Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • h1mpi

    nagyúr

    válasz bul07 #6974 üzenetére

    Volt már ilyen esetem GLS-el. Kibontottam és a termékből le volt törve egy darab. Felvettünk egy jegyzőkönyvet és vissza küldtem a terméket a GLS-el (előre ki volt fizetve). A bolt 2 nap múlva küldte a másik terméket és Ő rendezte a GLS-el a hibás teljesítést. Ezért kell megnézni.

    De mondhatom az MPL-es példát is. Ha törékeny csomagot kapsz a postás jelenlétében ki kell bontani és ha sérült szintén jegyzőkönyvet kell felvenni, mert utána, ha elmegy már sírhatsz-ríhatsz. Gondoljatok bele Magyarországon hányan használnák ki ezt, ha utólagos reklamációt elfogadna a logisztikai/futár cég...

    Amennyiben nincs kifizetve, akkor is ki lehet nyitni csak előtte ki kell fizetni, de a futárnak akkor is kötelessége megvárni, ameddig meggyőződsz a termék sértetlenségéről. Az eljárás itt is ugyanaz, tehát jegyzőkönyv és visszaküldés. Pár nap múlva kapod a másikat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák