-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
zuchy
őstag
Pedig nem lenne nehéz írni egy algoritmust, hogy minél gyorsabban megy a kocsi annál nagyobb legyen pl a tömege, vagy egy külső erő hasson rá. Bár a tömeg azért nem jó, mert akkor nagyobb lesz a tehetlensége. De akkor megnövelik a gumi tapadását, ha kerékre számolt fizika van benne.
Persze ez minden kocsinál más és más lehet. Azt is meglehetne csinálni, hogy lenyitott tetővel pl 20km/h-val lassabb lenne a végsebesség.
Bár én annyira nem értek hozzá, de szerintem testre számolja a fizikát, pedig kerékre kellene. De ha hülyeséget írtam, akkor aki ért hozzá, az javítson ki.
Máma nem tudtam játszani vele, nem tudom lesz-e szombaton valami.PC-STYLE.hu
-
Davetim
tag
A Ferrari California elég rossz példa, 200 km/h-nál kemény 70 kg leszorítóerőt termel (google). A 911 GT2/GT3 RS-ről találtam rendes görbét, itt 2,3 szorosára nő a leszorítóerő 200-ról 300-ra, ez a Californiánál 160 kilónak felel meg 300-nál. A kocsi kb. 1600 kiló, szóval ez a leszorítóerő annyit változtat, mintha 10%-al nőne a gravitáció. Ez a bukkanók miatti útelhagyások hosszát ugyan így 10%-al rövidíti, tehát pl. egy 1 mp-es "repülésből" 0,91 mp lesz. Szóval szinte észrevehetetlen, hogy leprogramozták-e a leszorítóerőt vagy nem.
A Zonda Cinque már érdekes lesz, az 1210 kg, és 300-nál 750 kg a leszorítóerő.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!
- Gamer PC kezdő játékosoknak / i5 / 16GB RAM / GTX1060 6GB / NVME SSD
- ASUS TUF X299 MARK I socket hibás, bal oldali RAM slotok nem mennek
- Deepcool Mystique 360 - Új, bontatlan - Eladó! 55.000.-
- iPhone 14 Pro 128GB Deep Purple - független, újszerű, MediaMarkt gari
- MSI B450 TOMAHAWK MAX Alaplap - Számla + Gari, Ár alatt! BeszámítOK!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest