Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
Arra gondoltam bevágom hátra pótkeréknek az éppen levett téli vagy nyári szett egyik kerekét. Mire kellene figyelni vagy mit is kellene venni? Még azt se néztem meg mit is adtak a kompresszoron kívül.
Illetve ha már ezt a kereket akarom használni ha szükség lenne rá ugyan mégis mennyivel mehetek ne legyen baja majd a guminak? 50% ugye az esélye épp ellenkező forgásirányba kapok defektet mint amit betettem. A kerék méretek ugyanazok mindkét szett esetén. -
bigdigit
addikt
válasz burgatshow #65643 üzenetére
Basszus erre pont nem gondoltam.17 mind.Gondolom nem szempont Scrossról van szó.
Mondjuk pont most fizettem be a kötelezőt és a groupama évente egyszer állja ilyen esetben ha gumi miatt vinni kell az autót és vállalja 1 órán belül ki is ér. Ellenkező esetben 3 havi díjat elenged.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz burgatshow #65643 üzenetére
Na csak ki kell próbálnom hogyan fér be a teljes értékű 17-es kerék.Azt olvastam befér az is csak ekkor nem lehet teljesen letenni azt az emelő bigyót a csomagtartóban.Nekem eleve fent van mert jobban tetszik,hogy szintbe van....
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
4 évszakos gumi=spórolás?
Csupán az jutott eszembe mivel 4 évszakos és gondolom akkor azért valahol a nyári-téli között van minta,tapadás,keménységi szempontok miatt.Ergo mérhetően többet is fogyaszt vele az autó.
Biztos van az az éves megtett km mennyiség ami után már nem is spórolás főleg ha figyelembe vesszük ajánlott lenne azért évente egyszer centíroztatni is.Ebben az esetben már csak 1db kerékcsere ára ami kihagyható évente.
Ha 0.5l többlet van 100km-en és 10.000km beszalad máris 15.000 magyar pénz.Vagyis majdnem ugyanott vagyunk már egy alap futás esetén is.Írtam ezt úgy nem tudom többet fogyaszt-e a 4 évszakos de logika szerint biztos.
-
bigdigit
addikt
válasz ncc1701 #65664 üzenetére
Vagyis évi 1 cserével centirrel kevesebb meg egy szett szeleppel úgy 5-6 évre.Cserébe tuti több benzint kér.
Én mivel bármilyen időben is el kell indulnom nem merem bekockáztatni.Na és a szépséges polírozott felniket sem hagyom fent télen.Jó olyankor a gyári is.[ Szerkesztve ]
-
-
bigdigit
addikt
válasz tboldi #65698 üzenetére
[link] én meg ezzel érték egyet és pont.
A korábban itt linkelt teszt csak egy szinte átmeneti időszakot ölelt fel. Nem volt -10 fok és ami még fontosabb nem volt pl jégeső vagy jég és ugyanígy 35fok sem. A fizika továbbra is fizika marad ha minden időben el kell indulni. -
bigdigit
addikt
válasz dethroner #65720 üzenetére
Ott a pont.
A cikket azért tettem be mert nem volt kedvem ilyen hosszan kifejtett a véleményem.
Majd ha a gumi helyett lesz más anyag ami esetleg kiváltja. Lehet az tőlem gyurma is akár ami minden körülmény között megfelel na majd akkor elhiszem elég egy szett. Ez így csak be van lőve ilyen átmeneti időszakra is .
Aki próbál a körülményekhez képest minnél biztosra játszani az marad a cserénél. Illetve nem játszós autót tart vagy hétvége sofőr.
Egyébként meg pont a Suzukisok általában azok akik szerintem pont nem szoktak gumin spórolni vagy csak én vagyok ilyen nem tudom de pont akik szidják azok szoktak ilyen olcsó esetleg használt gumikat venni. -
bigdigit
addikt
Újabb zörgés jött elő miután már ugye a műszerfal zörgést a gumicsíkkal megoldottam. Ki is derítettem már honnan jön. Jobb oldali légbeömlőhöz a kesztyűtartó mellett benyúlok és mozdítom abba marad. Ott nyöszörög a jó q anyját.2022 Scross.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Ha még nem volt 3 évig ingyenes a suzuki connect.
-
bigdigit
addikt
válasz Moleman #66685 üzenetére
Teljesen igazad van. Asszony kölke most van itthon 3 hétig mert németbe van kint 3 éve. Hát be van táblázva rendesen. Fogászat allergiológia és a szemét is itt lézerezi. Ezenkívül mást se hallok ezt is veszek még azt is mert csak sorolja kint mi épp a xar. Ettől függetlenül mást se hallok mint kint mennyivel jobb. Ha az én kölköm is lenne ezzel a dumával nem jönne haza ide az biztos. Nagyon uncsi már a szöveg. Offoltam is magam gyorsan.
-
bigdigit
addikt
[link] luxus
-
bigdigit
addikt
Én most kivételesen 100-ast tankoltam mert a top 100 annyiba kerül mint máshol a 95. 3dl többet kér belőle ugyanazon az útvonalon ugyanabban a forgalomban. A 95 is achuan volt eddig. Fogyasztás szempontjából megközelíteni ordas baromság. Még csak nem is mérhető. Legalább akkora baromság mint a külföldi esetén jobb a fogyasztás. Mondom ezt úgy minden tankolásnál kiszámolom mennyi volt a fogyi mert ez a fétisem.
-
bigdigit
addikt
válasz AMD Power #66869 üzenetére
Pontosan bár nem fogom erőltetni. Talán a kokszosodás miatt jót tesz és ha tudom még pályázni is fogok akkor azt kap majd. Bár nem tudom egyáltalán van-e jelentősége ilyenkor pálya vagy csak sima használat is elég. Mondjuk abban sem hiszek tesz valamit kokszosodás ellen csak kicsit jobb a lelkemnek ennyit tettem érte.
-
bigdigit
addikt
válasz burgatshow #67236 üzenetére
Spoilert!
-
bigdigit
addikt
válasz szabonagyur #67565 üzenetére
Nem követem melyik autó. Scross esetén középkonzol. Az usb csati hátulján keresd ahol van csak bent oldalról benyúlva.
-
bigdigit
addikt
Új Scrossba milyen bevált dashcam ami ajánlott? Kellene előre hátra jó, minőségben vegyen fel, parkolás figyelés ha akarom folyamatosan vegyen fel akkor is ne csak koccra. Gondolom nem ártana ha wifis. Meg persze jó lenne ha egyből be is szerelik normálisan és nem úgy aztán zörög utána minden ahol bontottak hozzá.
-
bigdigit
addikt
válasz F4ther #67833 üzenetére
Jó tudni azért valamit csak ér a kiterjesztett garancia is még ha huzavona is volt. Nagyon szervize is válogatja bár itt nem a szerviz volt a probléma mint olvasom. Nekem a fejegységet nem akarták ott kicserélni ahova 10 éve járok. Kénytelen voltam Pestről Paksra lemenni ahol vettem az autót. Pont akkor vettem amikor elég nehéz volt autót kapni. Ott egyből intézték a cserét.
-
bigdigit
addikt
Ha már izzók a téma egy kis off auto de ugye én alapból Scrossos vagyok. Asszonynak most folyik autó csere. Off dacia spring lesz de valami tetves régi izzókkal ami kb gyertya főleg led után. Mit lenne érdemes bele rakni szerintetek ami persze hivatalosan nem zavarja a szerveket? Nem vagyok benne ebben a témában.
-
bigdigit
addikt
válasz szabonagyur #68323 üzenetére
Pedig elvileg pont ebben javították a kapcsolódási problémákat. Nekem utána egyből jó lett S23 ultra kábellel. Viszont az AA-t meg pont elb.xták vezeték nélküli esetén. Szóval most kb megint megy nem megy.Még a végén ezért fogok megválni a Suzukitól. Még sose volt 1 hónapnál hosszabb idő menjen is rendesen.Sőt volt amikor sehogy se ment.
-
bigdigit
addikt
Ma eladtam az Scrossom de maradok figyelni hátha vissza térek egyszer.
-
bigdigit
addikt
válasz szabonagyur #68653 üzenetére
2022 AT volt. Mindig is követtem az elektromos autózást erre az asszony beelőzött és vett második autónak egy Román Springet. Nekem egy autóm van/volt így váltok egy 64KW-os Konára. Igaz egy évvel idősebb meg több km de mivel ez is import nem nagy ráfizetéssel át tudok ülni. Új árában ment el az Scross. 58 évesen biztos elkapott a kapuzárási pánik. Csak én nem motorra ültem hanem 294L elektromosba. Röviden ennyi.
-
bigdigit
addikt
válasz burgatshow #68669 üzenetére
Hát szerintem van némi különbség.Az asszony Springje még a 30L 120N esetén is jobban érezhetően indul meg mint az Scross ellenben hamar elfogy. Ez meg beleprésel az ülésbe.80-ig elkapar az első kerék sajnos.Az elektromosnál már 0-ról ott a teljes nyomaték.
De tényleg nekem se ez a lényeg benne.Jó lett volna kisebb teljesítményű is de akkora aksival olyan nem nagyon van.Nekem meg fontos az egész országban eljussak ha akarok bárhova télen nyáron.[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz szabonagyur #69059 üzenetére
4 évig Swift utána majd 2 évig Scross. Mindig gondom volt android autóval. Még az aawireles se ment rendesen. Kínlódás volt az egész. Mindig jött ez a biztos xar a kábel meg biztos elszarták magát a szoftvert. Mióta off elektromosra váltottam mind kábelen mind wifin teljesen hiba mentesen fut. Egyszerűen valamiért szar fejegységek vannak bennük évek óta ilyen téren. Ez is volt az egyik ok amiért váltottam 28 év Suzuki után.
-
bigdigit
addikt
-
bigdigit
addikt
Nem márka specifikus kérdés. Még sose volt akkumulátor töltőm.
Szóval kb 2 hónapja kivettem az autóból egy 12v aksit mert gyanús volt azóta egy Exide agm aksi van helyette. Gondoltam veszek egy töltőt és a régi talán még jó lesz csak rá vagy fel kell tölteni.Ez valami CMF 45L-DIN 45h 80RC 410CCA SAE. Fingom sincs ez milyen gyártmány.
Tegnap rátéve az intelligens töltőt 12.7v mutatott. Ment 12 órát a töltés 14.3v 5A töltve. Az állapot jelző a 4 csíkbol először csak 1 mutatott de valami rohadt gyorsan felment a max 4 csíkra viszont a töltés nem állt le. Elvileg magától leáll ha kész és kiirja FULL. A végén mikor lehettem mert nem akartam éjszakára is úgy hagyni 13.2v amit mutatott. Most kb 20 órával később gondolom folytatom és megint csak 12.7v amit mutat a mérő.Ilyenkor végül is mi van? Ez egy kuka aksi lenne?
Error üzenet nincs mert elvileg ha valami baja lenne neki error üzenetek kellene lennie.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest