rossz viszony miatt -Megoldottam a problémátokat. -És...?Ennyi?Mesélj még!Tüzet köpött a sárkány vagy mérget? -Igen...és arany pikkelyei voltak és dőlt a seggéből a füst,mint egy kéményből. -Épp ahogy a skaldok éneklik...Kiérdemelted a jutalmad!
-
szami777
addikt
válasz drachoHUN #14470 üzenetére
Na én odáig nem merészkedtem, inkább hagytam
Nálam a best mission ever (opcionális, nem biztos, hogy mindenki eljutott idáig,
amikor Kaer Morhenbe vagyunk, Vesemir elvitte a torz lényt valami szertartásra, Geralt pedig a witcherekkel nagyon csunyán lealjasodik, majd női ruhát vesznek és elkezdenek a portállal trollkodni. Végig szakadtam az egész küldetést, zseniális volt.
Apropó, aki eljutott idáig, nem tudja véletlenül, hogy ki volt az a tag, akit portálon keresztül láttunk? Nem jött szóba a játék végéig, pedig valakit ott sikerült lebuktatni.[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
nubreed
veterán
A gyöngyöket kinek érdemes eladni, ki adja a legjobb árat, nem tudjátok véletlenül?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
BüszkeeSAAAS
tag
válasz nubreed #14475 üzenetére
Az alapjátékban mindenre (felszerelések) Hattori adja a legjobb árakat, az alkímiai cuccokra meg azok akik ilyen alapanyagokkal dolgoznak a városokban, a bűzdémonok bőrérét ők "jó" árat fizetnek emlékeim szerint (125/db). De egyébként is azokkal a kovácsokkal érdemes kereskedni akik a witcher felszereléseket készítik, mivel a lóvéjuk véges. De mivel náluk vásárolsz (szolgáltatást, nyersanyagot stb.) ezért ők is tudnak vásárolni tőled.
[ Szerkesztve ]
-Megoldottam a problémátokat. -És...?Ennyi?Mesélj még!Tüzet köpött a sárkány vagy mérget? -Igen...és arany pikkelyei voltak és dőlt a seggéből a füst,mint egy kéményből. -Épp ahogy a skaldok éneklik...Kiérdemelted a jutalmad!
-
nubreed
veterán
válasz BüszkeeSAAAS #14476 üzenetére
Na ki fogom próbálni, Hattorinak eddig csak a kardokat adtam el. Amúgy feltettem egy modot, ami azt csinálja, hogy minden kereskedőnek 5000 koronája van. Untam már, hogy sokszor rajtam marad a cucc, mert kifogy a pénzből és nem tudom neki eladni.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
BüszkeeSAAAS
tag
válasz nubreed #14477 üzenetére
Hát... nem rontja el neked a játékélményt, hogy még egy ócska lomokkal kereskedő útszéli kofának is fullos a bankszámlája? Nekem még így is visszás volt egy kicsit a Velen-i nyomor, bár tényleg elég nyomasztó, de azért mindenfelé lehetett élelmet meg vadállatokat találni.... nekem tetszett ,hogy a pénzt a játék végéig okosan kellett kezelni és nem tudsz mindent megvenni vagy eladni amit csak akarsz,hogy így a végére már csak passzióból gyűjtögesd a koronákat, hanem valóban bejátszik a csóróság a witcher hivatás és befolyásos ismerősök ellenére is.
[ Szerkesztve ]
-Megoldottam a problémátokat. -És...?Ennyi?Mesélj még!Tüzet köpött a sárkány vagy mérget? -Igen...és arany pikkelyei voltak és dőlt a seggéből a füst,mint egy kéményből. -Épp ahogy a skaldok éneklik...Kiérdemelted a jutalmad!
-
válasz BüszkeeSAAAS #14479 üzenetére
Bankba tessék járni pénzt váltani.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
BüszkeeSAAAS
tag
Nem értem ,hogy a pénzváltás miként kapcsolódik az előző hozzászólásomhoz, a beváltani való pénzhez is hozzá kell jutni valahonnan...
-Megoldottam a problémátokat. -És...?Ennyi?Mesélj még!Tüzet köpött a sárkány vagy mérget? -Igen...és arany pikkelyei voltak és dőlt a seggéből a füst,mint egy kéményből. -Épp ahogy a skaldok éneklik...Kiérdemelted a jutalmad!
-
nubreed
veterán
válasz BüszkeeSAAAS #14479 üzenetére
Nekem nem rontja el.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
VTom
veterán
válasz BüszkeeSAAAS #14479 üzenetére
Ez egyébként tényleg zseniális húzás, aki olvasta a könyveket, az tudja, hogy Geraltot azért nem verte fel a pénz, és ezt tök jól visszaadja a játék. Ha összeszedsz valami értékes páncélt, de tele van az inventory, akkor el lehet lovagolni Oxenfurtba, Novigradba, ahol találsz olyan kereskedőt, akinek van elég pénze, hogy eladd neki.
Ez így jó. Kivéve persze, ha gyorsutazolEverybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
BüszkeeSAAAS
tag
Nekem az is nagyon tetszett a játékban ,hogy olyan problémákat vet fel amik nagyon is reálisak (és itt most nem a prostitúcióra ,vagy a bűnözésre gondolok) a faji háborúk és egyenlőtlenségek, az önmagát szító gyűlölködés és előítéletek, a gyenge jellemű emberek és az ostoba tömegek manipulálhatósága.... kapzsiság, hatalomvágy, alkoholizmus családon belüli erőszak és annak következményei, sőt a B&W ben még a természet mértéktelen kizsákmányolása és pusztítása is bele van szőve. Nem oktat ki a játék nem mondja meg mi helyes és helytelen,de érezni a szereplők párbeszédeiben és személyes történeteikben ,hogy mi és hol siklott ki némelyik embernél....
-Megoldottam a problémátokat. -És...?Ennyi?Mesélj még!Tüzet köpött a sárkány vagy mérget? -Igen...és arany pikkelyei voltak és dőlt a seggéből a füst,mint egy kéményből. -Épp ahogy a skaldok éneklik...Kiérdemelted a jutalmad!
-
Részben erre válaszolva: offtopic hsz MEA-ból @ cyberkind
A TW1-et tavaly nyáron játszottam, és mégis tetszett (mindegy mennyire volt régi és főleg mai szemmel, de vélhetően már akkor is kezdetleges -> elsőre olyan érzésem volt, hogy egy fanmade Dragon Age Origins moddal játszom, később pedig meg is néztem neten, hogy tényleg a DAO motor és toolset gyermeke), abszolút megtaláltam benne azt, ami miatt szerintem sokan dicsérték (csak nekem mindig kimaradt a maga idején).
A TW2 már kevésbé tetszett, ami nem lepett meg, mert notóriusan utálni szoktam a trilógiák középső részét (nem csak játékokból). De arról pl. nem a "középső gyermek szindróma" tehet, hogy sokkal jobban viseltem az alul-szaturált (fakó) látványvilágot a TW1-ben, mint a túlszaturáltat (túl "mesésen" élénket) a TW2-ben. A legnagyobb sérelmem ma visszagondolva szerintem az volt, hogy a TW1-hez képest nem csak a story volt bizonyos szempontból leszűkítve, de kezdtem magányosnak érezni magam (Geralt-ként), hiányoltam hogy nem találkozunk sokat a régi barátainkkal és nem igazán szerzünk helyettük újakat. A másik, hogy mint ha lelassult volna a játék, mert a játékidő nem rövidült a számomra hasznosnak tűnő tartalommal egyenes arányban.
Most a TW3-ban már tényleg bántóan is túl élénk néha a színvilág (bár helyszínfüggő, van ahol teljesen korrekt és szép, de a játék legelején pl. lesokkolt a kifestőkönyv szerű kocsma). Technikai probléma még, hogy nagyon hosszú a töltésidő (a területileg közel mentett állás visszatöltése is) és idegesít az átugorhatatlan rajzos összefoglaló, amit már tízszer hallottam. Néha pedig zavaróan hangos pár effekt (mint ha a nyakamon lenne a szörnyeteg, de ha hátra nézek akkor rég elhagytam).
De ami igazán zavar, hogy rengeteg a felesleges töltelék quest, viszont mégis motivál a kergetésükre, hogy ilyenek juttatnak el néha érdekes helyekre, vagy akár régi ismerősökhöz (korábbi részekben megismert karakterek, akik tőlünk függően akár halottak is lehetnének), amit azért érzek fontosnak, mert nagyon magányosnak találom most magam Geralt-ként:
- az első részben ott volt a törpe, a költő, az őrült tudós, na meg a vonzóan zavart lelkű vörös boszorkány, a feketepiacos, és sokan, akik nevére (avagy "jelzőjére") nem emlékszem (ez bug az én agyamban, a valóságban is mindenki nevét elfelejtem rögtön bemutatkozás után) és most nem jut eszembe jó szó rájuk, de el lehetett velük beszélgetni (az ilyesmi nekem nagyon tetszett, hogy pl. Zoltan-t is le lehetett csak úgy szólítani az utcán, és megvitatni vele egy erkölcsi dilemmát vagy filozófiai kérdést de sok érdekes és beszédes NPC volt még...).
- a másodikban megint ott volt kicsit Triss, kicsit Roche és kicsit Vess és picit a király+varászcselédje (aztán ennyi, plusz az első részből még futtában előbukkanó ismerősök és csak talán 1-2 NPC, akivel pár szót lehetett váltani összesen az egész játékban)
- itt pedig, igaz még a felénél sem járok (level 14, nemsoká hajózom skellige-be), de még senkivel nem éreztem úgy, hogy jót csevegett Geralt, inkább csak nyűg a nyakán mindenki, akivel kicsit haverkodik amiatt mert még jól jöhet az ismerős (pl. a lószakértő tábornok).
Már az is fura, hogy a TW2 végén megígéri Triss, hogy velem jön, de most úgy kell kinyomozni, hogy mi lett vele (és utána is megy a dolgára pár perc múlva, és bár nem tudom később újra előkerül-e még, de úgy látom "lefokozták" alacsonyabb NPC szintre). Aztán Vesimir hagy hamar magunkra, majd a régóta áhítva keresett és hirtelen túl könnyen megtalált "nagy ő" küld el minket egyedül egy nagy útra. Én jobbára egyedül élek a valóságban, de már engem is kezd nyomasztani Geralt magánya.
Eddig egyetlen side-quest fogott meg (level 14-en a komplett játékból), azt is elrontottam.
A Bloody Baroon szálban egyszer azt hittem nagyon félreértelmezhettem valamit a társalgásban, ezért gyorsan meggondoltam magam (bezártam eszközkezelőből, nem fejezetem be azon az ágon a beszélgetést) és megnéztem mit takar a másik válaszopció, majd végül az első megérzésem helyett puszta lustaságból a második opciónál maradtam (mert még mindig tanácstalan voltam, de időigényes visszatölteni, ezért gondoltam mindegy, jó lesz úgy is), és a legvégén nem tetszett a végkimenetel (bár nem olvastam utána mik a lehetőségek, csak sejtem, de úgyis az a lényeg, hogy akkor hogy éreztem...).Ellenben már lefárasztott a végeláthatatlan side-quest halmaz. Ha direkt aprítani akarom a listát, akkor is szaporodik. Túl sok a filler, úgy érezem majd, hogy elpazarlom az életem a játékra, mert rengeteget lovagolok egyedül táblától market-ig és vissza, rengeteg a hangulatszünet a lassú beszélgetésekben, és még sorolhatnám, hogy miért tűnik feleslegesen időpazarlónak és lassúnak a játék. Bár most nyilván nem hagyom itt a harmadik részt egy trilógiából, annyira azért nem rossz (esetleg egy ponton szarok majd a sidequest-ekre és leveszem a nehézséget Easy-re, hogy szaladhassak a végére), de ahhoz képest kicsit csalódtam, hogy mennyire magasztalták ezt a részt, pedig szerintem némileg visszafelé fejlődött a sorozat.
A harc sem a kedvencem. Az elsőt szerettem legjobban, a másodikban kiegyensúlyozatlanabb és emiatt néha vagy könnyű vagy nehéz volt. Most jobban hasonlít a második részre és egyenletesebb, de nekem nehezebb és unalmasabb, mint az elsőben.
Az ability tree pedig már egy agymenés. Abszolút nulla RPG racionalizmust sem látok ebben, hogy sokkal több képességet tudok megvásárolni, mint ami aktív lehet, de főleg abban, hogy a mutagen-eket színnel párosítva lehet bepakolni a táblázatba extrákért (Geralt egy android, akinek nem mindegy melyik PCI-E slotjába tolják be a gyorsítókártyát, mert van amelyik 8x és vagy amelyik 16x? vagy mil...?).
Ez biztos semmi másra nem jó, csak illúziórombolásra, és hogy feleslegesen sok időt kellejen ott eltölteni.De akkor ott van még az eszközkopás. Ötletes, valóságszerű, csak már túl valóságszerű. Ez már lassan az a szint, hogy majd harc előtt el kell menni a bokrok közé sz@rni, vagy kapunk 2% büntetést az ugrálásra.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
BüszkeeSAAAS
tag
válasz janos666 #14485 üzenetére
Igen valóban egy zsák híg fos az egész.... én is megbántam ,hogy játszottam vele! Felesleges órákat pazaroltam rá az életemből.....az is milyen bosszantó már ,hogy egy nyitott világú játék tele van felfedezésre váró helyekkel és mellékküldetésekkel, ahelyett ,hogy egy barlangban kéne folyamatosan egy irányba haladni és csak hentelni az ellent és aztán a barlang végén várna egy jó barát ,hogy megbeszéljük heroikus fáradozásaink mélyen szántó céljait ,hisz Geralt legbelül valójában egy ékesszóló poéta (ő tanította ki Dandelion-t is). Az is milyen dolog már ,hogy színes a világ akár egy kifestő (Velen rothadó mocsarát, Novigradot, Skellige-t és Oxfenfurt-ot szóval kb. az egész világot leszámítva) Az első területet és B&W kivételével én sehol nem tapasztaltam ,hogy túl harsányak a színek, de ez is milyen dolog már!!! Ha az elején meg a végén szép színes a képi világ ,történet nagy része miért nem az!!! Legközelebb fekete fehérre állítom a monitorom "aaaz biztos!!!" . Szörnyű nem tetszik nyaf nyaf ez meg már milyen dolog! Magányosnak érzem magam egy alapvetően társadalmilag kiközösített, vándorló hőssel, a fafejű parasztok között, miközben a "fajtám" már kiveszőben... hát ,hogy tehetik ezt a piszok aljasok!!Nem gondolnak a szegény kockákra akiknek nincs vagy csak mininális életük van a való világban!!? Ejnye-bejnye tele van ez a játék hibákkal, és unalmas is fuj fuj nyaff nyaff, de most aztán jól kiadom magamból a csalódottságomat erre jók az egyoldalú kritikák, alaposan kihányom az epét
és így este majd jobban alszol.Azért remélem érezhető az irónia.....
[ Szerkesztve ]
-Megoldottam a problémátokat. -És...?Ennyi?Mesélj még!Tüzet köpött a sárkány vagy mérget? -Igen...és arany pikkelyei voltak és dőlt a seggéből a füst,mint egy kéményből. -Épp ahogy a skaldok éneklik...Kiérdemelted a jutalmad!
-
nubreed
veterán
válasz janos666 #14485 üzenetére
Ha már az első és második résszel is voltak fenntartásaid, minek vetted meg a harmadikat?
Valaki pisztolyt tartott a fejedhez, hogy nyomd végig az általad töltelék jelzővel illetett side questeket? Nem kötelező, a fő szálon bő 10 óra alatt véggi lehet menni és le van tudva a gond.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
MM01
tag
Meg anno valaki irta a kerdesemre hogy
ha Keirat megolom akkor Lambert is tuti meghal. Nos, nem feltetlen. Ha idoben megolod a harcosokat akkor tuleli -
válasz BüszkeeSAAAS #14486 üzenetére
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
GypsFulvus2
őstag
válasz janos666 #14485 üzenetére
Hát, ez is egy vélemény. Mint mindenkié - beleértve az enyémet is - szubjektív. Gondolom szereted a szerepjátékokat, ahogyan én is, mégis nagyon eltérően látjuk a TW1 TW2 TW3 szériát, néhol pont az ellenkezője tetszik nekem, mint neked. Nem lehet ízlésről vitakozni. A kiinduló MEA-s poszod alapján számomra:
- a gyermekarcok nem bénák, sem egyhangúak, sokszor kifejezetten aranyosak
- Hasonló arcvonások vannak, de ez talán nem meglepő egy olyan játékban, ahol csak Novigradban több NPC fordul elő, mint amennyi a TW1 + TW2 + ME1 + ME2 +ME3 játékokban együttesen szerepelt.. A TW1-ben konkrétan volt vagy 15 féle arc / karaktermodell, oszt' annyi. Leuvardennél pl. kifejezetten zavart, hogy pont u. az arca, mint minden más kövér kereskedőé. Nem beszélve a MEA arcairól, ahol egy az egyben u. azt a pár asari arcmodellt használják eltérő festésekkel. Ez a gáz 2017-ben.
