Hirdetés
Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
válasz CriticalHit #1469 üzenetére
Valóban? Akkor a Tormentben milyen információk alapján döntöttél mondjuk Vhailor sorsáról? Amikor találkozol vele kb annyit tudsz róla mint itt Arayanról. És ott is egyből döntened kell: vele vagy nélküle? Úgy gondolom, a nagy klasszikusok esetében létezik egy "nosztalgiafaktor". Épp a W2 az ami engem a legjobban emlékeztet a klasszikusok hangulatára az utóbbi évek RPG-i közül. Illetve még a Drakensang két része.
Ilyen jó történet pl. a Torment óta nem volt. Ha pedig megnyitod a journalt és elolvasod bejegyzéseket meg a könyveket hát éppenséggel elég bőséges háttér információt kapsz (bár az első részben valóban több volt - ott alapozták meg a világot). A játék tökletesen illeszkedik Sapkowski könyveinek tartalmához, rengeteg szösszenettel, utalással azokra a történetekre. Mivel Geralt alakja és jelleme ezekben eléggé keményen le van fektetve itt ne várj szabad alakíthatóságot.
Az pedig, hogy egyből mindent tudj egy karakterről, és pontosan tudd egy választásod következményeit, nem volt sem a BG-ben sem a Tormentben, sem az első két Fallout-ban.
Amit a korábbi hozzászólásodban hiányolsz, az pont a kripli "szerepjátékosokat" kézen fogva vezető, mindent szájbarágó, elhibázhatatlan küldetéseket adó, térképen mindent pontosan megjelölő, semmi kihívást nem jelentő "műanyag RPG"-k jellemzője, mint amilyen mondjuk a DA2.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Aktív témák
- 4K Core I5 12400F GamerRPC 6X4.0GHz 32Gb DDR4 3200MHZ 512 SSD RTX 3060 12GB DDR6 2 Év Gari
- 27GR95QE-B OLED Törött Monitor eladó Minden gyári tartozékával gyári dobozában
- OLED55A16LA Törött alkatrésznek eladó
- Filament tároló doboz páratartalom-mérővel
- IPhone SE 2022 256GB gyári független hibátlan 2026.01.23 gyártói jótállás
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest