Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ViZo72

    tag

    válasz ncc1701 #61561 üzenetére

    Hogy legyen ellenpélda is.
    Nekem anno Ignisen volt egy elvileg már nem garis, búgó kerékcsapágyam.
    3éves gari volt az autóra, letelte után 1-2hónappal szólalt meg.
    Márkaszervizben a szervízvezetőnek mondtam, hogy ez van, így jártam, épp kifutottam az időből. Erre közölte, hogy nem gond, megoldjuk gariban és így is lett, ingyen cserélték.
    (Szerintem egyszerűen ráírták egy frissebb autóra így el tudták számolni a gyárral.)

    Már nem emlékszem, hogy ugyanekkor vagy másik alkalommal amikor ott jártam, jött oda egy hölgy sápadozva, hogy ők bizony kicsúsztak az olajcsere periódusból pár ezer km-el egy Swifttel mert nem figyeltek oda és jaj úristen most mi lesz...
    A szervizvezető nem győzte nyugtatni a hölgyet, hogy semmi probléma nincsen, az autónak sem lesz baja nyugodjon meg... (Mondjuk azt nem tudom garis volt-e még vagy sem...)

    A szervíznek elvileg mindegy, hogy az ügyfél fizeti a nem garis javítást vagy a gyártó fizeti ki nekik a garis javítást.
    Ha elutasítanak, gyanítom az lehet az oka, hogy a gyártó kekeckedik és nem mindig hajlandó fizetni nekik, főleg futóműproblémára, mert az lehet erősen user/útviszonyoktól függő...

    Vagy egyszerűen nem odavaló az ember, aki foglalkozott a szervizben autóval...

Új hozzászólás Aktív témák