Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CJ4567

    veterán

    válasz genndy #20713 üzenetére

    Xbox 360 húzóneve volt, a Morrowind volt az első Xbox húzóneve.

    No Sana No Life

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz genndy #20713 üzenetére

    A motor, meg elemi komponensek az oké. De számos funkció nem működése vagy helyesebb állása csupán ini, vagy NIF setting kérdése (főleg Oblivionnál), és azt azért erősen kétlem hogy nem volt idejük/emberük arra, hogy néhány nullát egyesre átírjanak benne, vagy a NIF-ekbe belebatchelni pár paramétert. Vagy csak így érezték jónak, de inkább betudom a sietségnek. Mármint a fentieket, a többi részével egyetértek.

    Az meg, hogy a havok meg jó: Eredendően vacak az egész technikailag, a legjobban ezt gyűlöltem az egész moddolásban, szinte remegett néha a gyomrom mikor kérésre modelleztem, hogy jó legyen az alapmodell collision meshje. Nem túl jó érzés ugyanazt a collit számolatlanul újraépítenii: exportál-injektál-nodeozik-tesztel-nemjó.. fejettör-ménemjó-módosít-exportál-injektál-nodeozik-mostsemjó... és elsőre ritkán jó, de van hogy egy sima kockát nem lehet bekollizni tisztességesen. Skyrim alatt ráadásul plusz két lépés, mert fordítani, és nodeozgatni is kell (azóta már lehet ez nincs). Ésakkor kilóg-belóg, átesik-beakad minden, padló alá beszorul, npc leesik, néha láthatatlan polygon kell plusszban, hogy a lépcsőn lépcsőzni lehessen, vagy épp ne a valós faltól fél méterre kollidáljon. Mindez halálpontos colli meshek esetén, maximális odafigyeléssel és méretpontossággal, 0.01 tűrésekkel, szarráweldelve. És a dynamic vs. static relációról még nem is beszéltem, ami azárt nem ritka a játékban, főleg átesett, eltünt havokos tárgyak képében. Hogy játék alatt nem érezni a vérszagot amit kiizzad a modeler, attól még jó nem lesz.

    A továbbiakkal szintén egyetértünk.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

Új hozzászólás Aktív témák