Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
Alin vannak adapterek amiket az usb-be kell dugni, majd a telefon erre az adapterrel már vezetéknélkul kapcsolódik. De azt hiszem ennek lassabb a boot ideje.
-
Danex
addikt
Akinek esetleg új K14D azaz a hybrid 1.4T-van, neki is könnyen kijárt a nívópálca? Az 1.0T Crossban, rendesen cuppant, erő kellett ,hogy kihúzza az ember, itt az új vitarában, meg szerintem ha ránézek már kb ki is tudom húzni.
-
Danex
addikt
válasz pigmeus #53987 üzenetére
Köszi, akkor nem rohanok vele szervizbe.
Amúgy scross után szerintem gyengébb a ledes fényszóró, de még csak 1 este néztem, nem annyira határozott a vetítési kép.
Illetve közepén a visszapillantonal nem kapcsol fel a lámpa ajtonyitasra, talán csak manuális állás van.
Viszont nekem csendesebbnek tűnik a 17-es scrosstol. Szelzajt hallani, de szerintem azért mert a futómű zaj csendesebb.
-
Danex
addikt
válasz kunberci #54059 üzenetére
Csillaggarázs, S-Cross (2017 1.0T) belülről szebb, átgondoltabb, minőségibb hatást ad, , Vitaránál az ajtón nincsenek úgy ívek vagy másfajta műanyag használat, hogy azt a nagy fröccsöntött felületet megtörje. S-Crossban szebbek a légbeömlők, de pl a Vitarával ellentétben a középső légnyílások egyáltalán nem szabályozhatóak.
Crossban van, sötétedő visszapillantó, a külsők behajthatóak, van szemüvegtartó, illetve elől is kapcsolódnak a lámpák az ajtó nyitására, 2 zónás klíma (amit kb sose használtunk).
Vitara viszont tele van az új kütyükkel amik szerintem nem sípolnak össze vissza, csak a sáv közepén kell vezetni, illetve előbb indexelni és csak utána húzni a kormányt sávváltáskor.
Mivel volt az egyik így alapból kicsit az új felé húzott a szívem, plusz kívülről szerintem pofásabb a Vitara de ez már egyéni döntés.
A hybrid rendszer eddig tetszik, automata így pl a kigurulásos leálláshoz nagyon pontos lábkoordináció szükségeltetik. -
Danex
addikt
válasz kunberci #54078 üzenetére
Én is szívesen látnám garázsban, de hitel miatt (illetve az autó értékéből kifolyólag) casco úgy is van. Felénk pedig nem sok garázs eladó, de az is alsóhangon 3.5millió vagy 20-25e Ft/hó.
Casco önrésze 100e, tehát már kb fél év alatt vissza többet kapok a cascotól + beleférne egy egy polír a rányitásokra a bérleti díjból.
Olyan sokáig pedig nem fog maradni, hogy a rozsda vagy bármi ilyesmi számítson, nem 20 évig lesz megtartva.
Sokkal finomabb a járása az 1.4T-nek és lentebbről nyomatékosabb, de mivel még bejáratós így nem tudom még a teljes érzést összehasonlítani. S-Cross család autója volt, csak én vezettem szinte az összes km-t bele, Vitara viszont teljesen saját.
Manuálisan nem próbáltam még. -
Danex
addikt
válasz kunberci #54082 üzenetére
Én nem tapasztaltam úgy különbséget a kettő közt, mindkettő városi suv.
Ulespozicioban viszont talán a scross jobb, ott szerintem alacsonyabb Ulespozicioban is jobban éreztem a kocsit és így a könyöklő is jó magassagban van, de ez még lehet abból fakad hogy az újdonság révén még biztosabbnak érzem a magasabb ulespoziciot a vitaraban így viszont már kicsit alacsonynak érzem a könyöklőt.
-
Danex
addikt
válasz mefistofeles #54151 üzenetére
Nekem az scrosst kB 3 alkalom után se tudták úgy beallitani hogy lássák is rendesen de ne is vakitsak, aztán kB 3-4nap alatt magamnak állítottam be manuálisan a motortérbol.
Be kell állni egy mélygarázsba és ott állítgatni, kB úgy kell állnia a bal fényszóró vágásának(ahol a közel vízszintes vonalbol elkezd emelkedni)hogy az a felezovonalon legyen , a jobb oldali pedig ne vetitsen nagyon balra.
A magasságot meg úgy néztem hogy azok az autók akiket követek ne vilagitsak be a hátsó ablakon.
Ezután már maximum csak a jobbos kanyarban vagy emelkedő végén villogtak, de ennek elkerulesehez már mátrix fényszóró kell.
-
Danex
addikt
Amúgy a hybrid automatánál azt próbálgattam, hogy lassításnál visszapöcöktetem a váltót, hogy nagyobb fordulaton többet tudjon visszatölteni, viszont ha manuális sebességi fokozatban van a váltó akkor szerintem nem engedélyezett a start/stop, vagy legalábbis a kigurulós start/stop.
-
Danex
addikt
válasz tboy93 #54199 üzenetére
Kikapcsolható, de szerintem jól működik és itt már ugye nem a 12V-os akksit gyilkolja, a kompjúter szerint a mostani tankolás óta már 550ml üzemanyagot megspórolt a startstop, gyorsan csendesen indítja újra.
Szerintem meg, de még nincs ekkora tapasztalatom vele, illetve Miskolc nem annyira dugós.
Plusz nagyon sokat számít, hogy mindig ég alatt áll vagy éppen van mélygarázs is. Fel tud-e melegedni a motor vagy annyira rövid távokon van használva, hogy nincs esélye. Ezek kb L-ben mérhető különbséget lehetnek. -
Danex
addikt
válasz mefistofeles #54234 üzenetére
az 1000km-es nem opcionális amúgy?
