Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • totya694

    őstag

    válasz tisn #92256 üzenetére

    Bratyómnak egy 96-os Megan 1,4-es benzines verdája van.december körül sikerült Neki felforralni a motort de úgy rendesen ahogy kell.A vízpumpa hibája miatt forrt fel (elfolyt a víz belőle).Lecseréltem a vízpumpát mondván ennyit még rászánunk mert van egy év műszaki rajta és utána menni fog a bontóba.A vízpumpa,bordásszíj és feszítő csere után a fagyálló is megállt benne de a vízrendszer sűrűn lelevegősödött elment a fűtés és 1 henger is sumákolt hol ment hol nem.Tudtam,hogy hengerfejes lett bátyám úgy döntött még kell a kocsi így hengerfej tömítés csere lett.Elmentem egy ismerős autószerelőhöz nyomaték kulcsért mesélem mibe vagyok milyen autó fogadni akart velem,hogy nem lesz elég a tömítés csere mert ez egy francia ...... vékony hengerfej anyaga az tuti deformálódott,azt síkba kell köszörülni addig fel se tegyen stb-stb.Kár,hogy nem fogadtam vele ;]
    Összeraktam az új tömítéssel,nyomatékra húztam és az óta is teszi a dolgát,pedig kapott rendesen mert lakásfelújítás miatt ment a futózás.
    Nekem egy 2004-es 1,4-es Peugeot 206-os van (a nejem vette a haja színéhez) kb. 6 éve van meg és nem okozott csalódást nem is megyek vele sokat évi 5~7.000km
    Valamikor én is azt vallottam,hogy francia autó még az udvarba se jöhet be és még is évek óta elégedett vagyok vele(előtte 2107-es 1,5 Lada volt az előtt meg Trabant 601)

    Üdv:Attila

Új hozzászólás Aktív témák