Új hozzászólás Aktív témák
-
zolisx4
őstag
találtam suzuki topikot
(#6181) Hasaggymeg[ Szerkesztve ]
-
zolisx4
őstag
válasz zolisx4 #6213 üzenetére
(#6181) Hasaggymeg
Mivel senki nem válaszolt még neked a kérdésedre ,ez a hang nem utal hibára az sx4 nél hiába cseréltetsz féltengelyt vagy bármit nem lesz jó nekem már a 2 .sx4 em van az 1 ső sx4 em az még pattogott is mikor tolattam mivel garanciás volt kicseréltek kormányművet féltengelyt lengőkart és toronycsapágyat hát pont ugyan az maradt amit viszont amit most vettem az már nem pattog és nincs az a csúszós darabos érzés mondjuk ez 4wd de a 2 kerék hajtásnál is át tervezték a futóművet a mostaniak már jók .
hú de hosszú lett[ Szerkesztve ]
-
zolisx4
őstag
Sziasztok
használt már valaki ilyen olajat a kocsijába??
ENEOS Motor Oil 5W-40[ Szerkesztve ]
-
zolisx4
őstag
válasz apollo12 #6311 üzenetére
igen a 120 LE az már szép csak 1 gond van vele hogy nagyon sokba kerül 1 kipufogó meg chip tuning az kevés főleg az utóbbi az van is meg nincs is ezt meg tudom mert mikor opel em volt azt megcsináltattam 4 éve 60 ezer volt és nem sokat ért
tettem rá sport légszűrőt azt meg nem győztem takaritani kimosni újbol olajozni vagy mivolt az a lötty hogy ne legyen száraz ,nem birta sokáig a motor elkezte enni az olajat a hidrotőke átszakadt ,nem ér annyit,[ Szerkesztve ]
-
zolisx4
őstag
Én ehhez annyit fűznék hozzá ,első új autóm az 1 Daewoo Lanos volt ez sem tegnap volt jó pár éve nem is gyártják ,de újonnan vettem ,300 km volt benne mikor trélerrel vitték el leszakadt a ferrodol a kuplungról ,itt vissza sírtam a jó öreg Zsiguli-mat amit leadtam a Daewoo vásárlásakor .
3 évig használtam ebből 2 évet a szervizben volt biztos.
Akkor ezt lecseréltem sokak által nagyra tartott Opel Astra-G re ezt is újonnan vettem .
A meglepetés itt sem maradt el gyakorlatilag egy ipari hulladék az egész 70 ezer km szétmentek a hidrotőkék mivel ez egy vezérműláncos motor volt 16 szeleppel nem volt olcsó a javítása ,itt hetente 1 szer szervízben voltam az biztos .
Ekkor vettem meg a Suzuki sx4 et azon kivül hogy tankolni és az olajat, szűrőt kell cserélni semmi baja nem volt .Az 1 Suzuki SX4 4 évesen adtam el 165 ezer km volt benne ,teljesen hibátlan volt .
A mostani Suzuki sx4 em az már 1,6 4x4 es ez is teljesen hibátlan ,igaz csak 35 ezer van benne . -
zolisx4
őstag
Persze minőségi olajat használtam bele a szervízbe is vittem az olajat amit bele is raktak ,figyeltem ,van 1-2 ismerősömnek még ugyan az a széria az Opelből mindegyik rossz .
Ez pontosan az Opel Astra G Viva 1,2 16 szelepes volt ,
A Deaweoo azért irtam ide mert igaz hogy koreai de viszont egy régebbi típusú 8 szelepes opel motor volt benne ez volt a koreai csoda .Régen én is azt mondtam hogy Suzukit soha .de ahhoz képest a másodikat koptatom
[ Szerkesztve ]
-
zolisx4
őstag
-
zolisx4
őstag
Én az ignis és az sx4 volt a terítéken de az sx4 kényelmesebb ,a fogyasztásban magas veri az opel az sx4 et biztos ,.
A suzukiről mindenki azt mondja hogy keveset fogyaszt de az sx4 re ez nem igaz ,de hallottam hogy van akinek 7 litert fogyaszt az sx4 gondolom 60 km re gondolják
Mivel nem volt H astrám mást nem tudok mondani be nem hiszem hogy rossz lenne -
zolisx4
őstag
-
zolisx4
őstag
Nem tarom valószínűnek az aksi hibáját hiszen azért beindult ha rossz akkor simán elfogy az aksi és nem tekeri ,de ha nagyon lassan tekeri de még bírja forgatni épphogy akkor lehet aksi is .
Vagy az üzemanyag ellátó rendszer hibás ,karburátor beállítás ,legfőképpen szívató ,vagy az üzemanyag pumpa miatt nem szokott hidegben indulni ,.Végig lehet sorolni sok mindent mitől nem indul de ez a leggyakoribb gond ,
A megemelkedett fogyasztás a hidegindító rendszer szívató tól szokott lenni ha eddig jól fogyasztott ,bejöttek a hűvös reggelek ,. -
zolisx4
őstag
Igen igazad lehet Az MK1-es Swiftek karburátoros vagy befecskendezéses volt de ez bőven 95 előtti széria ,
Szerintem az övé az MK3 verzió az pedig és ezt 1992 től gyártották tehát valószínűen nem karburátoros a forgalmiban meg kéne nézni mi is van benne akkor tutira kiderül.[ Szerkesztve ]
-
zolisx4
őstag
Az picit soknak tűnik 24 ért vettem az sx4 re betétekkel együtt .
Itt nézd meg .
Ha jól láttam 17 ért van .[ Szerkesztve ]
-
zolisx4
őstag
válasz Ace Ventura #7835 üzenetére
Nem hinném hogy van ilyen legalább is az én kocsimba nincs ,nekem is meg állt kevés benzin volt benne világított az üzemanyag jelző és elég meredeken álltam meg simán nem indult hiába próbáltam ,egyenesbe gurultam és utána elindult gond nélkül .
De próbáld meg levenni az aksi sarut hátha segítNo.01
Nem annyira vészes az ára .én is utángyártottat vettem teljesen jó ,[ Szerkesztve ]
-
zolisx4
őstag
válasz Ace Ventura #7838 üzenetére
Az ac pumpa vagy üzemanyag szivattyú az általában vagy jó vagy nem elég ritka a köztes állapot ,ha az szórakozik akkor menet közben is gondot szokott okozni nem csak alapjáraton .
De minden lehetséges de én a gyertyával kezdeném hogy miért is egyenletlen a járása a motornak. -
zolisx4
őstag
válasz Ace Ventura #7840 üzenetére
Igen lehet rossz üzemanyag is ,de nem jellemző a nagy kutaknál hogy a minőség nem lenne jó ,de előfordulhat .
Ha nem jár egyenletesen a motor az a gyújtás hibája szokott lenni azt nézik először, gyertya ,gyújtótrafó ,esetleg vezeték áthúz, ezek is okozhatnak hibát . -
zolisx4
őstag
válasz Ace Ventura #7842 üzenetére
A váltó rezonálás is lehet sok mindentől , gumibak ,így elsőre ,valószínű össze tettebb a hiba forrása ,nehéz is igy mindent kideríteni .
Először megnézném a gumibakokat mert írtad hogy rezonál is .
A második átnézni a gyújtást gyertya csere az nem kerül sokba lehet megoldja a gondot .
Az üzemanyag ellátó rendszer az már nehezebb kérdés mert ott a szivattyút cserélni kell nem lehet javítani ,da a szivatyú hiba az más problémát is okoz nem megy egyenletesen a motor pl 80 km/h nál is dadog nincs nyomás ,nehezen indul ,meg hasonló.
D a e w o o Lanos volt régebben nekem annak voltak hasonló gondjai .de az úgy volt rossz ahogy volt az egész.