Új hozzászólás Aktív témák
-
xmad
őstag
válasz Ace Ventura #7642 üzenetére
én meghallgattam a médiában.. sokkal jobban szól mint a gyári de ezekszerint neked ugyanaz az van igaz? és gond nélkül befért.. mert akkor megveszem én is.. ha tényleg tutira az van neked és befért
-
xmad
őstag
ne izgulj.. nekem is ez volt a problémám..szinte tökre ugyanez...
nálam fékbetétet kellett cserélni mer kopott volt... és a fékbetét fém széle bele ért a tárcsába..
most felszabályozták a tárcsát, kapott új betéteket.. néha mindig cincog egyet.. szerelő azt mondta majd abba hagyja.. meg azért cincog mer utángyártott fékbetétet kapott.
Azt tudja valaki hogy 2000 es 1.0 suzukiba 19mm vagy 25mm széles vezérműszíj kell? ez fontos lenne most nekem
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
nekem meg egy bizonyos fordulatnál fura sipoló süvitő hangot hallok. mintha villanymotor lenne az autóban.. pl 5.-ikbe 60-70 között.. majd ha 70 nél gyorsabban megyek megszünik a hang
1.0-ás a motor..
de pl amikor harmadikba elhúzatom 50 ig akkor is kezdem hallani a hangot de akkor már elváltok 4.-ikbe.
más.
sokszor amikor egyesből berakom másoddikba (akárhogy próbálom finoman) reccsen egyet... de ha mondjuk hármasból vissza rakom kettesbe akkor nem.
szinkrongyűrű hiba lehet? vagy esetleg váltóolaj csere megoldhatja a problémát? -
xmad
őstag
én itt néztem az alvázvédelmet.. a képek alapján elég korrektül dolgoznak. 39 ezer forint. megkérdeztem.
az az üregelés mire jó?vissza érve a hangra nálam.. ugye pl 5.-ikbe 60-70 között villanymotorszerü hang..de ha elveszem a lábam a gázról megszünik..ha ujra adok gázt akkor megin hallani
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
te vagy a kaller?
ha figyelmesek vagytok engem is megtaláltok... xmad
ma lett kicserélve a vezérműszíj + feszitő csapágy.. egy tatabányi suzuki fórumos megcsinálta nekem.. vizpumpa most nem lett cserélve.. de lehet nem ártott volna.. nem szivárog a viz és nem is ereszt sehol.. csak a görgője kicsit kotyog már
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Sandrew #7690 üzenetére
igen. rájöttem :S
most ez van.. legközelebbi cserénél az az minden cserénél cserélve lesz de most a fizum egy jó nagy része is már lmegy hó elején.. huftalanság lesz.
családodba van kipufogós? engem majd a közel jövöben érdekel majd kipuff.. egész rendszer van vagy csak dob?
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Sandrew #7704 üzenetére
ja hát úgy más a helyzet úgy én is bevállaltam volna.
de ma már ki tudja.. főleg nekem h bontóst se ismerek. ha legalább lenne ismerősőm az tudom hogy nemfog átverni
a km órát akarom lecserélni fordulatszámmérősre sima fekete számlapost 4-5 ezerér tudok venni. és biztos h veszek is a jövöhéten.. de addig próbálok keresni ezüst számlapost.. hátha találok.. csak az a lényeg hogy 1.0 autóból legyen ki szedve.. mer az 1.3 kmóra az nem jó az ezreshez.. a fordulatszámmérő nem valós értékeket mutat akkor
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
vezérlés cserétől szebb lett a kocsi hangja.. nem is gondoltam volna pedig csak egy szij meg egy feszitő csapágy
ehez hasonló.. akié a kocsi vele szereltünk.. csak neki kicsit feszes lett a vezérlés azért van ennyire magas hangja a motornak.. enyémnek is ehez hasonló, de nem hiszem h nekem is feszes lenne.. 90 fokkal el lehet forditani a szijat.. meg a szijfeszitő is ott lett beállitva ahol a régi szijon is bevolt
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Sandrew #7709 üzenetére
aha
meghirdetem 0km-es suzuki eladó
azt birom amikor a sok idióta úgyhirdeti meg hogy 20, 30 ezer km-er vagy 50 ezer azt az autó van 10-15 éves.. tök hihető nem? azt elfelejtik oda irni hogy egyszer átfordult már az óra
egyszer láttam olyat is hogy hirdetésbe az volt bal új lengőkar, lengéscsillapitó, rugók.. 70 ezer km-es autóban.. levágós h törve volt
egyébként ha feszes a vezérlés akkor mi van? min a videón a srácnak is az.. legalábbis a suzukiba azt mondták neki..
a videón lévő suzuki 300 ezer km-t futott.. azért friss mert a blokkig le lett bontva és felújitva
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
honnan lehet tudni hogy mondjuk laza a vezérműszij.. a vezérműszijfedélen van egy kémlelő nyilás. ha gázt adok akkor a szijnak maximum mekkora kilengése lehet?
-
xmad
őstag
megvolt a váltóban az olajcsere.. elötte marha régen lehetett cserélve ha volt egyáltalán mert fekete olaj jött ki a váltóból.
és úgy vettem észre hogy 60-70 között megszünt a sipoló hang
-
xmad
őstag
nem kell le ereszteni a fék olajat ha a féknyeregből nem szeded ki a csövet..
de fékbetét + tárcsa cseréhez nem kell..
discoveryn szokott menni az autókereskedők.. ott szerelésnél gumipókkal mindig felköti valahova a féknyerget hogy a súlya ne terhelje a fékcsövet.. jó ötlet.. figyelj erre te is
de nem muszályúj tárcsát venned.. olcsóbb ha leszabályoztatod.. ( ha a mérete még engedi)
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
lehet attól is h nem olyan jó minőségü a fékpofa.. nekem is ez van a unixos fékbetéttől.. pedig a tárcsa is le lett szabályozva..
na meg azt mondják hogyha környezetbarát a fékbetét akkor is cincoghat mert változtattak az anyag összetételen és a környezetbarát anyag ami benne van attól nyikoroghat..
de legtöbben azt mondják h szarabb minőségü a fékbetét vagy túl kemény
-
xmad
őstag
sportlégszürő felejtős
A gyári szűrők 99%-a papírbetétes száraz szűrő. Ezek semmilyen gondoskodást nem igényelnek, csak cserét adott időközönként. Ha kezdenek eltömődni, akkor a légáteresztő képességük romlik, de nem szívnak be akkor sem szűretlenül koszt. A szűrési küszöbük márkától függően 5-15 mikron között van. A sportszűrők általában valamilyen szövet vagy szivacs alapúak, amelyeken a levegő áthaladva sokszor irányváltoztatásra kényszerül és a megfelelően kent szűrőbe a levegővel szálló szennyeződés beletapad. A szűrési küszöb nagyon függ a szűrő anyagától és a megfelelően felvitt, jó minőségű szűrőolajtól. Optimális esetben a szűrési küszöb akár 5 mikron alatti is lehet, egyes mérések szerint akár 2 mikron is. Viszont ha a felület elkezd telítődni, a szűrőolaj elpárolog, kiszárad vagy csak eltelítődik, akkor a szűrési küszöb (ellentétben a papírszűrővel!) nem csökken, hanem romlik, akár szűretlenül is átszívhat akár 1 mm-es részeket is. Persze a sportszűrők kisebb áramlási ellenállást képviselnek, ezért elméletileg a töltéscserét javíthatják. Viszont megfelelő működésük alapja a gyakori, poros úton közlekedve akár napi (!) tisztítás. Én az 5000 km-es tisztítást és kenést ritkának érzem, még városi környezetben is.
Ami pedig a kopást illeti, a szemcsemérettől is függ, hogy hova jut be, elsősorban a hengerfal és gyűrű kapcsolata a legveszélyesebb, itt okoz kárt a bejutó szennyeződés. Összefoglalva: a megfelelően kent és jó minőségű szűrőanyaggal szerelt sportszűrő szűrési hatásfoka elérheti a papírszűrőét, meg is haladhatja, de a szűrési hatásfok rohamosan romlik, ahogy a szűrő koszolódik, nem tömődik el, hanem szűretlenül "átszív". Versenyen ez előny, nem kell feladni a versenyt. A papírszűrő pont fordítva, viszont az eltömődik egy idő után, ezért pl. versenycélra alkalmatlan. Utcára én a papírszűrőt javasolom, biztonságosabb a motornak, sportcélra pedig a nedves szivacs vagy egyéb kent szűrőket.
-
-
xmad
őstag
válasz Mercutio_ #7764 üzenetére
a feszitőcsapágyat mindenképp..
meg azt mondják hogy a vízpumpát is.. bár én most nem cseréltem.. márkaszervizben is azt mondták akkor kell cserélni ha szivárog vagy ha folyik a viz belőle..
de ennek ellenére ajánlott.. és cseréltem volna én is ha lett volna cash a gyári vizpumpára..
ACE VENTURA:
váltóba 2,4 liter olaj kell.. én javaslom neked a bárdiban kapható ALCO Pontonic fdl 75W90 es olajat API GL-4 GL-5 ös minősitésü olaj továbbá scania, man és volvo szabványoknak is megfelel.
1 liter 2600ft körül van
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Ace Ventura #7767 üzenetére
nem nagyon.. esetleg azt tudom tanácsolni hogy elsőkörben minden alkatrészből gyárit próbálj beszerezni.. unix nál bárdinál
vagy ajánlon neked suzuki alkatrészek weboldalt
-
xmad
őstag
válasz Ace Ventura #7769 üzenetére
gyari alkatreszek tobbet birnak hidd el
-
xmad
őstag
válasz zolisx4 #7785 üzenetére
forgalmiba nekem sincs beleirva.de biztos hogy injektoros az övé is.. de mivel az övé 96 elötti az még full japán
a 96 utániak azok amibe a motorn kivül semmi se japán.
van egy suzuki fanatikus ismerősőm, bontója is volt pesten.. amennyit tud a suzukikről abból egy könyvet ki lehetne adni
azt mondja minőségre a 96 elöttiek jobbak voltak, abba az alkatrészek is japánok voltak, denso elektornika pl.. a 96 utániba az elektronika bakony művek.. az ülések móriak, a fényszórók török...
A lényeg az hogy a 96 utáni modellek silányabb minőségüek.
ha pl akarok bontott váltót abban azt tanácsolta hogy egy kipróbálható 96 elöttit nézzek mert annak japán a belseje is
-
xmad
őstag
persze asszem egy nagy csavar fogja a kormányt.. én is le akarom cserélni az enyémbe 4 küllősre.. meg vettem bele fordulatszámmérős órát mert nemvolt az enyémbe se
de eladó órám lehet mégse lesz mert tesóm is jelentkezett érte.. .de ha veszel egyet és eljössz tatabányára be is szerelem neked kb fél óra
képet keresek majd
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
suzukit 3 fajta kormánnyal árulták.. ami neked van meg nekem.. a 4 küllős vastagabb kormánnyal meg a légzsákossal. tehát a 4 küllős kormány szintén gyári suzuki alkatrész.. tehát biztosan jó az autóba
képekben: ami nekünk van
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
racing bazaron keresd..
de van egy pesti suzuki bontó a suzuminn..ők garanciával árulják az alkatrészeket.. én is tölük vettem az órát.. hivd fel őket.. és másnapra már nálad lesz az óra
telefonszámot megtalálod majd.. de mondd majd nekik hogy milyen autód van. 1.0 vagy 1.3 mert nem mindegy melyik órát adják.
-
xmad
őstag
válasz Davidof92 #7811 üzenetére
jaja fasza kagylóülés nekem is az kéne
off:
nagy az isten állatkertje.. ismeritek a gyakorikerdesek.hu-t?
az egyik kérdés:
Miért csinál úgy a kocsim h ovaja-vavaja-vajavajava-vajavaja?
vmi ilyesmi hangok jönnek ki, amikor például gurulok és üresben vagyok és nem nyomom le a kuplungot. Ha lenyomom akkor elhallgat az anyjaparasztja de ha megint fölengedem megint elkezdi.. mi lehet ez?
válaszok:
Nem tudom, de jó szám lehet.
Örökké cicereg a tekknóHát,ezt már kapásból kitalálhattad volna!!
Ha azt mondja: OVAJA-VAVAJA...VAJAVAJAVJA...
Ekkor kéri a motor a vajat!
De jól meg kell figyelni... mikor bevajaztad akkor után indítsd be és mikor beindítottad akkor rögtön kapcsold be a rádiót és ezt nyomd be: http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM
VOJA-VOJÁÁÁZSS!!! Ez biztos jó lesz így! Ha a fék is ezt csinálja,vajazd meg! ha a hengereket cserélsz akkor is vajazd meg! ha csak tankolsz,akkor a tanksapkát vajazd meg!! A Vaj az autónál mindenre jó! Még a gumikra is kenheted! (eredetileg a vajat autókhoz gyártották de aztán az ember rájött hogy kenyérre lehet kenni)
Sok szerencsét Vojázs
de úgy tünik nem elég erőteljes a természetes szelekció.. egy másik kérdés valószinüleg ugyan attól az embertől:
A vajat tényleg az autókhoz találták fel?
Olvastam itt egyik hszben hogy a később jöttek rá az emberek hogy kenyérre is lehet kenni, eredetileg autó alkatrészeket kentek be vele gondolom olaj helyett.
Vagy ez hülyeség? Mai autóknak is jót tehet?válasz:
Természetesen. Hiszen már a Bibliában is olvasni róla, hogy Ábrahám a hozzá (valószínűleg autóval) érkezőket is vajjal kínálta meg, valószínűleg az alkatrészek kopás elleni védelmét tartva szem előtt - de erre már nem tér ki külön a Biblia, hiszen ez evidens.