Új hozzászólás Aktív témák
-
Mosquitoo
senior tag
válasz blazsey2 #15250 üzenetére
A TDU2-ről jutott eszembe:
A TDU-t se 1 évig fejlesztették (ez nem NFS). Ugye 2006-ban adták ki... Nos, ha mindjárt a kiadásánál elkezdik fejleszteni a TDU2-őt (ami valószínűtlen), kb akkor jelenne meg most. Ha azt is hozzávesszük, hogy 2x akkora úthálózat lesz, az 2x annyi lemodellezendő terület, ami jóval több idő.
Szóval inkább várok még egy évet, de akkor legyen igazán jó, minthogy összecsapják és az NFS sorsára jut...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz blazsey2 #15250 üzenetére
Az a baj, hogy nem tehetnek semmit. Nem bannolhatják a fizető vevőt, amiért csal, mert hát ugye fizetett. Az egyetlen módje, hogy írnak egy komolyabb biztonsági protokollt, ami teszemazt már 480km/h-nál bontja a kapcsolatot nem megfelelő adatokra hivatkozva.
Biztos ti is kaptátok már azt az ablakot az inkoherens adatokról. HC-ban nem nehéz összekanalazni...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Mosquitoo
senior tag
válasz blazsey2 #15252 üzenetére
Addig nincs gondom vele, amíg offroad IS van a játékban. Szóval ugyanúgy lehet szaggatni az aszfaltot, de néha lehet egy kicsit csapatni az erdőben...
Mint például az Underground 2-ben is voltak SUV-ok, de nem azok körül forgott a játék. Érted, hogy hova akarok kilyukadni?
TESCO-Zsömle: azzal meg az a baj, hogy (szvsz) lagolásnál simán túlléped a 600 km/h-t is...[ Szerkesztve ]
-
Mosquitoo
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #15257 üzenetére
Aztán lehet kivontatni egy Dodge RAMmal... Vagy Lada Nivával
[ Szerkesztve ]
-
bazso29
aktív tag
Valami ilyesmi méretben el tudnám képzelni TDU2-t.
- A kedvenc szuperhősöm: Ultrium -
-
StormLine
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #15253 üzenetére
de banolhatnák őket, csak leszarják (ahogy a szerver lassúságát, patchek hiányát stb). ennek a játéknak amúgyse fontos eleme a versenyzés. minden komojabb versenyen van védelem a csalók ellen (replayek elemzése, PunkBuster stb). itt nem kapsz a győzelemért semmit csak statot meg pénzt (amit a csalók valószínűleg úgyis átírnak maguknak egy trainerrel).
bazso29: Hawaii állam fővárosa (Honolulu) Oahun van, a lakosság 3/4e szintén, gondolom az úthálózat is hasonló arányú lehet. a másik hogy az állam mind a 4 nagy autópájája itt van (H-1, H-2, H-3, H-201). hiába nagyobb a Hawaii sziget Oahunál, nagyrészt csak dagonyázni lehetne a lakatlan kiépítetlen területeken, azt pedig nem akarjuk túlzásba vinni. szóval a Hawaii szigetek közül autózós szempontból Oahu a legjobb választás
-
hoffman_
nagyúr
Nagyon viszket itt mindenki segge TDU2 powa
De én még nem láttam felmerülni egy fontos kérdést, vagy csak átsiklottam felette... Az autók törésével mi a helyzet? Igazából ott van bennem, hogy kellene, de mégsem szeretném. Szvsz. elrontaná az egészet, azt hiszem.
Viszont a forgalom komolyabb kidolgozásának nagyon-nagyon örülnék.
Bár azt még el tudnám képzelni, hogy egy alapszintű (nem gagyi!!) törésmodellt beletennének, és ki-be lehet kapcsolni, ahogy az adott user-nek kedve szottyan. Bár ezzel elég sok gubanc lehet, ha a többi user hozzáállását is belevesszük a pakliba
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
bazso29
aktív tag
válasz Mosquitoo #15267 üzenetére
Motorozni pont nem jó, mert kapkodja a fejét és így zavaró a 2 kijelző közötti rész.
sisakban
sisak nélkül
csattStormline: Gondolkodtál már azon, hogy esetleg valami csoda folytán valaki tudja azt amit te?
- A kedvenc szuperhősöm: Ultrium -
-
StormLine
senior tag
válasz bazso29 #15270 üzenetére
a #15266nál is rájöttem hogy azért írod mert szerinted felesleges infó, de nem akartam visszakérdezni mert alapból békés fórumozó vagyok de ha ennyire szeretnéd akkor itt a kérdés: miért mondtad a #15261ben hogy a TDU2nek a Hawaii szigeten kéne játszódnia ha tudtad hogy ott szarabb?
-
bazso29
aktív tag
válasz StormLine #15271 üzenetére
Én csak elképzeltem, hogy ott is lehetne a TDU2, ha már Off-Road is lesz benne akkor miért is ne lehetne. Akartam írni, hogy felmászni a hegyre és csapatni a hóban, de még ott sincs. De ugyanígy el tudom képzelni Olaszországban, összekötve Monaco-val, végig a francia riviérán. Meg el tudom képzelni a Balaton körül is, el tudom bárhol.
- A kedvenc szuperhősöm: Ultrium -
-
TESCO-Zsömle
félisten
PH!-#04 úratöltve 3 napra, aztán jön a #05.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #15273 üzenetére
Valamikor utánaszámoltam a hc-s ugratásoknak, és fizikailag korrektnek tűnt. Azért repülünk ekkorákat, mert az autók sebessége, és az utak egyenetlensége irreális. Autópályán 13%-os emelkedő sík útba vált pár méteren, nem csoda hogy 350-nél elrepül a verda... Az mondjuk valószínű, hogy a leszorító erővel nem számol a játék, meg túl stabil a kocsi repülés közben, de szerintem szó sincs hibás gravitációról. Sima módban viszont túl gyorsan huppanunk vissza az útra
A számítás egyébként nagyon egyszerű volt, kimértem oldalnézetes screenshot-ból az út meredekségét, ebből kiszámoltam az autó kezdeti sebességének függőleges komponensét m/s-ban. Ezt ugye másodpercenként 10-el csökkenti a gravitáció, így osztással kijön, hogy mikor éri el a kocsi a holtpontot, illetve az eredeti magasságot. Felvettem fraps-sal az ugratást futó chromopack-kal, és az idők megfeleltek a vártnak. Mondjuk nem igazán vagyok penge fizikából, szóval lehetnek gixerek a gondolatmenetben
-
Kloss
őstag
Egyenlőre ennyi. Hátha ráérek még amíg fenn van.
-
dulifiO
aktív tag
egy kanyar híján 1'17"50, így maradt ez:
A nagy visszafordítóban 0'00"80-at otthagytam, a magas pulzusszám miatt későn fékeztem és éppenhogy megfogtam a fű előtt. Kicsit idegesítő, dehát ez van.
Tesco: Valami összesített eredmény beraknál? Kiváncsi vagyok hány ponttal hol állok. Amúgy eddig talán ez a kedvenc pálya/autó párosításom.
[ Szerkesztve ]
apróhirdetéseim: http://href.hu/x/972c
-
Davetim
tag
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Davetim #15282 üzenetére
Ez a "túl gyorsak a kocsik" dolog nem helytálló. Semmi köze az autó maximális sebességének ahhoz, hogy a vezető mennyivel veszi be a kanyart. Szerintem.
Mindazonálzal a HC-n nagyon sokat dobna, ha ajáték számolna a leszorító erőkkel is. Véleményem szerint ettől az F1 GT is kezesebb lenne nagy sebesség mellett.
Arról nem beszélve, hogy a leszorítás miatt a "repülések" hossza is igencsak változna. Teszemazt egy Koenigsegg, amin semmi szpoiler, csak hasítja az étert, kisebb leszorítóerőt produkál, mint egy MC12 vagy egy Enzo. Ezeket valszeg hamarabb földre kényszerítené.
Ez persze a penge egyik éle. A másik, hogy a leszorító erő igencsak útban van, mikor az ember gyorsan akar menni. Emlékezzetek a F1-ben a Ferrari-féle torziós szárnyra, ami kanyar-sebességnél hozta a teljes keszorítóerőt, nagy sebességnél pedig engedett a légáramlatnak, ezzel csökkentve a légellenállást.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #15283 üzenetére
Inkább a gyorsulásra gondoltam. Sokat szoktam HC-ben szerpentineken csapatni, és egészségtelennek érzem a fékezés/padlógáz arányt. A jobb B-s kocsik olyan veszettül mennek, hogy már-már többet kell fékezni mint gyorsulni. Ezért az ilyen utakon kellemesebbnek érzem a lassabb kocsikat. De persze igazad van, ha eleget fékezünk akkor nem baj, ha megy az a verda, csak nekem rombolja az élvezetet.
-
StormLine
senior tag
válasz Davetim #15284 üzenetére
ez a szerpentinen csapatás a lefele irányra vonatkozott? mert akkor könnyebben gyorsul és nehezebben lassul amúgy előfordul hogy ha síkon a gázt és a féket is nyomod akkor gyorsul az autó (pedig a fék teljesítménye elvileg mindig nagyobb mint a motoré). de ez egy játék, ráadásul arcade
-
-
Bronco80
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #15283 üzenetére
Szerintem eleve ezek a nagysebességű repülések a valóságban máshogy néznének ki. Főleg a farnehéz középmotoros sportkocsik ha egyszer elemelkednek én kétlem, hogy egyenes vonalban repülnének.
Inkább valahogy így: [link]
(ezt élőben láttam a Eurosporton akkoriban, elég ilyesztő volt...) -
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Bronco80 #15287 üzenetére
Na igen,mondjuk az egyértelműen a játszhatóság oltárán tett áldozat. Eleddig a legrealisztikusabb ugratással és eséssel a CrashDay nevű játékban találkoztam, a törésről nem is beszélve... Illetve törés tekintetében még említésre méltó a Street Legal és ennek Redline változata, ahol olyan szinten lehetett gyűrni a kasztnit, hogy a végén akár motor nélkül is maradhattunk...
Ja, és amikor sebességértzetről beszéltem, akkor vmi ilyesmire gondoltam...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
A-l-i-e-N
aktív tag
Hali!
19:00 kor egy lájtos krúzra volna jelentkező?
Találkahely
Kocsi max B kategóriáig!
Seb: 200 körül, olyan helyen ahol, sok sáv, stb ott ami a csövön kifér!
Úticél, kilátótoronyhoz, balra fent! Itt képek készítése
ha lehet, normálisan mennyünk, Pirosnál megállás, STOP nál lassítás -
TESCO-Zsömle
félisten
Hali!
Ez egy összesített táblázat lett volna, de mivel a fórummotor elbaxta a szóközök kivételével, én nem állok neki 5 perc alatt újracsinálni az egészet.
dulifi: Harmadik vagy 30 ponttal. Dave vezet 42-vel.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen videókártyát?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Windows 10
- Gaming notebook topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Napelem
- Azonnali fotós kérdések órája
- Autós topik
- További aktív témák...