Új hozzászólás Aktív témák

  • #64791808

    törölt tag

    válasz wolfman #32976 üzenetére

    Ez a baj veletek. Elemezzük. "Került hozzám egy gép most, SSD-t kell benne cserélni."

    Mi az ügyfél kérése? Hogy cseréld ki az SSD-t. Kérte, hogy nézd át a programokat? Kérte, hogy nézd át, mit hova ment? Kérte, hogy mentsd a fájljait? Kérte, hogy rakjál új rendszert?

    NEM.

    Azt kérte, hogy cseréld ki az SSD-t. Új SSD USB házba be, partíciókat leklónozni, a használt partíció méretét meglövelni, SSD csere, másik SSD-t aranyosan becsomagolni, próbaindítás, kész. Egy óra meló, 5k+áfa

    Ehelyett te elbaszol vele egy napot, vagy kettőt, és ugyanazt a pénzt kapod meg. Ha meg többet kérsz, akkor az ügyfél sokallni fogja, mert ő csak annyit kért, hogy cserélj SSD-t. Egyikőtök biztosan elégedetlen lesz.

    Ha csak annyit csináltál volna, amit az ügyfél kért, akkor a pénzednél vagy, az ügyfél is elégedett, aztán ha ezt is teleszemetelte, majd vesz másikat, de azt is hozzád hozza majd, mert a múltkor is elégedett volt. Az, hogy nem ért a géphez? Nem a te bajod. Az, hogy ezt nem ismeri fel, és/vagy nem kér tanácsot, segítséget, az sem a te bajod. Ez mind az ő baja. De te magadra veszed, és csodálkozol, hogy nem fizeti meg senki. Nem is fogja. Ezért te sosem leszel pénzednél, sosem leszel elégedett, és ezt az ügyfél is érzi. Ő odavitte hozzád, csak egy alkatrész cserét kért, és úgy érzi, te ezen akarsz meggazdagodni.

    Mindkét fél számára vesztes helyzet. Az ügyfeleid felnőtt emberek, szavazhatnak, sorozhatóak, a saját életük kovácsai. Az ő problémáik nem a te problémáid.

Új hozzászólás Aktív témák