Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • whiz

    aktív tag

    Na akkor én is mesélek. Ugyanis elég sok cuccomat az iponnál veszem, lévén jók az áraik. Történetesen le akartam cseréleni a giga 965p s3 deszkámat egy asus p5b-re (teljesen mindegy, hogy miért, és miért pont egy tök hasonló lapra).
    Sikerült is megvenni, hazahoztam, nagy öröm, végre lehet kicsit szerelgetni. Hahh, csakhogy a lap nem bootol. Mi a rák... fekete kép, ventik süvítenek, mint a barom. Kikapcs, megnéz minden csatit, elvileg jó. Power on, láss csodát műxik. Indítanék win setupot, csakhogy nem úgy van az... gép fogja magát kikapcsol. Aztán vissza, és nagy fekete kép. Hümm. Próbálkozok még párszor, van amikor bejön, van amikor a post-ig se jut. Beléptem bios-ba, mer nyávogott mellesleg, hogy új proci, állítsak be ezt-azt (mit...). Lépnék ki, save&exit, haha nem úgy van az, jó nagy freeze az arcomnak. De olyan szinten, hogy 4mp power off se működött, tápot kellett kinyomnom. Na ez már érdekes. Előrelátó voltam, és szereztem hozzá legfrissebb biost még melóhelyen (bőven nem az volt a lapba sütve). Szerencsére az asus update progija műxött faszán, sikerült is besütni. Restart, no kép... na ez már lol, gondoltam. Hátha nem teccik neki a ram, tegyünk be másikat (mázli, hogy még nem adtam el). Detto ugyanez. Na hát ez bizony gari (mivel a gigával semmi ilyen gond nem jött elő, kizárható az alkatrészek hibája - most is azt használom). Go vissza boltba, ficko két procival kipróbálta, egyikkel se bootolt, gyorsan belátta, hogy ez bizony halott. Nem vackoltunk, papírok pár perc, kész, majd jöhetek valszeg már másnap.
    Bizony. Jött is a telefon. Megoldották a problémát egy bios frissítéssel(!!!) mehetek érte. Hogyan? Mi van? Legfrissebb bios van benne, hova frissítettek és mit is? Ja, és ha mellesleg 10-ből 1-szer indul a lap, akkor hogy frissített bármit is? Na mindegy, lehetett egy mázlija, mint nekem, de akkor is a legújabb van benne. Hát mondom ez érdekes lesz, de segond. Hátha csak hülyének néznek (egyébként nem mondtam meg nekik, hogy belenyomtam a new biost - és milyen jól tettem), és azt akarják kihozni, hogy béna voltam, miközben nem akarják beismerni, hogy nem tudnak mit kezdeni vele, és adnak egy újat. Háháá Móricka persze... bementem, ficko adja is kezembe, mondom akkor-ez-mosz-tutis? Igen-igen persze, minden oké (azóta már tudom, hogy kb. egyszer szerencséje lehetett, mint nekem, és elindult a lap neki is rendesen, aztán gondolta, na de jó - miért felejtette el, hogy két procival se indult el korábban az érdekelne, de egy hosszabb tesztet mindenképp megérdemelt volna. Nyilván nem történt ilyesmi). Jól van, legyen úgy. Nekem mindegy mit csináltok, csak működjön. Hosszas hazaút, végre itthon, szerelés, várom a csodát, mondanom sem kell nem indul a lap, satöbbi, ugyanazt produkálja, mint két napja. Na elöntötte a szar az agyamat. Le akartam üvölteni valamelyik fejét telefonba, mert szemmel láthatóan visszakaptam a szutyok lapot (természetesen azzal a bios-szal, amivel odavittem), de szerencséjükre már bezártak, így erről letettem. Hétfőn megyek be. Cirkusz lesz az tuti. Azért teljesen hülyének ne nézzék az embert...
    Még egy érdekesség a végére. Mikor bent voltam, az egyik srác az emeleten (ott intézik a garis ügyeket ugyebár) odaszólt a másiknak valami pixelhibás monitor ügyben: "nehogy már az ügyfélnek jó legyen". Na erről ennyit. Gondoljon mindenki, amit akar, de most nagyon leírták magukat a szememben.

    [ Szerkesztve ]

    Egy jó hacker nem kéri le a napot!

  • whiz

    aktív tag

    válasz Chosen #503 üzenetére

    Hétfőn folytatom a történetet. Nagyon kíváncsi vagyok mit fognak mondani...

    Egy jó hacker nem kéri le a napot!

  • whiz

    aktív tag

    válasz tlac #517 üzenetére

    De van. Az én alaplapomat is kipróbálta a ficko két procival is, hogy valóban nem műxik-e. Más kérdés, hogy utána visszaadták másnap, hogy jóaz és kész, nem került nagyker meg csere közelébe se (lásd fentebb)...

    Egy jó hacker nem kéri le a napot!

  • whiz

    aktív tag

    válasz tlac #522 üzenetére

    Nem lényeges a csere miértje :)
    Ma viszem vissza másodszor a deszkát, miután hétvégén 3 haver alkatrészeivel se volt hajlandó működni. Ide már nem kellenek trükkök, szerintem :)

    Egy jó hacker nem kéri le a napot!

  • whiz

    aktív tag

    válasz whiz #525 üzenetére

    Ááá de ezt folytatnom kell, mert egyszerűen már röhögök kínomban... szóval. Írtak nekem egy e-mailt (apró kis megkeresésemre, hogy akkor ilyenkor mi van), miszerint elküldték teljes bevizsgálásra a lapot, és nem produkálta azt, amit nekem, és mikor visszakapták, akkor sem, mert ők kipróbálták, és elindult (megjegyzem ez semmit se jelent - néha elindul, de abban nem sok köszönet van). Hehe. Jó vicc.
    1. a bevizsgálás nem történik meg 24 óra alatt. A tápegységemre is két hetet mondtak.
    2. nekem ők azt mondták a telefonba, amikor mehettem érte, hogy biost frissítettek rajta, és attól javult meg... hö... kicsit mintha nem fedné egymást a két állítás.
    3. nem beszélve arról, hogy ua. a bios van benne, mint amivel bevittem (az asus honlapja szerinti legfrissebb)
    4. de fáradjak be nyugodtan (harmadszor 50km), és meglátjuk... pff

    Egy jó hacker nem kéri le a napot!

  • whiz

    aktív tag

    válasz tlac #527 üzenetére

    Nos, nekem egy korábbi lapom (asus) nem engedett biost frissíteni, ha ugyanaz volt benne, mint amire akartam volna - de ehhez annyira nem tudok hozzászólni, lehet, hogy besüthették még egyszer ugyanazt (nem nagyon van tapasztalatom a témában, de az én frissítésem flottul lement). Ettől függetlenül nem működik. Jónéhány alkatrész kipróbálásával sem, mindeközben a - valóban jó kis - giga deszkában flottul megy minden.

    Egyébként valójában nem cserélni akarok, mert majd egy másik gépben lesz a lap, de addig tapasztalatokat gyűjtnék ezzel kapcsolatban :)

    A 2. pont volt amúgy a lényeg: a két állítás nagyon nem fedi egymást... de mindenesetre várom a pillanatot, amikor megmutatja nekem, hogy valóban boot-ol rendesen, nem fagy, nem restartol, fel tud nyomni rá egy windowst, és nem fagy akkor se ha belép a biosba... Nyakam rá, hogy hasonló sem történt ezzel a lappal, amíg náluk volt.

    [ Szerkesztve ]

    Egy jó hacker nem kéri le a napot!

  • whiz

    aktív tag

    válasz tlac #530 üzenetére

    "ha esetleg ez előtted történik, akkor áramtalanítás után is nézd meg"

    Minimum... ;]

    Egy jó hacker nem kéri le a napot!

  • whiz

    aktív tag

    válasz whiz #536 üzenetére

    Na - egyelőre - visszavonok minden rosszat, amit eddig írtam (fenntartva, hogy az én szemszögemből az események valóban így alakultak) köszönhetően a félreértés/egymás mellett elbeszélés/saját hülyeségemnek, meg annak, hogy megint túl hamar felhúztam az agyam és nem gondolkodtam.
    Írom ezt ide azért (is), mert most már 100%, hogy az iponosok is olvassák ezt a fórumot :D

    De ha nem lesz jó az az alaplap, vagy nem kapok újat hamarosan, valakit még megölök...

    Egy jó hacker nem kéri le a napot!

  • whiz

    aktív tag

    válasz maross #540 üzenetére

    Nos. A szervízlapon annyi szerepelt, hogy "nem indul a lap". Viszont tény, hogy van amikor elindul, és valszeg onnantól egy dekát nem foglalkoztak vele - mint megtudtam ez így normális. A baj az, hogy közel sem ennyi a gond a lappal. Segond, most felvettünk mindent, amit produkál, hát kíváncsi vagyok. A szervízt nem az iponék üzemeltetik ezek szerint, tehát nem az ő saruk (ha tényleg járt ott) az, hogy pl bios frissítés nem történt, amúgy meg szervízlapot se láttam, de most konkrétan nem is érdekel már. Bár az kedves volt a fickótól, hogy megjegyezte, hogy ez megint pénzbe fog kerülni nekik - hát azért annyira nem sajnálom a céget, na meg nem is az ő fizetéséből fogják levonni. Ha összeszámolom NEKEM mennyi időmbe, és pénzbe (busz, stb) kerül most már az egész, nem beszélve arról, hogy már idegbeteg vagyok, mert használni akarom :D akkor én se jövök már ki igazán jól az egészből...

    Egy jó hacker nem kéri le a napot!

  • whiz

    aktív tag

    válasz Ariadne #542 üzenetére

    Mondjuk ezt nem tudtam. Amúgy ilyenkor mi van, mert most már várok 4 napja, hogy mi az ábra. Szvsz az alaplap úgy halott, ahogy van, nem hinném, hogy meg tudják javítani, de amúgy is én inkább újat kérnék - az eddig lezajlottak alapján mindenképp kezdem azt gondolni, hogy ez lenne a jó megoldás. Első alkalommal 3 napon belül vittem vissza, sőt mág a második alkalom is benne van ebben. Akkor nem jeleztem, de elvileg van még most rá módom, hogy újat kérjek helyette? Mármint törvényügyileg, vagy hogy fogalmazzak, na.

    Egy jó hacker nem kéri le a napot!

  • whiz

    aktív tag

    válasz whiz #544 üzenetére

    Nah. Végül a mérleg úgy néz ki átbillent a pozitív irányba. Legalábbis az új deszkámról indult windows alól írok most. Remélhetőleg működni is fog egy jó ideig.
    Köszönhetően a sok korábban itt látott negatív tapasztalatnak, alapból elég agresszívan álltam a témához azt hiszem. De hát csak paráztatja az embert a "nehogy már az ügyfélnek jó legyen" című elhangzott mondat, akkor is ha poénnak volt szánva...

    Csak azt nem értem miért vannak ezek a negatív dolgok. Jók az árak, megadják a normális garancia időt (pl 120 hónap a két hete vásárolt ocz ramokra - nem mindenhol ennyi ez sem) papíron, akkor miért nem teljesítik ezt minden esetben kifogástalanul? Hogyan fordulhat elő az, hogy valaki visszakapja a szar terméket? Na mindegy, úgyse fogok erre választ kapni.

    És biztosan fogok még itt vásárolni, de azért... ezután különösen remélem, hogy semmit sem kell gariztatnom (de a tápegységem még várat magára - csak nem lesz gond).

    Egyébként meg tanultam ebből is, és felhívom mindenki figyelmét: a hibát, ami a garis papírra kerül nagyon pontosan, körültekintően fogalmazzátok meg, és figyeljetek arra, hogy tényleg mi kerül rá, mielőtt alá írjátok! Mivel azt hittem, hogy ha nem indul a lap, akkor egyértelmű, hogy alapból újat kapok, és nem lesz mese, azért lepődtem meg, hogy miért kaptam vissza (mert egyszer elindult valszeg, és kész, innentől jónak lett tekintve - van benne valami, de azért ez túlzás...). Ha tudtam volna, hogy nem ilyen egyszerű, akkor megszabadítottam volna magam jónéhány ősz hajszáltól. Na erről ennyit.

    Egy jó hacker nem kéri le a napot!

  • whiz

    aktív tag

    Én a múltkori alaplappal együtt egy tápot is visszavittem iponéknak. Tegnap mentem be egy újért, mert hívtak, hogy nem tudták szerelni és kicserélik. Ezzel most semmi gáz nem volt ilyen témában. Csak működjön is rendesen (még nem próbáltam ki) - amúgy ez tényleg új :)
    Ez most így piros pont, mellékíz nélkül.

    Egy jó hacker nem kéri le a napot!

  • whiz

    aktív tag

    válasz mob_zzz #575 üzenetére

    "Mi kell még?"

    Pontosan az, amiről nem tudsz nyilatkozni: korrekt, problémamentes garanciális ügyintézés, ha beszarik valami, amit ott vettél! (nem, ne az én példámat nézd, az megoldódott, a másodikkal pedig nem is volt semmi gond)

    Egy jó hacker nem kéri le a napot!

Új hozzászólás Aktív témák