-
Danex
addikt
válasz hemaka #54245 üzenetére
Mondjuk nekem a weboldali fogalmazásból úgy jött le, hogy a gyári rádió specifikus kábelek hiányoznak, kamera, gps, mikrofon.
Ezek többnyire amúgy sem kompatibilisek egy külsős fejegységgel nem?
Tehát a hangszórók, vezérlőgombok kábeleinek ott kéne lennie.
Viszont ahogy néztem 150e Ft a különbség? annyiért biztosan nem vállalnám max SOS-ben.[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Nekem valahonnan bal fentről jön valami zaj ha kátyuba vagy nagyobb uthibába megyek, ott vezettem el a hátsó fedélzeti kamera kabelét de nem gondolnám hogy az adná a hangot.
Ott még csak elemeket se pattintottam le, a szigetelésnél végig be tudtam nyomkodni a kábelt .
Én ma jelentkeztem az 1000res átvizsgálása, keddre már tudtak volna időpontot adni.
-
Danex
addikt
válasz mefistofeles #54274 üzenetére
Menüben ki tudod kapcsolni a táblafelismerőt (ha ugyan az a szines kijelző van mint a vitarában), én is kinyomtam mert zavart, hogy a kijelző felét mindig elfoglalja.
Én eddig teljesen meg vagyok elégedve az elektromos "izékkel", nem gondolom hogy túlságosan óvatos lenne, ellenben a sok siránkozó "szak"sajtóval.
Viszont azt egy picit talán sajnálom, hogy 30km/h alatt már nem tölt vissza, de ezt lehet kimatekozták fent ,hogy így jó.[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Hát mi emiatt "ugrottunk" bele idő előtt a vitarába. csak októberben szerettünk volna autót venni, de pl a gl+ automatát már nem is gyártják augusztustól kezdve, illetve most már kb egyiket sem.
Az új full hybrid pedig alsóhangon 1 misivel több lesz, 26-ban az új euro norma meg szerintem főleg drágítani fog az új autókon. Így nem lennék meglepve, hogy a most 6.7misi vitara 4-5 év múlva esetleg még mindig 6 misi körül mozogna. -
Danex
addikt
válasz Tomeeka28 #54329 üzenetére
Villany majd ha lesz ház, de mire ház lesz már lehet az áramár is 4X lesz. Egy jó plugint élnék, akkor most társasházba is elgondolkoznék rajta, max a bevásárlást akkor tudatosan csak olyan helyen intézném ahol lehetne tölteni érdemben. De 120ft-os kwh áron (utcai töltő) és 1.5szeres beszerzési áron nem adja ki a még érzékeny pénztárcának.
És bele se merek gondolni, hogy egy házikó még miskolc mellett is ~45-50 misi lassan, de komolyabb utazásokhoz még mindig úgy látom kell néhány év amíg a szoftverek kiforrják magukat, hogy ne 10 alkalmazás kelljen és az autók is már értelmes töltési sebességgel rendelkezzenek a kisebb akksik esetében is. -
Danex
addikt
Waze-nek egyedül a nevesített celpontokban gyenge, illetve múltkor azt kezdte játszani hogy autópályán 100m-re a lehajtotol mondta az instrukciókat, tehát kB már csak azt láttam ahogy elmentem mellette... azóta amúgy jó.
Másik viszont hogy a waze pontosabb, frissebb a térkép. Most is olyan nyaralobol írok ami a Google szerint út sem vezet ide, waze pedig pontosan tudja hogy itt mi van.
-
Danex
addikt
válasz 2ozzmexy #54584 üzenetére
Alapvetően a liion akksik élettartama nagyon hosszú, ha ki is hullik egy kocsiból ott is általában csak 1-1 cella merül gyorsabban mint a többi.
Ebayen stb veszik az ilyen akksikat ,hogy napelemekre kothessék.
Pl kocsiban is jó a 100% 3200mah cella, de ha lemerül 75%-ra akkor meg jó lesz napelemhez, ha már oda is kevés akkor meg elektromos fogkefebe stb.
Ez csak rajtunk áll és nem az egyik napról a másikra lesz ez meg
-
Danex
addikt
Illetve szerintem az is fontos hogy lokális-e a szennyezés vagy sem. Lassan nem csak a covid miatt kell maszkolni a városokban (tudom a fűtés stb), és igen a hybriddel csak időt nyerünk, de jelenleg pont ez kell nekünk, hogy legyen idő kifejleszteni olyan technológiákat aminek lényegesen kevesebb hátránya van a jelenlegieknél.
-
Danex
addikt
válasz Gyöször #54587 üzenetére
Most csinált videót amúgy egy szerintem hiteles Youtuber erről a témáról [link]
Itt az jön ki, hogy egy 9.5l fogyasztású használt autó, 0g CO kezdeti értékkel, egy 6.7L fogyasztású új autó a gyártási terheléssel és egy elektromos autóval 100e km alatt már károsabb a régi mint az új. -
Danex
addikt
Hello, barátnőm 2006os switfjének beragadt a kezifékje és nem engedi egyik hátsó kereket sem, próbáltuk előre hátra mozgatni de nem akarta az igazságot.
A kezifékkar húzásra az elején úgy érződik semmi nem történik.
Mi lehet az amivel parkoloban lévő hazimegoldással próbálkozni tudunk?
Előre is köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-roller topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- DIGI kábel TV
- Honor 50 - apám nevében
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Renpho talpmasszírozó
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt