-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kódos
aktív tag
Alduin nevében is mindenkinek boldog karácsonyt kívánok!
Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Varlaisaran #20800 üzenetére
Megpróbálhatod az alantiakat, de nincs semmire garancia, vagy beugrik a quest, vagy nagyobb a baj - a környezet ismerete nélkül nem tudok jobbat.
setstage 40, erre kapnod kell egy azonnali quest updatet, miszerint "Place the Crystal into the Oculory". Ha az üzit látod, akkor csináld tovább a küldit ahogy kell. Ha nem, akkor:
setstage 50, erre is egy update jönne, a "Focus the Oculory". Ha így sem, akkor
setstage 55. Ez egy elágazás a scriptben, itt a "Talk To Paratus" updatet kell hogy kapd. Menj oda hozzá, és ha a questtel kapcsolatos és idevágó mondókát kezdi mondani, akkor talán jó lesz.
Ha eztán sem jó, jelezd.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok, Kellemes ünnepeket mindenkinek!
Volna egy kérdésem a játékkal kapcsolatban..
A játék elején vagyok, annál a résznél amikor legyőzzük az első sárkányt a jarl embereivel. A harc után át kéne vizsgálnom a sárkányt, majd látványos effektek közben, megkapnám a sárkány "erejét" ( vagy mit.. bocsi ), itt derül ki, hogy sárkányszülött vagyok.
Na most az a baj, hogy hiába vizsgálom át a sárkányt, meg veszek el tőle mindent, nem történik semmi az után. Nem kapom meg amit kéne, meg akad a küldetés, mit lehet tenni ilyenkor? Steames játék, most vettem a karácsonyi akcióban a "Legendás kiadást".
Korábban már játszottam a játékkal, a torrentes verzióval, többször is, de ott nem futottam ilyen hibába, bőven túl jutottam ezen a részen, nem tudom mi lehet a baj most.
A küldetést már újra kezdtem, a hiba ugyan úgy előjön.Most kezdjem elölről az egészet?
[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
válasz Varlaisaran #20802 üzenetére
Ezek annyiban működnek, hogy megkapom az új küldetéseket, de amikor teljesítem őket, akkor nem válnak teljesítetté.
A journalben késznek mutatja, de nem tudok tovább haladni.
Pl. megvolt a Paratus párbeszéd a végén, a journalben mégsem volt kész. -
AthlonXP
őstag
Nem jön elő a lehetőség...
Mondom, oda megyek a legyőzött sárkányhoz, elszedem tőle a cuccokat és ennyi. Semmi nem történik ezután. ilyen "fényeknek" kéne áradni a testéből felém, azután eltűnik a sárkány ( asszem a csontváza megmarad tán.. ),majd pedig, kipróbálnám a kiáltást, amitől mindenki istenként kezd tisztelni... De semmi ilyesmi nem történik.Ilyen sose fordult még elő korábban a torrentes játékokkal, még patchek nélkül sem, ez meg , mint írtam fent, eredeti steames játék, szóval ennek csak jónak kéne lennie, gondolom..
A játékon semmilyen plusz mod vagy módosítás nincs fent, egyedül csak a magyarítás, de korábban is használtam azt az "alternatív" módon beszerzett játéknál is, szóval az nem kéne gondot okozzon.Most egyébként új játékot kezdtem, de még nem jutottam el addig a részig. Ha így sem sikerül, akkor fogalmam nincs mi legyen..
Az a legidegesítőbb, hogy ez a fő történet szál része, így még csak ki sem hagyhatom a játékból, mert nem tudok addig tovább lépni ugye.... -
nagyúr
-
bendi806
aktív tag
Sziasztok!
Elhoztam az ismerősömtől és felraktuk, de mikor elindítom, csak a kurzort látom és minden más elmosódott lilás árnyalatú az egész :S most mit csináljak?? -
Varlaisaran
senior tag
válasz #54715584 #20804 üzenetére
Az baj. Még megpróbálhatod kényszerítve lezárni, ha ez sem jelent kiutat, akkor kár vele vesződni, nagyobb a kavarodás. A kényszerítés az, hogy manuáisan lépteted végig a küldetést valós cselekmény nélkül.
Menj ki a szabadba, más szóval ne legyél interiorben (belső tér). Nézd meg mit mond most a getstage, és attól a számtól felfelé léptesd végig az egészet. Feltételezve, hogy most is 37en áll, az alábbi állapotokon kell végig léptetni egy-egy setstage paranccsal minden számot. Szépen egymás után beírogatod, a feljövő updateket hagyd figyelmen kívül, de várd meg őket azért. A legvégén meg kell kapnod a quest lezárását jelentő updatet.
40, 50, 55, 60, 70, 200.
A 200as állapot egyúttal az un. CompleteQuest fázis, elméletileg leállítja a questscriptet is, és kiveszi a journalból a küldetést. Ennek ellenére elképzelhető, hogy a kavarások miatt benn fog ragadni a quest, azaz valójában már megkaphatod a következőt, de ez nem tűnik el, és ez így is marad.
Ha most sem jó, de fontos neked ez a mentés, akkor egy plugins.txt-t is mellékelve küldd el nekem, és helyrehozom úgy, hogy használhasd tovább.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Sólyom szava
csendes tag
válasz AthlonXP #20806 üzenetére
Üdv,
Nagyon ajánlott az Unofficial Patch mod-sorozat telepítése, mielőtt komolyabban belemélyedsz a játékba. Bár a Bethesda a legtöbb komoly hibát kijavította a játékban, a kiscsillió felkínált lehetőség miatt még így is előfordulhat furcsaságok. Ezek a modok megoldják a fennmaradó problémák jelentős részét, így - szerintem - használatuk kötelező egy normális Skyrim-élményhez.
Ha kell segítség a telepítésnél, csak szólj.
A linkek:
Unofficial Skyrim Patch
Unofficial Dawnguard Patch
Unofficial Dragonborn Patch
Unofficial Hearthfire Patch
Unofficial High Resolution PatchPeace is a lie. There is only Passion.
-
csillucu
újonc
Valaki tudna segíteni? :/
Letöltöm nCorel a The Elder Scrolls V Legendary Editiont és mikor Damon Toolsba berakom, csatlakoztatom, megnyitom, hogy telepítsem a játékot, kiirja, hogy hiányzik a SkyrimLauncher.exe fájl..valaki segítene esetleg, hogy mit csináljak??! -
#54715584
törölt tag
válasz Varlaisaran #20810 üzenetére
Ez tegnap megtörtént, és így sem működik. Addig próbálgattam, míg visszajutottam Winterhold College-be, de csak még jobban elrontódott az egész. A journalból eltűnt a quest, de a lezárások nem működtek
Ezzel párhuzamosan kezdtem egy új játékot, új mentésekkel. Már Saarthal jön, szóval csak pár óra és megint ott leszek, ahol elakadtam.
Köszönöm szépen a segítséget, megpróbálom az új játékmenetet, ezúttal mindenféle unlockolás nélkül.
-
AthlonXP
őstag
válasz Sólyom szava #20811 üzenetére
Oké...
Na most ezeket a patcheket, hogy kell feltelepíteni?
Azért kérdem, mert ugye a steam-ről eleve úgy szedi le a gép, hogy fel patcheli maxra, és utána lehet játszani vele.
Ezeket amiket te linkeltél nyugodtan telepítsem rá így a játékra, vagy más megoldás kéne neki?Fentebb írták, hogy a Dragonborn DLC okozza a hibát, tiltsam le azt. Addig oké, de azt hogy kell letiltani? Na meg, ha sikerül túljutnom azon a részen, akkor nyilván vissza kéne kapcsolnom, hogy játszhassak vele..
Bocs a hülye kérdésekért, de eddig nem voltak ilyen gondjaim a játékkal korábban, így tanácstalan vagyok..
-
balint107
aktív tag
Így néz ki egy teljes nap skyrimben
Az időt kóddal gyorsítottam meg. Az alap 20-as érték helyett 1000 adtam meg. Más helyeken elég horrorisztikus volt, ahogy "rohant" az idő másodpercről másodpercre és vele együtt az időjárás és a napszak is változott. Pl mikor a csillagos éjszaka hirtelen beborult másodpercről másodpercre ködösen sötét éjjé
-
L3zl13
nagyúr
válasz AthlonXP #20815 üzenetére
Ezek nem hivatalos patchek, szóval alapból szerintem a Steam sem teszi fel.
Szerk:
A Steam workshopot akartam javasolni, de látom onnan már levették az Unofficial patcheket. Szóval marad a manuélis telepítés vagy a nexus mod manager.[ Szerkesztve ]
Aki hülye, haljon meg!
-
Sólyom szava
csendes tag
válasz AthlonXP #20815 üzenetére
A belinkelt oldalakról, a "File" fül alatt tudod letölteni az archívumokat (Download manually linkkel, hogyha nem használn Nexus Mod Managert vagy Mod Organizert).
A könnyű és gyors módszer, akkor használandó, ha nem tervezel komolyabb mennyiségű (10+) modot telepíteni:
Az archívumok tartalmát csomagold ki a Skyrim Data könyvtárába (valami hasonló: E:\Steam\SteamApps\common\skyrim\Data). Miután kicsomagoltad oda, a Skyrim Launcher.exe segítségével indíts a játékot, ott kéne legyen egy "Data Files" opció. Itt aktiválhatod a patcheket (ugyancsak itt veheted ki a Dragonborn kiegészítőt, ha akarod - ha helyesen telepíted a patcheket nem kéne szükség legyen erre) és rendezheted át a betöltési sorrendet.
A párbeszédablak alján kéne legyen két nyíl, amivel fel-le lehet mozgatni az egyes fájlokat, a következő sorrendben kell legyenek a Legendary Edition esetén (a high resolution pack nem szükséges, de javít a kinézeten valamennyit):Skyrim.esm
Update.esm
Unofficial Skyrim Patch.esp
Dawnguard.esm
Unofficial Dawnguard Patch.esp
Hearthfires.esm
Unofficial Hearthfire Patch.esp
Dragonborn.esm
Unofficial Dragonborn Patch.esp
HighResTexturePack01.esp
HighResTexturePack02.esp
HighResTexturePack03.esp
Unofficial High Resolution Patch.espA kevésbé gyors módszerhez szükséged van a Mod Organizer és LOOT programokra (a Nexus Mod Manager is használható, de az MO sokkal jobb élményt biztosít, ugyanakkor több időbe telik a használatának elsajátítása).
Nem tudom mennyire állsz jóban az angollal, belinkelek egy jó kis videósorozatot, ami elmagyarázza mit-hogyan kell csinálni Mod Organizer segítségével, ha esetleg szeretnél komolyabban modolni, akkor segíthetek...
Mod Organizer PlaylistPeace is a lie. There is only Passion.
-
#54715584
törölt tag
Kérdés: elérkeztem ismét Mzulft-ba, az Oculory résznél jeges varázslat vagy az a "jeges bot" kell. Nekem viszont nincs ilyenem. Hol tudok olyat szerezni?
-
AthlonXP
őstag
válasz Sólyom szava #20819 üzenetére
Köszi..
Közben sikerült kikapcsolnom a dragonborn dlc-t és így már sikerült megcsinálnom a küldetést. Most épp úton vagyok, hogy megcsináljam a "Hang útja" küldetést, megyek tanulni.
Közben már vissza kapcsoltam a dlc-t is.
Egyébként úgy tűnik, hogy az Unoffical Skyrim Patch telepítve van, mert szerepelt a menüben, ahol a dlc-k vannak.
Lehet a magyarítás miatt van ott?
Az egy új indító ikont is kitesz az asztalra: Skyrim (SKSE) néven. Ha nem ezzel indítom, figyelmeztet, hogy bajok lehetnek, bár a magyarítás úgy is megy. -
addikt
válasz AthlonXP #20822 üzenetére
Minden sárkányléleknél kapcsolgathatod majd ki, különben nem fogod elszívni... tedd föl az Unoff. Dragonborn Patchet, vagy kapcsold ki a Dragonbornt véglegesen amíg tényleg nem akarsz vele játszani (külön terület, úgyhogy nem is fogod észrevenni a hiányát, maximum sárkányfegyvereket nem tudsz kovácsolni).
Igen, a magyarításban benne van az USKP egy régebbi verziója, lemagyarítva. Az SKSE egy külön dolog, a játékban lévő scriptrendszer kiterjesztése (ha nem az akkor majd Varla kijavít), sok modnak kell, többek között a magyarításban is opcionálisan benne lévő SkyUI-nak.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
AthlonXP
őstag
válasz genndy #20823 üzenetére
Okés, felteszem a patchet.
De nem értem, hogy miért van ez a szívás vele, elvileg ennek simán mennie kéne, nem?
Most akkor aki ezt megveszi, letölti, majd játszik vele, az itt meg is akad aztán nem tehet mást csak szidja a készítőket?!
Nem tudom, hogy van ez, de engem pl baromira idegesít az ilyen. Ha már egyszer gyári módosítatlan, maxra patchelt játékkal játszik az ember, akkor azt legalább elvárhatja szerintem, hogy ha mást nem, akkor legalább a fő szálat tudja végig vinni gond nélkül, főleg ennyi idővel a megjelenés után!De nyilván én vagyok a hülye, ehhez nem értek...
Na regelek az oldalra, aztán töltöm a javításokat ezerrel! Köszönöm a segítséget neked is és a többieknek is!
Kellemes ünnepeket, Boldog ( bug mentes) Új Évet Mindenkinek!
-
Grave_444
nagyúr
Ha az eddigi mentésem modokkal és enb-vel volt, de most szeretném kicsit folytatni csak az alapjátékkal, majd utána ismét moddolnám okoshat bármilyen problémát? Fegyvereket leszedem ismét, hogy azért ne üres kézzel hadonásszon a karakter, de több módosítást most nem szeretnék.
-
#54715584
törölt tag
Megint fura dolog történt. Megszereztem az Elder's Scrollt, feljöttem a lifttel a Mzinchaleft Gate-nél és nem tudtam kinyitni az ajtót. Fast travelt sem tudtam alkalmazni, mert azt írta, hogy ellenség van a közelben.
Lementem, majd feljöttem a lifttel megint, és simán tudtam fast travelt használni.
Odaadtam a lexikont Septimusnak és nem tűnt el a quest a journalból, habár késznek mutatja.
Ötletek? Menjek nyugodtan tovább? -
addikt
válasz Grave_444 #20825 üzenetére
Igen, okozhat.
monstre: az ajtóhoz van nyitókar, azt meghúztad? Másodszer meg biztos frissítette a cellát, eltűnt az ellenség (vagy csak hatótávon kívülre került).
Persze, menj nyugodtan tovább. A küldetés nem a lexikon leadásakor frissül, hanem az ES leadásakor. Csak azt nem Septimusnak kell odaadni.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
pigster
senior tag
válasz AthlonXP #20824 üzenetére
Nekem semmilyen gondom nem volt.
Steames Legendary van meg, eddig nem volt gondom vele, ezek vannak pluszban feltéve, semmi egyéb patch:
Filthy Rich Merchants
Pure Waters
The Cartographers Map Markers
Better Quest Objectives
Static Mesh Improvement Mod - SMIM Part 6
Static Mesh Improvement Mod - SMIM Part 5
Static Mesh Improvement Mod - SMIM Part 4
Static Mesh Improvement Mod - SMIM Part 3
Static Mesh Improvement Mod - SMIM Part 2
Static Mesh Improvement Mod - SMIM Part 1
Convenient Horses
Immersive Fallen Trees v1.4FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.
-
#54715584
törölt tag
válasz genndy #20827 üzenetére
Közben továbbmentem, és már ott vagyok, hogy Alduin rejtekhelyére vitt el Ohviig(?).
Ahogy olvasom, Paarthurnax megölése opcionális.
És ahogy látom, nemsokára a végére érek a fő szálnak. Van még pár mellékküldetésem, ezeket utána is meg tudom csinálni? Nem számítottam rá, hogy ennyire rövid lesz. -
Sólyom szava
csendes tag
válasz AthlonXP #20824 üzenetére
A játék modolatlan verziója (Legendary Edition) most már nem tartalmazza a hibát, amivel te összefutsz. A Dragonborn megjelenésekor volt probléma, pár hétre rá javították. Az egyik lehetőség, hogy a magyarításban foglalt nemhivatalos javítások valamelyike régebbi verzió, mint a hivatalos javítás, ami gyakorlatilag felülírhatja a javítást, visszaállítva a hibás értékeket.
Először is bizonyosodj meg róla, hogy a fentebb írt betöltési sorrenddel megegyező sorrendben vannak a modjaid. Ha van egy olyan mentésed, ami nem sokkal az első sárkányos esemény előtt történik, használd azt és ellenőrizd, hogy az megjavította-e.
Ha ez sem segít, akkor itt egy ötlet a magyarítás hivatalos fórumáról:
"Skyrim\Data\Scripts mappában keresd meg a dragonactorscript.pex és/vagy mqkilldragonscript.pex állományokat. Ha ott vannak, töröld őket."Ha ez sem segít, akkor ajánlott mindenik nemhivatalos javítás jelenlegi verziójának letöltése és használata.
Hogyha használsz SKSE-t (nagyon, nagyon ajánlott, SkyUI miatt elsősorban), annál is bizonyosodj meg róla, hogy a legfrissebb verzió van telepítve a hivatalos oldalról. A "Current Build" az ajánlott, de általában a "Beta Build" is probléma mentes, és néhány újabb modnak szüksége van rá.
Nem tudom, hogy a magyarítás mennyire tartja frissen a beépített modokat, de szerintem sokkal jobban jársz ha a modokat csak a Neuxsról töltöd le és lehetőleg valamilyen mod intézővel adod hozzá a játékhoz (Mod Organizer az ajánlott, de a Nexus Mod Manager is megteszi ha nagyon muszáj).
Peace is a lie. There is only Passion.
-
Sólyom szava
csendes tag
válasz #54715584 #20830 üzenetére
A fő küldetésszál befejezése után is folytathatod a játékot addig, amíg jólesik. Saját elhalálozásodon kívül amennyire tudom a Skyrimnak nincs "vége".
Ha a mellékküldetéseken, a két kiegészítőn is túlverekedted magad, itt van néhány mod, ami még ad néhány tucat órányi játékidőt (általában elég jó minőségűek).
Helgen Reborn: újjáépítheted Helgen városát. Jó minőségű, és nagyjából teljes voiceover is van hozzá (minden főbb karakter teljes dialógusa fel van véve, modhoz képest jó minőségben, nem épp profi persze).
Falskaar Kisebb DLC méretű mod, ugyancsak jó minőségű, és a közeljövőben elméletileg jön még hozzá egy frissítés ami a még jobbá teszi.
Wyrmstooth az előző kettőnél valamivel gyengébb minőségű, de még mindig jól játszható.
Moonpath to Elsweyr ugyancsak jó minőségű, jobbára bug-mentes kiegészítő. Sajnos nem teljesen hangosak a karakterek, viszont egyedi élmény amiatt, hogy Skyrim földjéről a Khajiit szülőföldre visz el. Érdemes kipróbálni.Peace is a lie. There is only Passion.
-
AthlonXP
őstag
válasz Sólyom szava #20831 üzenetére
Na én most leszedtem a patcheket amiket ajánlottál és most így néz ki a Skyrim ablak, ahol rendezni lehet őket:
Felraktam a friss SKSE-t is most.
[ Szerkesztve ]
-
Sólyom szava
csendes tag
válasz AthlonXP #20834 üzenetére
A következő sorrendben kell legyenek, hogy megfelelően együttműködjenek:
Unofficial Skyrim Patch.esp
Dawnguard.esm
Unofficial Dawnguard Patch.esp
Hearthfires.esm
Unofficial Hearthfire Patch.esp
Dragonborn.esm
Unofficial Dragonborn Patch.esp
SkyUI.espA High Resolution Patchet kapcsold ki, ha nem használod a High Resolution Texture Pack-et (Steam Link). Ez a csomag ingyenes és jót tesz a játék kinézetének, ha a géped bírja, felteheted. Ha felteszed, akkor az rögtön a Dragonborn Patch után kell legyen (3 darab van belőle), utána a High Resolution Patch, aztán a SkyUI.esp.
Az egyetlen dolog amit nem tudok, hogy a magyarításban foglalt USKP is magyarítva van-e... ha igen, akkor az új verzióval előfordulhat hogy egy-két mondat angolul marad, nem vagyok nagyon témában a magyarításokkal.
Peace is a lie. There is only Passion.
-
AthlonXP
őstag
válasz Sólyom szava #20835 üzenetére
A magyarítás elvileg 100%-os és benne vannak a dlck-is, de így is előfordul, hogy 1-2 mondat angolul jelenik meg. Ez csak furcsa kicsit, de nem zavar. A lényeg így bőven meg van, magyar és jó. Az SKSE-t frissítettem, most szedi a steam a HD texturát. Torrentes játékra anno leszedtem ( nem a steamról ) és használtam vele, gond nélkül ment a gépen. Ezt most el felejtettem leszedni, épp írni is akartam, hogy tudsz-e a játékhoz ajánlani valami HD csomagot? De most már mindegy, ugye.
-
whitezo88
nagyúr
sziasztok Steamen van meg a Skyrim, és begyűjtöttem workshopból pár modot, de valamiért nem mennek. Nem nagyon tudom, még külön kell valamit gondolom csinálni a Subscribe után? Ott vannak a workshop itemjeim alatt. Gondolom így máshogy műküdik mint nem Steamesnél, meg Oblinál volt, ott is rengeteget mókoltam, de az más volt.
[ Szerkesztve ]
-
#21346560
törölt tag
válasz Sólyom szava #20831 üzenetére
Én is a Legendary Editiont vettemmeg, és ugyanúgy tartalmazza a hibát
-
addikt
Okosságok ömlesztve:
- Odahviing. A főszál is csak egy küldetéssor, nem olyan nagyon hosszú, de van még ezen kívül legalább 15 ilyen hosszúságú. Meg a millió mellékküldetés. 200 óra alá nem illik menni egy normális kimaxolós végigjátszással.
- magyarításban a 2.0.0 USKP van benne magyarítva, azóta már kijött a 2.0.8 is. Azt föltéve viszont sok szöveg visszaváltozik angolra természetesen.
- magyarítás semennyire sem tartja verziókészen a modjait, ami akkor kijött az van benne. Vik majd frissíti az USKP-t, meg gondolom a többi UP-t is, de majd csak ha a DLC-k magyarítása is kész lesz.
- Helgen Reborn: CSAK új játékot kezdve működik normálisan
- Sorrend:
Skyrim.esm
Update.esm
Unofficial Skyrim Patch.esp
Dawnguard.esm
Unofficial Dawnguard Patch.esp
Hearthfires.esm
Unofficial Hearthfire Patch.esp
Dragonborn.esm
Unofficial Dragonborn Patch.esp
SkyUI.esp
Ez így tök jó, csak az NMM nem engedi ilyen sorrendben rendezni őket. Nem hülye, mert az .esm-nek meg kell előznie az .esp-ket, nehogy indulásnál fekete képernyő legyen a hiányzó hivatkozás miatt. Ezt figyelembe véve így is jó:
Skyrim.esm
Update.esm
Dawnguard.esm
Hearthfires.esm
Dragonborn.esm
Unofficial Skyrim Patch.esp
Unofficial Dawnguard Patch.esp
Unofficial Hearthfire Patch.esp
Unofficial Dragonborn Patch.esp
SkyUI.esp
Lényeg hogy a patchek sorrendje ez legyen, különben megintcsak fuccs a sárkánylelkeknek. Ha nem megy managerrel, akkor kézzel bele kell nyúlni a plugins.txt-be. Ha nincs is Update.esm-ed, akkor mennyéinnen a kókányold verziód kérdéseivel.- Magyarításban lévő USKP természetesen magyarítva van. Újabbat feltéve visszaangolosodik. Más UP-ket feltéve sok szöveg visszaangolosodik.
- Magyarításban nincsenek benne a DLC-k. Azok most készülnek. Vik csinált szintén a 2.0.0-s UP-kből olyan hibrid verziót, amiben az alapjátékra vonatkozó szövegek magyarok, a többi angol. Ilyen esetben megjelenik angol szöveg a játékban, de csak ha DLC-vel kapcsolatos dologra kérdezel, vagy az őrök mondjuk azzal kapcsolatos dialógot mondanak. Alap beszélgetés opciókban (mondjuk árusok) marad minden magyar.
- Steam Workshopos modoknál el kell indítani a Launchert, mert akkor frissít.
- Ref ID/Base ID: nem fordítok, csak copyzok:
"Note that the base ID and not the ref ID must be used. The ref ID is what appears when clicking on an object with the console open. To find an NPC's base ID, however, you can either a) browse to their respective page (see: People and/or NPCs) or b) use the help function in-game to search for them by name, recording whatever value matches their name under the "NPC_" category of result."- Runo: de magyarítottad? Akkor azért.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
TeeBee73
addikt
Volt már? Ha igen, akkor bocs.
"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
Sólyom szava
csendes tag
válasz genndy #20840 üzenetére
Az általad beírt mod sorrend hibás, ha megnézed Mod Organizerben vagy Tes5Editben. Abban a sorrendben a USKP egyes változtatásai felülírják a hivatalos Dragonborn DLC változtatásait, néhány esetben fekete/rózsaszín arcszínt eredményezve. A nemhivatalos javítások gyakorlatilag .esm fájlok (nyisd meg Tes5Editben), csak a kiterjesztés maradt .esp a kompatibilitás miatt. A Nexus hibásan jelez problémát, de amúgy NMM-ben is be lehet állítani a helyes sorrendet - és ha már sorrendbeállítás, akkor ne az NMM-re hagyatkozz, hanem a LOOT programra.
USKP fejlesztői fórum vonatkozó része:
"Kérdés: Does this mean all the compatibility bug patchs for the patches overwritging previous stuff need to be undone?
Válasz: Just the records in the DLC patches that exist to override a USKP edit that broke a DLC change."
Magyarul: a DLC javításokból a 2.0.0 verzió után eltűntek azok a változtatások amik ezeket a szükségtelen felülírásokat kellene helyrehozzák, helyettük a megfelelő betöltési sorrend lépett életbe.Hibás sorrend (a USKP felülír két fájlt a Dragonbornból, lennebb még vannak problémák a nemhivatalos Hearthfire javítással is):
Helyes sorrend (a Dragonborn DLC írja felül a USKP változásait, ahogyan kell):
@AthlonXP
Az Uptade.esm nem jelenik meg a Skyrim Launcher menüjében, csak a mod rendező programok mutatják őket (hogy látszódjon, miért kezdődnek a mod indexek 2-vel).
Térkép esetén van kettő, amit tudok ajánlani, bár telepítésük nem feltétlenül triviális mod rendező program nélkül:
A Quality World Map - kiegészíti a Skyrim térképet az összes létező úttal, képes eltüntetni a felhőket, és javít a textúrák minőségén.
Warburg's 3D Paper World Map - az Oblivionéhoz hasonló pergamen térképre vált, bár a 3D vonások megmaradnak. Egyetlen problémája, hogy apró konfliktusa van az általad használt SkyUI moddal, semmi vészes, a mod leírásában benne van, hogyan oldható meg a probléma.Peace is a lie. There is only Passion.
-
AthlonXP
őstag
válasz Sólyom szava #20844 üzenetére
Leszedtem a Quality Map-et és bemásoltam fájlokat a data mappába, ahogy írta a "rídmí", de úgy tűnik, hogy nem működik. A térkép olyan, mint volt. Mit kéne csinálni, hogy működjön?
-
Sólyom szava
csendes tag
Az előző hozzászólásomban linkelt fórum-bejegyzésben van leírva, hogy miért van ez.
Röviden: az .esm csomagtípus használata megszüntet/megelőz jó néhány hibát és rendellenességet, amit az .esp típusok nem tudtak megoldani. Ugyanakkor a kompatibilitás miatt a fejlesztők megtartották a .esp kiterjesztést (rengeteg mod .esp-két keresi a nemhivatalos javításokat, ha .esm-re változtatták volna, ezeket mind módosítani kellene, ami rengeteg modot, amit készítője már nem támogat, használhatatlanná tenne).
A figyelmeztetést minden gond nélkül figyelmen kívül lehet hagyni, a modok rendezésénél egyszerűen csak hagyatkozz a LOOT programra - nagyon kevés kivételtől eltekintve (Bashed Patch, SUM patchek és hasonló felhasználó-generált csomagok) helyesen határozza meg a betöltési sorrendet.
Alternatív - és ajánlott - megoldás az lenne, hogy az NMM helyett használj Mod Organizert, az nem szenved ettől a hibától, és nagyon sok hasznos képessége van emellett is.@AthlonXP
Ha jól emlékszek, akkor szükség van a Hi-Res Meshes fájlra ebből a modból, hogy tökéletesen működjön. A Quality World Map modból a következő archívumok kellenek a - szerintem - legjobb élményhez:
Clear Map Add-On
Hi-Res Quality World Map - All Roads
High Quality 3D Map[ Szerkesztve ]
Peace is a lie. There is only Passion.
-
Tom5
addikt
válasz Sólyom szava #20847 üzenetére
-
qad
senior tag
Valaki segítsen pls, már agygörcsöt kapok ettől a patch ki-be kapcsolgatástól. Nem tudom megoldani ezt a sárkány lélek elszívási dolgot, minden sárkány előttt kilépek patch kikapcsol, majd sárkány pusztulása után bekapcs.
Így kellene beállítanom a patcheket de így nem megy tovább a menünél, betölt azt jelzi hogy fut a játék de a menü szövegét az nem mutatja.
Unofficial Skyrim Patch.esp
Dawnguard.esm
Unofficial Dawnguard Patch.esp
Hearthfires.esm
Unofficial Hearthfire Patch.esp
Dragonborn.esm
Unofficial Dragonborn Patch.esp
Sky uiA játék letöltése után (steam-es legendary edition) egyből rádobtam a magyarítást. Lehez ez csinálta nekem a galibát? Az esp-s patchaket csak utána tettem fel.
-
Brett001
aktív tag
#20840 genndy:
- Ref ID/Base ID: nem fordítok, csak copyzok:
"Note that the base ID and not the ref ID must be used. The ref ID is what appears when clicking on an object with the console open. To find an NPC's base ID, however, you can either a) browse to their respective page (see: People and/or NPCs) or b) use the help function in-game to search for them by name, recording whatever value matches their name under the "NPC_" category of result."Bocs , de ettől nem lettem okosabb ezt eddig is tudtam. Épp ezért kérdeztem rá, hogy milyen konzol paranccsal lehet lekérdezni a BaseID-t (ami ugye nem egyenlő a refID-vel, ismétlem: ezt eddig is tudtam). Biztos van olyan parancs - hasonlóan mint, mikor kurzorral rámutatok egy NPC-re - aztán getlevel és kiírja hogy milyen szintű a a karakter. Csak én a tárgyak baseID-jére vagyok kíváncsi, anélkül, hogy az UESP wikit kelljen turkálni. Arról az apróságról nem is beszélve, hogy a wikiben csak az alap Skyrim és a DLC-k cuccainak baseID-i vannak meg, a modoké természetesen nem. Ha egy felteszek egy fegyver modot és ad új kardokat, azok ID-jét soha nem tudom meg a wikiből. Ha nincs ilyen parancs akkor kár, de ha tudtok róla ne kíméljetek.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...