Új hozzászólás Aktív témák
-
zolisx4
őstag
válasz zolisx4 #6213 üzenetére
(#6181) Hasaggymeg
Mivel senki nem válaszolt még neked a kérdésedre ,ez a hang nem utal hibára az sx4 nél hiába cseréltetsz féltengelyt vagy bármit nem lesz jó nekem már a 2 .sx4 em van az 1 ső sx4 em az még pattogott is mikor tolattam mivel garanciás volt kicseréltek kormányművet féltengelyt lengőkart és toronycsapágyat hát pont ugyan az maradt amit viszont amit most vettem az már nem pattog és nincs az a csúszós darabos érzés mondjuk ez 4wd de a 2 kerék hajtásnál is át tervezték a futóművet a mostaniak már jók .
hú de hosszú lett[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
veterán
válasz zolisx4 #6214 üzenetére
Köszi a választ,rég nem jártam itt,a fagy látszólag felélénkítette a témakört egy kicsit.
Ezek szerint jobb ha hagyom a francba az egészet,csak télen és csak hidegben/hideg motorral csinálja,főleg tolatáskor,kitekert kormánnyal.Azért el lehet viselni.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
k.
őstag
válasz zolisx4 #7777 üzenetére
Volt nekünk is gond vele, de 8 éves, és 2 évig apu aktivan járt vele. Akkor jöttek elő a dolgok, kb 250k ment a 2 év alatt bele, azóta semmi.
Szóval igy nem mondom ,hogy a hibátlanság csúcsa, de tekintve, hogy 3.5 milláért újonnan vettük, most van benne 140k km, igy elviselhetőnek tartom, hogy meg kellett ezt tenni, és rákölteni ennyit.Az sx4 azért lenne talán jó,-apukám eközött, és a H astra között vacilál- mert magasabb, és jövőre 59 éves lesz, szóval nem lenne hátrány a magasabb építés. Ugyanakkor, a H astrákra az Opel Wallis-2 éves használt autók 40k körüli km-el- 4 év garanciát ad, ami csábító.
-
Cheesy
őstag
válasz zolisx4 #7775 üzenetére
g4besz & zolisx4:
Nehogy komolyan vegyétek már
Ez olyan mintha egy trabantot akarnék tuningolni (mondjuk van olyan elvetemült aki azt is megteszi). Chippeltessem? Szerintem ebben még az sincs, karbis motorhoz lenne?1995-ös évjáratú 1.0 GL-em van, megszámoltam és nem találtam benne többet 3 ujjnyi hengerecskénél, a negyedik lehet letört mikor a kiszedték a kindertojásból és belerakták a motortérbe
Úgyhogy ezek csak holmi perverz gondolatok részemről párosítva a hozzá nem értéssel
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz zolisx4 #7781 üzenetére
A hideget megérzi, ma volt az idei tél elején az első nap, hogy nem indult be elsőre (4-5-6-ot mindig forgat), második indítózásra egyből beröffent.
Akksit kéne cserélnem? Gázt nem adok indításnál, mert a szerelőm azt mondta hosszú távon elállítódhat az adagoló(?)...www.vakbelmutet.hu
-
xmad
őstag
válasz zolisx4 #7785 üzenetére
forgalmiba nekem sincs beleirva.de biztos hogy injektoros az övé is.. de mivel az övé 96 elötti az még full japán
a 96 utániak azok amibe a motorn kivül semmi se japán.
van egy suzuki fanatikus ismerősőm, bontója is volt pesten.. amennyit tud a suzukikről abból egy könyvet ki lehetne adni
azt mondja minőségre a 96 elöttiek jobbak voltak, abba az alkatrészek is japánok voltak, denso elektornika pl.. a 96 utániba az elektronika bakony művek.. az ülések móriak, a fényszórók török...
A lényeg az hogy a 96 utáni modellek silányabb minőségüek.
ha pl akarok bontott váltót abban azt tanácsolta hogy egy kipróbálható 96 elöttit nézzek mert annak japán a belseje is
-
Ace Ventura
addikt
válasz zolisx4 #7837 üzenetére
Közben kiderült, hogy az AC pumpáról beszélt a srác, hogy az megy tönkre ilyenkor.
Mások féltengelycseréről beszélnek, van aki meg motortartó bakról.
Én már nem tudom mi lehet, csak azt hogy folyamatosan költök ráÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
-
Ace Ventura
addikt