Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • whiz

    aktív tag

    válasz whiz #544 üzenetére

    Nah. Végül a mérleg úgy néz ki átbillent a pozitív irányba. Legalábbis az új deszkámról indult windows alól írok most. Remélhetőleg működni is fog egy jó ideig.
    Köszönhetően a sok korábban itt látott negatív tapasztalatnak, alapból elég agresszívan álltam a témához azt hiszem. De hát csak paráztatja az embert a "nehogy már az ügyfélnek jó legyen" című elhangzott mondat, akkor is ha poénnak volt szánva...

    Csak azt nem értem miért vannak ezek a negatív dolgok. Jók az árak, megadják a normális garancia időt (pl 120 hónap a két hete vásárolt ocz ramokra - nem mindenhol ennyi ez sem) papíron, akkor miért nem teljesítik ezt minden esetben kifogástalanul? Hogyan fordulhat elő az, hogy valaki visszakapja a szar terméket? Na mindegy, úgyse fogok erre választ kapni.

    És biztosan fogok még itt vásárolni, de azért... ezután különösen remélem, hogy semmit sem kell gariztatnom (de a tápegységem még várat magára - csak nem lesz gond).

    Egyébként meg tanultam ebből is, és felhívom mindenki figyelmét: a hibát, ami a garis papírra kerül nagyon pontosan, körültekintően fogalmazzátok meg, és figyeljetek arra, hogy tényleg mi kerül rá, mielőtt alá írjátok! Mivel azt hittem, hogy ha nem indul a lap, akkor egyértelmű, hogy alapból újat kapok, és nem lesz mese, azért lepődtem meg, hogy miért kaptam vissza (mert egyszer elindult valszeg, és kész, innentől jónak lett tekintve - van benne valami, de azért ez túlzás...). Ha tudtam volna, hogy nem ilyen egyszerű, akkor megszabadítottam volna magam jónéhány ősz hajszáltól. Na erről ennyit.

    Egy jó hacker nem kéri le a napot!

Új hozzászólás Aktív témák