- A rekedtes hangú színész valakinek az agyára megy, van aki imádja. Ezt hibaként felróni eléggé véleményes. Eleinte én is jobban szerettem Grealt magyar szinkronját az első részben, aztán megszoktam az angolt.
- A túlszaturált a színvilág megint csak véleményes. Nekem pl nem tűnt fel; az Oblivion anno ennél sokkal "színesebb" volt, míg a Skyrim "fakó". Ez is ízlés kérdése, Sok olyan mod van, ami a TW 3-at még színesebbé, szaturáltabbá teszi.
- "egyszer két percen át ugráltam kifelé egy gödörből" Ilyen minden játékban akad. Emlékszem a ME1 -ME2-ben pilótafülkében meg még sok más helyen "felragadó" Shepard-ra. A TW1 TW2-ben is több ilyen helyzetem volt (ott néha tényleg zavaró volt) a TW 3-ban jóval kevesebb.
- "sokszor nehéz úgy fordulni, hogy végre előtűnjön a "use" a tárgyakon (pl. ládák)" Ezt aláírom. A készítők is észlelték a problémát, de valamiért nem oldották meg, Helyette a B&W kiegészítőben, ha egy láda fölött van pl. egy gyertya, és véletlenül azt oltod el a láda nyitása helyett, akkor Geralt egy "damn candles" morgást hallat.
- "lassan kedvem lenne lemészárolni mindenkit, aki rám kiált az út szélén, hogy a nyakamba varrjon egy "vidd már el a szennyesem a mosodába, köszi!" küldit"... Ez kb minden sandbox RPG-ben így van. Nekem és a legtöbbünknek kifejezetten tetszik, hogy sok a feladat és ezek ráadásul nem a "hozz 5 ghoul vért" típusúak. Még a legegyszerűbb szörnyes küldetésekben is mindig van valami csavar, dilemma, érdekesség. Nem érzem ezeket felesleges tölteléknek. Jó példa erre, amikor egy egyszerű szörnyes küldetésnél eldöntheted a macska iskolás witcher sorsát aki kiirtotta a falusiakat, amikor azok fizetés helyett megtámadták. Itt a végén a "Butcher of Blaviken" dilemma köszön vissza a könyvekből, hisz Geralttal is előfordult már, hogy "valahogy a fejek csak úgy elkezdenek gurulni". Számtalan ilyen küldetés van. Az egykaptafára készült "szaladjide, öld meg, hozz szörnyalkatrészt" küldetésekkel a TW2-ben már leszámoltak. (Ennek a kifigurázása volt a TW 2-ben a feather quest. Ezért én egyáltalán nem érzem a küldetéseket "tölteléknek". Épp ellenkezőleg, ez az a játék, ahol a legkevésbé érzem ezt.
- Roach egy idióta, ezzel egyetértek. A B&W-ban megint csak kifigurázzák (magukat) a készítők egy küldetésben. Persze nem ártott volna e helyett faragni egy jobb Roach AI-t
- "n a g y o n l a s s ú m i n d e n a j á t é é é k k k b b a a a a n n n " Nekem nem. Én utálom, ha sürgetnek, kényszerítenek a gyors játékra. Nekem pont ez a molyolós, minden kő alá benézek játékstílus tetszik.
- "őrjítő kezd lenni, hogy minden loadscreen egy rajzos összefoglaló" Ha tudod, tedd SSD-re a játékot. Nálam sokat segített.Ami a többit illeti. Tök furcsa nekem, hogy szerinted a TW2 története tűnt "leszűkített"-nek. Szerintem épp a második rész története volt a legjobb, mind dramaturgia, mind narratíva szempontjából .Egy jó kis politikai csalszövevény, bele a mocskos kavarások közepébe, ahol a master manipulátorokat is manipulálják... Ehhez képest a TW3 főküldetése arról szól, hogy "mentsük meg a kiscsajt, aki majd megmenti a világot" - ami szerintem visszalépés a szokásos RPG klisék felé. Persze mindezt nagyon mély emberi kapcsolatokkal tálalva, ami azért megmenti számomra a sztorit.
A harcrenszerekből neked a TW1-é tetszett a legjobban - én azt tartom a leggyengébbnek. Semmi más nem kellett hozzá, sak egy minimális ritmusérzék. Hamar unalmassá és könnyűvé vált - még hard fokozaton is. Nekem a 2. rész harcrendszere jön be a legjobban - mesze ez volt a legnehezebb és ez igényelte a legnagyobb taktikázást. Volt igazi hardcore módja is. A főzetfogyasztás is ott volt a legnikább lore-hű. A 3. részben már meghallgatták a casualok sirámait, és könnyítettek-egyszerűsítettek a harcrendszeren - sajnos.
A Geralt magányosságára vonatkozó soraidat nem tudom értelmezni, mivel én egyáltalán nem éreztem ezt. Mindhárom részben megvoltak a társak, akikkel el lehetett beszélgetni, és pl. Kaer Morhen-ben a csúfos bebaszással végződő este a haverok körében e tekintetben minden igényt ki kell elégítsen -szerintem."Ez már lassan az a szint, hogy majd harc előtt el kell menni a bokrok közé sz@rni, vagy kapunk 2% büntetést az ugrálásra." Hé, ez tök jó ötlet, nekem tetszik!
Összefoglalva azt tudom mondani, hogy a Planescape Torment óta nem találkoztam olyan RPG-vel, ahol a karakterek, a köztük lévő interakció, a küldetések, a világ ilyen hihetetlenül részletesen és valósághűen ki lett volna dolgozva. Azóta nem találkoztam ennyire kompromisszum-mentes RPG-vel, amiről süt, hogy a készítő nem csak pénzt akartak keresni vele (számomra pl. a MEA-n nagyon érezni, hogy ez volt az egyedüli oka a megjelenésének), hanem mert meg akarták mutatni, hogy mit tudnak, és mert imádják ezt a világot, amit Sapkowski megteremtett. Ezért vált a TW3 számomra és még nagyon sokak számára kivételes alkotássá, etalonná, az évtized játékává. A MEA-t játszani utána szörnyű volt, s tartok tőle, hogy hossszú ideig nem lesz olyan RPG, amely - számomra - hasonló élményt ad. Nekem egyébként még a ME 1 volt utoljára ehhez hasonlítható "varázslat".
Hmm, egy kicsit hosszú lett, bocsánat...
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
MM01
tag
válasz J.Hetfield #14490 üzenetére
biztos van, nem tudom, de en pont ma ertem oda, es megmentettem Lambertet -
nubreed
veterán
Én meg Lambertet nem birom. Őt ki lehet nyírni valahogy? Nekem nem hiányozna. Igen megvolt a története is, amit elmesélt, hogy hogy lett belőle witcher, de ettől még nem kéne faszfejként viselkednie mindig.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
MM01
tag
válasz J.Hetfield #14495 üzenetére
csak ha Keira eletben marad. Maskulonben annyi az egesz hogy Lambertnek lesz egy "életereje" ami nyilvan ha elfogy meghal -
MM01
tag
válasz J.Hetfield #14497 üzenetére
Szerintem boven megvagy nelkule is
Nekem annyibol nehez volt ellenuk hogy teljes griffben jatszom igy ugye a jelekre alapozok, csak az a Vadak harcosai ellen nem hasznal. Vegul egy kivalo villam es Aerondight parossal azert sikerult oket leszedni
Aki macska vagy medve stilusban jatszik annak lehet konnyebb az a resz -
Šolaire
veterán
válasz GypsFulvus2 #14491 üzenetére
Hasonlóan vélekedek mint te. A 2. Rész sztorija hangulata jön be nekem a legjobban. Mikor az erdő elbúcsúzik Cedric- től mai napig emlékezetes:[link] Kotor játékok óta nem találkoztam hasonló szintű szerepjátékkal mint a Witcher sorozat.
“Praise The Sun” \[T]/
-
MM01
tag
Szerintetek politikai szempontbol melyik a legjobb befejezes?
en most Dijkstran gondolkozok, bar akkor meg ugye Vernonek meghalnak
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- Apple Ipad pro 10,5" 64 Gb Wifi + Pencil
- Apple Watch Ultra EREDETI Oceán szíj / Alpesi pánt / Terep pánt
- Nubia Redmagic 9 Pro 16/512GB - Vadiúj Snapdragon 8 3.0 Gen - Gamer bajnok telefon 5G Független
- Apple Watch Ultra 2 EREDETI Alpesi pánt / Terep pánt / Oceán szíj
- Díjmentes Fogkő Kontroll ès 5000Ft Kezelèsi Utalvàny