Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
-
Doblós
aktív tag
Na kérem,visszakaptam a telefonomat,és valóban,a szkenner karcos,telefonnak semmi baja,sőt,még a fóliát is kicserélhették rajta,vagy valamit csináltak vele,mert voltak rajta karcok,mikor leadtam,most viszont mint a tükör.
Minden tiszteletem az övék.Nincs ez elb@szva,csak másra lesz jó
-
Istikee007
tag
Kicsit félve indítottam el a futár kérést az itt olvasottak alapján de egye fene csak elküldöm garanciába.
2016.03.10.-én jött a postás a Lenovo IdeaPad G500-ért.
Zsanér hibája volt a laptopnak és a műanyag is szét töredezett emiatt a bal oldali zsanérnál.
2016.03.16.-án írtam egy e-mailt nekik, hogy megérkezett e a laptop, kaptam is a választ igen , és a munkalapszámot is írta.03.18.-án ránéztem a munkalapra miújság van hátha van valami hír , és volt is ,kész volt a laptop, oda volt írva , hogy alkatrész csere, zsanér javítás.
Ma 03.22 hozta is a postás,kipróbáltam , átnéztem minden rendben van, kicserélték a laptop műanyag házát is zsír új, meg vagyok elégedve és sokat se kellet várnom hál istennek.
Mindenkinek ilyen eredményes és gyors javítást kívánok!
-
so86
tag
Sziasztok,
adatmentést hogy lehet megoldani a TMX-nél?
A gépem cserejegyzőkönyvet kapott, de természetesen semmit nem mentettem le, mert nem tudtam, hogy nem fog visszakerülni se hozzám, sem az üzlethez a gép. Írtam már vagy 3 mailt, azt írták, hogy a vásárlás helyén vélhetően segítenek, majd megírtam nekik, hogy mivel a gép a TMX-nél van, nem tudnak segíteni. Erre azt írták, hogy ebben az esetben forduljak adatmentéssel foglalkozó céghez. Nem tudom melyik részét nem értik, hogy egyetlen probléma van, hogy nem férek hozzá sem én, sem az üzlet a HDD-hez.Mit lehet tenni ebben az esetben? Telefonos elérhetőség/üfsz. természetesen nincs, várok, mint a kisangyal, de már ma is problémát okozott, hogy nem férek hozzá egy korábbi projekt adataihoz.
-
MODERÁTOR
-
so86
tag
válasz Viktor0610 #256 üzenetére
nincs az oldalukon nyitvatartási idő. este 7-re tudnék odamenni vagy szombat délelőtt
-
MODERÁTOR
-
dugo_
veterán
Address: Budaörs, Kinizsi u. 2/b, 2040
Phone: (23) 880 319
Hours:
Monday 8AM–5:30PM
Tuesday 8AM–5:30PM
Wednesday 8AM–5:30PM
Thursday 8AM–5:30PM
Friday 8AM–5:30PM
Saturday 9AM–1PM
Sunday ClosedDe Spyduck szerint, aki tudtommal benne van a bizniszben, a konkrét szerviz Győrben van, Budaörs csak átvevő pont, ott nem fogsz találni semmit.
Így látatlanban azt mondanám, hogy mondj le ezekről az adatokról, esélytelennek tűnik, hogy vissza tudd kapni akár csak egy mentés idejére is.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
so86
tag
válasz Viktor0610 #261 üzenetére
Volt már ilyen (nem garanciális szerviz), nem tudták javítani, megvették a gépet alkatrésznek, visszakaptam a HDD-t. Ez olyan, minthogy a kocsimat elviszem szervízbe és ne hagyjak benne személyes tárgyakat, mert lehet nem kerül már vissza hozzám, hanem eltűnik (vidéken, külföldön, akárhol). Amivel szintén nincs gond, ha szólnak előre.
Értem én, hogy egy szakmabelinek vagy gyakorlottabbnak ez user error, én elküldtem a gépem javításra, ennyi. Mindegy, elengedem, feldolgozom, majd legközelebb már ezt is tudni fogom. (törvény nem ismerete... c. sztori jut eszembe erről) -
Gyuribá72
újonc
Üdv
Pécsen a Mobilerőd kft leadtam véleményezésre javításra az egy hónapja vásárolt samsung st-560 táblagépem amit fel küldtek Budapestre TMX Mobile Solution Szerviz Kft .Én a gyári tokban amit kaptam a készülékhez küldtem fel hogy ne sérüljön a készülék !!! De viszont mikor szóltak Pécsen hogy vissza érkezett a készülékem meg megdöbbenve láttam hogy a kókler technikus csak egy műanyag zacskóba csomagolta de zseniálisan a jegyzőkönyvet meg a szállított képernyőhöz rakta persze gémkapoccsal lefelé mert így szakszerű ami Pest és Pécs között vissza szállítási közben szép kis mikró karcolásokat csinált ! -
Gery1987
őstag
Sziasztok!
Lenovo laptop szerviz. A futár igényre milyen gyorsan reagálnak? A gép Tesco vétel. Kb negyed kettőkor írtam az e-mailt és minden adat is elment. Mivel vidéki vagyok macera és drága felvinni a gépet Budapestre. Ma már nem is várom a jelentkezést. Felesleges. Szerintem. Remélem gyorsak mert szakdolgozatot írok. Mázli hogy le van mentve és van másik gép itthon.
Köszi a segítséget!
"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk
-
Gery1987
őstag
Köszi!
Hát ez marha jó. Ez azért röhej. És ha nem lenne másik akkor meg itt áll hetekig? Non szensz a 21. században. Bár meg sem lepődök. Akkor várok. Mert nincs humorom a garanciát bukni és fizetni a javításért.
"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk
-
Angalet
újonc
Üdv.
Végre sikerült megszabadulnom a levono g505s gyári hibás laptopomtól, 1 év 8 hónap után
Visszakaptam a teljes vételárat a Polgári Békéltető Testület segítségével.A redvás telamaxos köcsögök meg anyjukat húzzák fel ahová gondolom.....
-
Bensid
tag
Üdvözlök mindenkit!
Úgy döntöttem én is megosztom itt a kis telemaxos történetemet.
Kezdjük is:
Vásároltam egy Huawei Mate 8 készüléket a Media Markt online felületén, amit a győri áruházban vettem át, 2016.02.23.-án.
Sajnos 04.15.-én el kellett köszönnöm tőle, ugyanis a kijelző közepén megjelent 2 fehér folt, így egyértelmű garanciális problémára hivatkozva visszavittem a győri Media Markt-ba, ahol felvették a jegyzőkönyvet a hibáról, majd továbbították a készüléket az illetékes szervizpartnernek, a Strong Unique Kft.-nek, ahonnan aztán a TMX Mobile Solution Szerviz Kft.-nél kötött ki.
A telefon 05.02-án érkezett vissza, bementem az üzletbe ahol a papírok rendezése után végre visszakaptam a telefonomat.
ÉS MOST JÖN A LÉNYEG!!!
Sajnos a boldogság nem tartott sokáig, ugyanis elég gyorsan, gyakorlatilag azonnal kiderült, hogy bár a TMX-es dokumentáció szerint a telefon minden tesztet sikeresen teljesített, sem a közelségérzékelő, sem a fényérzékelő nem volt hajlandó működni!!! Teljesen kiiktatták ezeket az érzékelőket a nagy precíz szervizelésük alatt.
Másnap visszamentem a győri Media Marktba, ahol szépen megkértem az ügyintéző kollégákat, hogy segítsenek, és ha lehet, ne tartson már megint több, mint 2 hétig a szerviz.
Ezúttal próbálták gyorsabb mederbe terelni a dolgokat, közölték velem, hogy van egy hivatalos Huawei szervizpont a Batthyányi tér mellett (Tartozékbolt.hu), elképzelhető, hogy akár helyben meg is csinálják a telefont és nem kell ismét hetekre megválnom tőle.
Amikor beléptem az üzletbe, közölték velem, hogy ők valóban szervizpontként működnek, de csak mint partner, javítást nem végeznek. Ez 05.04-én történt. Közölték továbbá azt is, hogy jövő hét keddig ( 05.10. ) nem megy futár a szervizbe, így várnom kell majdnem EGY (!) hetet mire egyáltalán a szervizbe ELINDUL a telefon.
Ezúttal ismét a TMX-nél kötött ki a telefonom.
Csak teltek a hetek. A TMX-el folytatott levelezésem során állandóan azt a választ kaptam, hogy kis türelmemet kérik, mert még alkatrészre várnak.
Kb. a negyvenedik napnál tartottunk, elegem lett, írtam a Huaweinek és a fogyasztóvédelemnek is, mindezt úgy, hogy a TMX-nek is címeztem, hogy érezzék a törődést.
Ezután persze egyből részletesebb infókat kezdtek adni.
Jelezték számomra, hogy az alkatrész 06. 03.-án fog megérkezni amire várnak és amit ők rontottak el a szervizelés alatt.
Szerencsémre közben a Huawei válaszolt a levelemre, és jött a megkönnyebbülés.
Azt ígérték, hogy néhány napon belül csereutalványt küldenek a szervizpontba.
Ez nagyon korrekt volt a Huaweitől, de szerintem már meg is érdemeltem.VISZONT ITT MÉG NEM ÉRT VÉGET A TÖRTÉNET!
Pár napra rá érkezik egy sms "a javított készülékét átveheti a szervizpontunkban"
Mondom mi van? De elkezdtem gondolkozni, biztos ez egy sablon sms és közben az utalvány jött meg.
Bemegyek, közlöm a sráccal, hogy egy utalványért jöttem.
Néz rám furcsán és azt mondja "nem utalványt kaptál, hanem új készüléket."
Megnéztem tényleg újnak tűnt.
Hazavittem, de este írtam a Huaweinek, hogy ez mégis mi, hogy csereutalványt ígértek és mégsem azt kaptam.Másnap reggel jön a telefon, a Huaweitől hívtak.
"Sajnáljuk, de logisztikai problémák akadtak és a csereutalványt akartuk elküldeni nem a javított készüléket, vissza kéne vinni a szervizpontba és akkor kapom az utalványt."
Másnap irány vissza a telefonnal. Rá következő napon pedig mehettem az utalványért.
Szerintem nyugodtan mondhatom, hogy ez alatt a két hónap alatt a Huawei és a telemax hülyét csinált belőlem.
Mikor végre elindultam a media marktba a cseretelefonért, már eléggé be volt telve a pohár és úgy voltam vele, hogy ha most itt is lesz még valami gubanc mostmár biztos, hogy kitör belőlem az állat (pedig egy hihetetlenül nyugodt ember vagyok)
Bemutattam az ügyfélszolgálatos csajszinak a csereutalványt és ez a válasz fogadott:
"Hááát igazából ez csak egy nyilatkozat"
"De azért megkérdezem"Ekkor jutottam el arra a szintre, ha most úgy jön vissza valaki, hogy ezzel sajnos nem tudunk mit kezdeni, akkor biztos, hogy hatalmas balhét csaptam volna és tőlem zengett volna az egész árkád.
De nem így volt szerencsére, megkaptam az új Mate 8-at és a történet itt ért véget...
Összefoglalva:
Vettem egy 200 ezer forintos telefont, amit két hónap használat (53 nap) után egy minőségi hiba miatt garanciális ügyintézésre leadtam, és aTMX botrányos ügyintézése miatt ( a szervizben valaki egyértelműen nem tesztelte le RENDESEN a telefont ) 16 napból majdnem 50 nap lett ez a kesze-kusza ügyintézés.
-
imreo
újonc
Sziasztok!
Sajnos úgy látom, hogy a TMX-el kapcsolatos problémák nem újkeletűek. Naiv felhasználóként a szervízbe küldés elött kellett volna olvasnom ezeket a hozzászólásokat.
Most nekem is van egy folyó ügyem, ha végére érek megosztom a tapasztalatokat. Addig kitartás mindenkinek. -
FoxPuppy
tag
Sziasztok!
Valaki tud ajánlani olyan megbízható szervizt , ami foglalkozik Huawei telefonokkal?
köszönöm
-
nyergesadam
újonc
Sziasztok!
Huawei Mate 8 betört kijelző cserére szerintetek Huawei felvevőponton keresztül küldjem, vagy futárral TMX-hez? (garanciát nem akarom bukni)
Előre is köszönöm a választ!
-
Meli5
csendes tag
Sziasztok!
Én múlt héten kedden küldtem el a szervízbe a samsung telefonomat, mert újraindításkor nem kapcsolt be.Másnap kaptam emailt, hogy ha árajánlatot kérek akkor írásban jelezzem. Még aznap válaszoltam a levelükre, hogy kérek árajánlatot!! Vártam hátha küldenek valamit.....semmi!!! Tegnap ismét írtam nekik, hogy kértem árajánlatot, elolvasták az üzenetet, de semmi!!!!
Azt szeretném kérdezni, hogy az árajánlatért esetleg kell előre fizetni??? Vagy talán ennyire sok a munkájuk, hogy még vissza se tudnak írni???? -
V.T.
aktív tag
Galaxy S6-omat már harmadszorra fogom visszaküldeni a szerivzbe mert nem tudják megcsinálni.
Először a zörgő home gomb miatt és a gyenge akkumulátor idő miatt küldtem be, képernyőt és gombot is cseréltek, aksit nem mert elmúlt 1 éves.
Pár nap használat után a töltést nem vette egyáltalán semmilyen töltőről és a gomb jobban zörgött mint előtte.
Most kaptam vissza a készüléket a szerviz szerint HIBÁTLAN de bekapcsolni sem tudom.... Hibaüzenet fogad, valószínű hogy szoftvert kellene újra húzni, de én nem értek hozzá. Meg amúgy is ha ők azt mondják hibátlan akkor ne nekem kelljen itthon hegeszteni a rendszert hogy használni tudjam a telefont!
Samsungnál jeleztem a problémát és azt is hogy nem vagyok megelégedve a szervizzel egyáltalán, említettem nekik az Asus Tabletet is.
Most ismét kértem futárt talán harmadszorra meg tudják csinálni a kutyaütők! Erre már nincs jobb szó -
qltsar
addikt
Nincs már a háztól házig garanciája a Samsung-nak? Nekem S4-em van, bár nem használtam ezt a szolgáltatást, de a fórumban többen is házhoz hívták a szervizest - nem csak akkumulátort cserélt, akár kijelzőt, gombokat, alaplapot.
A másik ami meglepő, én amikor gariztattam a telefonom - ezért is vettem Samsungot, hogy elkerüljem a telemax-ot - a Váci út 30-ba bevittem, és egyből megcsinálták - első körben, majd 3 napot vett igénybe a dolog a második körben.
Nem próbáltad esetleg náluk? Meglepő, hogy a telemax-szal kell egy Samsung telefont gariztatni, így a következő telefonomnál ki is esik mint gyártó, ha tényleg így van .
-
MK VII
veterán
Üdv srácok..
Nagyon kemény amit a Telemax művel.
Két, két és fél hete feladtam részükre egy Huawei P9-cet, mert összetörtem. Próbáltam élni a 3 hónapos kijelzőgaranciával amit kaptam rá, de visszadobták. Ezzel nem is lenne gond. Elfogadom. DE!!
Csütörtökön beszltem a Telemaxxal, hogy küldjék vissza a telefonomat, mert akkor biztosítónál igényelem a javítást/cserét. Megígérték, hogy még aznap feladják és pénteken nálam lesz a készülék. Ok jó.
Csütörtökön egyeztettem a biztosítómmal, bejelentettem a kárigényemet, el is fogadták, illetve megegyeztem velük, hogy hétfőn küldi a futárt, hogy visszavigye a Telemaxhoz, mert nekik is be kell vizsgáltatni, hogy javítható-e vagy cserélik. Mondtam neki, hogy most kaptam hivatalos szakvéleményt a TMX-től, hogy nem javítható hanem csere. Azt mondta a biztosítós ügyintéző, hogy nem baj, nekik kell felküldeni a TMX-be, hogy megállapítsák ugyan ezt.. Mondom ok rendben csak történjenek már a dolgok.
Pénteken vártam a telefont, nem jött. Szombaton írtam egy email-t a biztosítónak, hogy nem lesz jó a hétfő mégsem, mert nem kaptam meg a telefont. Hétfőn jön az MPL futár srác, hogy vigye a telefont. Mondom az jó, mert nincs nálam. Elvileg ma már meg kell kapjam. Aztán már a srác sem tudta mivan, hogy visz-e vagy hoz, és kibontotta a plombált dobozt, hogy megnézze, hozott vagy visz. Természetesen üres volt a doboz viszont mivel kibontotta, ezért vissza is kellett zárnia amit felküldtek a TMX-hez.. Be is érkezett az üres doboz. Ma beszéltem a Telemaxxal, hogy hol a telefonom amit péntekre ígértek. Azt mondja, hogy még fel sem adták.. Mondom az kurva jó, mert a futár meg már el is vitte hozzátok az általatok fel nem adott telefont. Ott van most a Telemaxnál az üres doboz amiben a telefont "vitte" fel illetve ott parkol a telefonom is. Biztosítós ügyintézővel beszéltem, hogy ne küldjenek másik futárt mostanában, mert még nem kaptam meg a telefont mivel ott van a Telemaxnál. Mondom nekik, hogy ne szórakozzunk már egymással. Tegyék ott bele a kib@szott telefont a dobozba aztán csináljanak valamit, mert 4 napja ez tölti ki a napjaimat, hogy a telefonom után telefonálgatok meg emailozok és nincs a kezemben a telefon, a futár már egyszer elvitte a nemlétező telefonomat, és azt sem tudom most mi van.
Huawei beszél a Telemaxxal, hogy akkor most, hogy lesz elintézve. A biztosító beszél a Telemaxxal, hogy mi történt..
Én várok mindenkire, hogy hol a picsbe van a telefonom..
Vicc kategória... -
Yogibear974
senior tag
Est' Topiklakók!
Valaki javíttatot mostanság S5 készüléket display hibával?!
Azt az infót kaptam az Oktogon szervíztől, hogy már a gyártó nem gyárt kijelzőt, így nem javítható!
Csereutlványt kaptam a telemaxtól! Amivel kitörölhetem!Vicc egyébként, hogy egy még most csak 2,5 évhet közeledő prémium telefonnak nincsen fő alkatrész
utánpótlása! Nem hinném, hogy ilyen gyors lenne az amortizáció!Konkrétan annó egy cc. negyed millás listaáras telót húztak ki a zsebemből!
Egyszerűen hülyére veszik az embert!....a szervíz megjavítja magának gariban, oszt csókolom!Nem kérdezték, hogy, mit szeretnék! Rögtön rámtukmálták a csere jegyet, és hát persze, hogy a szolgáltató/
forgalmazónál már nincsen ilyen készülék!!! Pénzvisszafizetéssel is lósz@rt érek egy előfizetéset telóra!Akkor inkább használom egy picit beégve!
Üdv: -=Yogibear=-
-
qltsar
addikt
válasz Yogibear974 #277 üzenetére
Szia!
Ismét egy Samsungos probléma, valaki kérlek confirmálja a dolgot, nekem nem a telemax-hoz kellett vinnem a készüléket ~2 éve, tényleg ők javítják?
Cserejegyet kaptál? Előfizetéses telefonnál ez hogy működik?
-
Yogibear974
senior tag
Semmit nem kell confirmálni! Telemax javította volna! A hivatalos "márkaszerviz", ide küldték tovább!
De behátrált a 'sajnos' nem beszerezhető/gyártják alkatrész végett! Készülékcsere igazolást adtak. Azonos RENDELTETÉSŰ készüléket ad!
És itt a bibi! Ugyanis, amennyiben visszakérem a pénzt! (Az előfizetés lényege,hogy jó "olcsón"
hozzád vágják, bőven listaár alatt) Fizeted 2 évig a hűséget (+2 hó kit.sam. gari)
Letelik örülsz, hogy nem kell valag pénzt fizetned! Javíttatnád a telefont garanciálisan (!), de nem lehet, mert
már nem gyártanak hosszá alkatrészt!Visszakérheted a pénzt! vagy ráfizetsz!
Azonos RENDELTETÉSŰT nem tudsz venni abból a pénzből!
Az ismét a zászlóshajója a Samsungnak!Itt van a nagy átverés! Ki tudja! Lehet, hogy közben megjavították, és valaki vígan használja tovább!
Üdv: -=Yogibear=-
-
MK VII
veterán
Na..
Másfél hónap után visszakaptam a P9-cet.. Biztosítóval egyeztettem ugye és elfogadták a kárigényemet. Elvileg egy új készüléket kellett volna kapjak, ehelyett egy javított készüléket kaptam.
Csodálatos tehetségüket ismét megcsillogtatták..
Javítás után, kamera nem fókuszál, kamera lencse előtt belülről csupa por, kikapcsolásnál fekete sávok jelennek meg a kijelzőn és villódzik..Még jó, hogy ennyit vártam rá, most megint ott lesz legalább 2 hétig..
Harmadszorra, a Telekomhoz megyek új készülékért, mert többet biztos, hogy nem küldöm vissza ehhez a dilettáns bandához.Én órás vagyok.. Egy 3000ft-os órával különb mód bánok mint ezek az x százezres telefonnal. Vicc
[ Szerkesztve ]
-
pajszer91
tag
Hellosztok
Sajnos csak azután fedeztem fel ezt a fórumot miután leadtam Bp 17. ker Pesti úti Samsung Szervizpontba a Galaxy S5 készülékemet. Egy hete csütörtökön adtam le, OTG problémával (semmilyen usb eszközt nem tudok hozzá csatlakoztatni, de a töltés megy). Az alkalmazott azt mondta, 3-5 munkanap és, hogy kb. kedden mehetek érte, hát csütörtök van, eltelt egy hét, de még "Repairing" állapotban van a készülékem a TMX szerviz nyomkövetési oldalán. Természetesen a Samsung szerivzpontnál nem tudtak csere készüléket adni. Email-ben érdeklődtem a TMX-nél, hogy mit lehet tudni a telefonomról. Ezt a választ kaptam:
"A készülék javításával kapcsolatban felvettük a gyártóval a kapcsolatot, a gyártói válasz megérkezéséig szíves türelmét szeretnénk kérni."Elég rossz a mai felgyorsult világban, okostelefon nélkül meglenni. Utána olvasva a dolgoknak, van akinél 2! hétbe telt a gyártói válasz. Ha csereutalványt adnának, nekem sem lenne túl jó, mert előfizetésesként lett véve. Lehet, hogy akkor a "hibás" készülékemet kérem vissza.
-
blizzrd
aktív tag
Sziasztok!
Elmesélem az én kis kalandom a TMX-el, főleg hogy kiventilláljam magamból azt a rengeteg felgyülemlett sz**t, ami a sok kókler miatt összegyűlt.
Adott egy januárban vásárolt Honor 4x, amit júliusban kamera pixelhiba miatt elvittem gariba javíttatni (Edigitalos vásárlás volt). Becsattogok az üzletbe, semmi gond, jegyzőkönyvet felveszik irány a szervíz.
Már ott kezdődött, hogy cseretelefont nem adnak, erre szóltam a srácoknak,hogy pedig kéne mert a garijegyben benne van, hogy kötelező. Na ekkor gyorsan két telefont megereszt,senki nem tud semmit, meg ezért még soha nem szólt senki, de akkor válasszak egy Honor készüléket. Szuper.Eltelik egy hónap, megyek a telóért. Emberünk üzletben kibontja, hátlapon tetejétől az aljáig a hátlapon mély bevágás, mint amikor a kretén kibontja a borítékot szikével, amiben egy 4x van. Semmi gond, újabb jegyzőkönyv, hátlap cserét megigénylem. Na persze nem elég a hátlapot visszaküldeni, kell nekik az egész teló. Hogy minek, senki ne kérdezze.
Újabb egy hónap eltelik, telefon visszajön. Ember kibontja, olvassa a szervíz papírjait, úgy csodálkozik, majd kiesik a szeme. Kretén borítéknyitogató barátaim visszaküldték a telót, hogy köszönök szépen de a telefon rendeltetésszerűen működik, a karcot nem ők csinálták. Az már csak hab a tortán hogy leadáskor a gyerek szeme előtt szedtem le a Nillkin hátlapot a telóról, és nem véletlenül írta a jegyzőkönyvbe, hogy a telefon KARCMENTES.
Telefon, szervíz nem tud semmit. Másik telefon, hülye mint a segg. Harmadik telefon, Honor márkaképviselet, ők se tudnak semmit. Honor termékmenedzser, a fő basszájba', ő szabadságon van, helyettese nincs, most várok a kegyelmes úr válaszára, hogy lesz-e hátlap vagy sem.Hozzáteszem, már javasoltam, termék árának levásárlását, főleg, hogy már a 4x-et nem forgalmazzák, és különben is basszák meg.
Jó olvasgatást
-
MPite
tag
Hát sajnos csak azután bukkantam rá erre a topicra, hogy bebattyogtam a Váci út 30-ba a Samsung S7-es készülékemmel, amely megolvasztotta a töltőmet és elvileg több belső elem is sérülhetett, ezért továbbították ennek a csodás cégnek. 4-5 napot mondtak, ez 8 napja volt, a Samsung nem tud semmit, a szervizes ügyintéző hatodjára vette fel a telefont és még neki állt feljebb már az első mondat után, hogy ő nem tud semmit, keressem a Telemaxot, persze telefonszámot nem tud adni. Olvasgatom itt még a topicot, hogy rábukkanjak a megfelelő taktikára, ahogy ezeket az embereket kezelni kell.
Mivel volt egy-két karc a kijelzőn, előre félek, hogy milyen állapotban fog visszaérkezni, gondolom vissza tudnak majd élni ezzel, hogy nem ők csinálták az új sérüléseket.
-
MK VII
veterán
Nem nagyon tudsz velük mit csinálni.. Közevetlenül a szerviz nem érhető el.. Illetve konkrétan azok az emberek aki javítják ( tönkreteszik ) a készülékeket. Mert ugye a külön márkák ügyintézőivel tudsz beszélni akik majd továbbítják az üzenetedet vagy amit szeretnél a szervizeseknek.. Vagy nem..
Én a Huawei P9-cemmel szoptam be... 1 hónap 3 hete nincs készülékem.. Másfél hónap után úgy kaptam vissza a telefonom, hogy kamera nem fókuszál, poros mindkét lencse előtt belülről az üveg és a kijelzőn fekete sávok jelennek meg és vibrál..
Természetesen azonnal visszaküldtem... Legközelebbi alkalommal már biztos nem megy vissza, hanem egy teljesen új készüléket fogok igényelni.
Ráadásul nyilvánvalóan trükköznek a javítási munkalapokkal.. Nekem komplett hajlott a készülékház és a kijelző tört.. Munkalapon annyi van feltüntetve, hogy hátlap csere 56779ft. Pedig nyilvánvaló, hogy kijelző+érintő + akku + hátlap csere volt rajta. -
MPite
tag
Na ma reggel már az online követőrendszer szerint elhagyta a szervízt a készülék, új töltőt és kábelt kapok emellett új akksit és USB modult tettek bele. Remélem minden rendben lesz
[ Szerkesztve ]
-
pajszer91
tag
+1 pozitív nekik, csereutalványt adtak.
-
MK VII
veterán
válasz pajszer91 #287 üzenetére
+1 negatív nekik.
Másodjára érkezik úgy vissza hozzám a készülék, hogy használhatatlan a kamera..
Most már komplett kamera modul csere volt a papír szerint amit kaptam a javítás mellé. Ismét poros a kamera lencse, folyamatosan fókuszál, közben berreg és sávokban éles csak a kép.
1 hét híján két hónapja nem tudom használni a készülékem. Még jó, hogy pont a kamerája miatt vettem a P9-cet.
Kezd a tököm tele lenni ezzel a minőségű munkával amit a szervizben végeznek..[ Szerkesztve ]
-
Yogibear974
senior tag
Lóf@szt sem fog érni! Hasonló cipőben járok én is, (lsd.fentebb). Fogyasztóvédelemnél is jártam már!
Onnan legalább visszahívott a csóka, hogy megkeres(het)i a szervizt de hát, ha foglalt...vannak ugye más ügyek is, így egyre fordítani időt eléggé limitált. Vagyis felejtős! Békéltető IMHO ua., max. annyi, hogy
hivatalból kötelező megkeresni a szervizt, hogy valami kompromisszumra jusson az ügyfele részéről!
Nem hinném, hogy agyontörnék magukat! A szerviz híre, finoman szólva is nem a legjobb, mint a békéltető,
vagy a fogyasztóvédelem részéről!...meglátjuk mit intéznek majd! A képlet rém egyszerű!!!Marad(hat) a polgári peres megoldás! Persze ez egy ilyen "bagatell" összegnél felesleges időpocsékolás,
mert úgyis leperlik a gatyát rólam és fizethetek, mint a katonatiszt!...szeretlek Magyarország!!!
Üdv: -=Yogibear=-
-
Yogibear974
senior tag
Gyönyörű, mondhatom! Ajánlom ezt ezt olvasmányként!...csak, hogy látszódjék-e gyöngyszem szerviz más készülékeknek is a HIVATALOS márkaszervize! Úgy látszik ez itt Magyarországon megengedhető!
Félreértés ne essék, ez nem csak flame, de örüljön az, akinek megfelelően szervizelték a készülékét
és ugyanolyan állapotban kapta vissza a vigyázott, féltett kedvencét!Ezért kell fotókkal dokumentálni (SN/FW/DATA)....előtte!...és, ha már átvételnél bibi van, akkor reklamálni!!!
[ Szerkesztve ]
Üdv: -=Yogibear=-
-
MK VII
veterán
válasz Yogibear974 #292 üzenetére
Emailban azonnal jeleztem a huawei és a Telekom felé. Hétfőn bemegyek és megoldást keresek erre a helyzetre, mert ez így nem kóser.
-
dani993
senior tag
En egy ugyanilyen szervizben dolgozom mint a telemax, csak kulfoldon Nalunk is elofordul sajnos hogy az ugyfel serulten, vagy hibasan kapja vissza a keszuleket, de azert ritka, es ilyenkor a masodszor visszakuldott laptopot 3 napunk van megjavitva visszakuldeni, ha nem sikerul akkor ki kell fizetnunk es az ugyfel kap egy ujat. Normal esetben egyebkent par napon belul javitunk meg minden keszuleket, akkor huzodik el ha nincs raktaron alkatresz. Ha 1 honapja nalunk van mar a keszulek akkor az mar eleg gaz. Ilyen az esetek 5 szazalekaban tortenik kb. Ha alkatreszre is van szukseg, 2-3 nap alatt megerkezik.
Szoval nem ertem mit toketlenkednek a telemaxosok -
-
dugo_
veterán
Igazából a mások által kifizetett cuccok szándékos tönkrebaszása, a munkafelvételi ill. a javítási jegyzőkönyv meghamisítása, vásárló hazugnak és hülyének nézése szerintem bőven túlmutat a "töketlenkedésen".
Pedzegették egy másik topikban, hogy a Lenovo szakítani tervez velük, mert többek között a kriminális szerviz miatt mélyrepülésben vannak az itthoni eladásaik... Csak aztán legyen is belőle valami.
Noti topikban is ha heti egy-két tucat embert nem beszélünk le a Lenovokról, akkor egyet se. Hadd menjen a híre.
-
dani993
senior tag
Amiket én felsoroltam, azok a gyártó igenyei. A minimum, amit teljesítenünk kell.
Nem lehet hogy a fogyasztóvédelmi törvény rossz, vagy hogy a gyártók nem követelik meg tőlük ugyanazt(ez is összefügg a törvényi szabályozással)?
Ha sorozatosan túllépnénk az igen szűkös határidőket, amiket a gyártók kérnek tőlünk(ha kifutunk az időből ki kell fizetnünk a készüléket és az ügyfél újat kap) már rég tönkrement volna a cég.
-
MPite
tag
Na az ígért 4-5 nap helyett szűk 2 hét után visszakaptam a Samsung S7 készülékemet, eddig szerencsére minden rendben vele, sőt. A munkalap szerint akkumulátort és USB aljzatot cseréltek rajta és bár a Samsungos eladó lány állítása szerint kijelzőt semmiképpen sem cseréltek, eltűntek róla a karcok, szóval még jól is jöttem ki a dologból Illetve egy apró karc van rajta, nem tudom, hogy ez hogy lehet, de így is lényegesen jobb a helyzet, mint volt. Majd az idő eldönti, hogy sikerült-e megoldani a problémát, eddig nincs problémám a készülékkel, vagyis részemről rendben volt a javítás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Exkluzív órák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Fűnyíró topik
- Gaming notebook topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Autós topik
- Automobilista 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen