Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Vicoo #39069 üzenetére

    Oda vidd vissza, ahol vetted, kér a cserét, semmi mást. Ha nem hajlandóak, kéred a vásárlók könyvét, abba Te magad jegyzőkönyvezed a sztorit, papírod van, hogy már többször javították, ill a forgalmazó jelenlegi álláspontját a csere megvalósíthatóságáról is beleírod, illetve mehet mellé, hogy mivel a telefon napi használatú eszköz, a sokadik javítás már nagyon nagy kényelmetlenséget okoz számodra, majd irány a fogyvédelem, ők azért egy két tanácsot tudnak adni, de a következő lépés ha a forgalmazó semmit se csinál, a békéltető testület lesz. Se a szervizzel, se mással ne foglalkozz, a forgalmazó a kötelezett, mondhatod, hogy ha gondolják, viszed a készüléket független szakértőhöz, és kifizeted ugyan a szakértői díjat, de már eleve az ő nevükre kéred a számlát, aztán lesz nemulass...

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák