Új hozzászólás Aktív témák

  • zuchy

    őstag

    SG-ről, egyik user írta. Én egyetértek vele amit mond. TDU1-hez képest mindenképpen szebb. Nincs túlzott HDR, éppen annyi amennyi kell, paralax occlusion mapping, stb.
    Lehet, hogy a videókon nem jön át annyira, ezt élőben kell látni.
    Ellátni messzebbre is.

    na! elmondom hogy grafikailag miben fejlődött! mire értem hogy sokkal szebb és kidolgozottabb...

    1)Kezdjük a vegetáción: SpeedTree technológiát használ, aminek következtében sokkal több fa és sokkal változatosabban és sűrűbben helyezkedhetnek el! az első részben nem volt ilyen sablon fák voltak és sokkal ritkábban. az ajnövényzet is dúsult.

    2)a házak és épületekből sokkal több van, és kidolgozottabbak, magasabb poligonszám, és többfajta is van belőlük.

    3)Dinamikus árnyékok ami miatt, létrejöhet a napszakváltás érzete(ami az első részben csak előre bescriptelt volt). az első részben ez teljesen hiányzott, minden csak egy script árnyékot vetett(magyarul nem volt) és ha az árnyékba mentél csak besötétül amire vetődött az árnyék. most a nap szögének megfelelően esik és változik folyamatosan az árnyék. az első részben egyedül a belső nézetben vettet árnyékokat a b oszlop kormány stb...de most a kettőben kipótlódik a fák házak árnyékvetésével is. Ez sokat dob a grafikán.(nem mintha többi nem)

    4) egyéb vizuális effektek száma is nőtt vagy javult: említeném a HDR-t ami sokat finomodott. Másik feltűnő grafikai előrelépés a Bump map és/vagy paralx mapping minden felületen alkalmazzák! mi az első részben kevés helyen volt, az újításnak hála a felületek sokkal részletgazdabaknak tűnnek és napszakváltás fényviszonyainak megfeleően változnak.

    5)Az eső és a teljes sötétség is jelentős grafikai fejlődés...sajnos az esti megvilágítás fényei nincsenek dinamikus hatással az árnyékokra. magyarul nem számít hogy világit egy utcai lámpa, ha elmegyünk alatta pl az autónk árnyéka nem változik ahogy belső műszerfalé sem..minden egy pontból számol ahogy nappal, csak itt a holdat veszi alapul egyetlen fényforrásként(ez valószinű túlságosan is erőforrás igény lett volna a konzoloknak, de a Mafia 2-ben ez meg van oldva!!!)

    6)majd ha eszembe jut leirkálom...

    szerintem ég és föld az 1és2 grafja..de lehet csak én látom igy

    De én azt gondolom, hogy túlságosan megszoktuk a TDU1-et és annak minden tulajdonságát. :U

    [ Szerkesztve ]

    PC-STYLE.hu

Új hozzászólás Aktív témák