Új hozzászólás Aktív témák
-
tlac
nagyúr
mondjuk az tényleg nem értem miért akartál lecserélni egy jó kis giga lapot egy semmivel sem jobb asus-ra...
még ebben a topikban is érdeklődj, hát ha tudnak vmi trükköt mondani
ha nem megy rendesen, akkor visszaviszed még egyszer
MEKK:
lehet a jót az ipon-osok írják?a jó tapasztalatok nagy részét újoncok írják
[ Szerkesztve ]
-
whiz
aktív tag
Ááá de ezt folytatnom kell, mert egyszerűen már röhögök kínomban... szóval. Írtak nekem egy e-mailt (apró kis megkeresésemre, hogy akkor ilyenkor mi van), miszerint elküldték teljes bevizsgálásra a lapot, és nem produkálta azt, amit nekem, és mikor visszakapták, akkor sem, mert ők kipróbálták, és elindult (megjegyzem ez semmit se jelent - néha elindul, de abban nem sok köszönet van). Hehe. Jó vicc.
1. a bevizsgálás nem történik meg 24 óra alatt. A tápegységemre is két hetet mondtak.
2. nekem ők azt mondták a telefonba, amikor mehettem érte, hogy biost frissítettek rajta, és attól javult meg... hö... kicsit mintha nem fedné egymást a két állítás.
3. nem beszélve arról, hogy ua. a bios van benne, mint amivel bevittem (az asus honlapja szerinti legfrissebb)
4. de fáradjak be nyugodtan (harmadszor 50km), és meglátjuk... pffEgy jó hacker nem kéri le a napot!
-
tlac
nagyúr
Nem lényeges a csere miértje
nem lényeges, csak kíváncsi vagyok
3. nem beszélve arról, hogy ua. a bios van benne, mint amivel bevittem (az asus honlapja szerinti legfrissebb)
az előfordulhat, hogy nem sikerül tökéletesen a biosfrissítés, és benne marad vmi, korábbi hibás beállítás, tehát az sokat nem jelent, hogy te is felraktad a legújabbat
-
tlac
nagyúr
nem értelek, hogy melyik két állítás mond ellent egymásnak
de mindenesetre várom a pillanatot, amikor megmutatja nekem, hogy valóban boot-ol rendesen, nem fagy, nem restartol, fel tud nyomni rá egy windowst, és nem fagy akkor se ha belép a biosba
ha esetleg ez előtted történik, akkor áramtalanítás után is nézd megdoc:
szerelés, szállítás általában gond nélkül szokott menni
de azért egy kis elrettentés
[link]
[link] -
whiz
aktív tag
Na - egyelőre - visszavonok minden rosszat, amit eddig írtam (fenntartva, hogy az én szemszögemből az események valóban így alakultak) köszönhetően a félreértés/egymás mellett elbeszélés/saját hülyeségemnek, meg annak, hogy megint túl hamar felhúztam az agyam és nem gondolkodtam.
Írom ezt ide azért (is), mert most már 100%, hogy az iponosok is olvassák ezt a fórumotDe ha nem lesz jó az az alaplap, vagy nem kapok újat hamarosan, valakit még megölök...
Egy jó hacker nem kéri le a napot!
-
Ariadne
őstag
Feléd, fogyasztó felé az ipon felel a szerviz tevékenységéért is, hiszen az ipon köteles a jótállási kötelezettségét teljesíteni, mivel egyedül vele kötöttél szerződést. Az, hogy ők hogy rendezik le a szervizzel és egyáltalán ki teszteli a lapot, hova küldik, és kitől szereznek esetleg egy hibátlan példányt, az az ő egyéni problémájuk. Ez a dolguk, ha nem megy nekik, lehet menni a piacra almát árulni, ott egyértelműek a jótállási problémák...
mod: Másrészt viszont arról nem tehet a cég, ha a vásárló adott esetben több száz kilométerre lakik, ezt nem lehet leverni rajtuk. Kivéve persze ha az ő hibájukból kell többször szaladgálni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
whiz
aktív tag
Nah. Végül a mérleg úgy néz ki átbillent a pozitív irányba. Legalábbis az új deszkámról indult windows alól írok most. Remélhetőleg működni is fog egy jó ideig.
Köszönhetően a sok korábban itt látott negatív tapasztalatnak, alapból elég agresszívan álltam a témához azt hiszem. De hát csak paráztatja az embert a "nehogy már az ügyfélnek jó legyen" című elhangzott mondat, akkor is ha poénnak volt szánva...Csak azt nem értem miért vannak ezek a negatív dolgok. Jók az árak, megadják a normális garancia időt (pl 120 hónap a két hete vásárolt ocz ramokra - nem mindenhol ennyi ez sem) papíron, akkor miért nem teljesítik ezt minden esetben kifogástalanul? Hogyan fordulhat elő az, hogy valaki visszakapja a szar terméket? Na mindegy, úgyse fogok erre választ kapni.
És biztosan fogok még itt vásárolni, de azért... ezután különösen remélem, hogy semmit sem kell gariztatnom (de a tápegységem még várat magára - csak nem lesz gond).
Egyébként meg tanultam ebből is, és felhívom mindenki figyelmét: a hibát, ami a garis papírra kerül nagyon pontosan, körültekintően fogalmazzátok meg, és figyeljetek arra, hogy tényleg mi kerül rá, mielőtt alá írjátok! Mivel azt hittem, hogy ha nem indul a lap, akkor egyértelmű, hogy alapból újat kapok, és nem lesz mese, azért lepődtem meg, hogy miért kaptam vissza (mert egyszer elindult valszeg, és kész, innentől jónak lett tekintve - van benne valami, de azért ez túlzás...). Ha tudtam volna, hogy nem ilyen egyszerű, akkor megszabadítottam volna magam jónéhány ősz hajszáltól. Na erről ennyit.
Egy jó hacker nem kéri le a napot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- LEGO klub
- Akvarisztika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- MotoGP & WSBK
- További aktív témák...