Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomee007007

    őstag

    válasz gaben #6134 üzenetére

    szerintem normális, még egy 1,4 es 100 lovas motor sem ugrik meg 40-nél 4-ben... mondjuk az 1,0-ás swiftnek nem ismerem a karakterisztikáját, csak átlagbn tudom mondani, mert lehet hogy 1500-on pörög, de a 4-ik áttlétele miat alacsony a nyomaték

  • a_tesz

    Korrektor

    válasz gaben #6134 üzenetére

    volt alattam 5 évig ilyen swift, 40-45 az még harmadikban is kínzás neki :D na jó azért ez túlzás, de 2000 alatt nem igazán érdemes használni (ez negyedikben kb 60km/h) talán csak ötödikben, de ha gyorsítani akarsz innen, kettőt vissza kell tenni könyörtelenül :D

    7000nél tilt, szóval nem kell izgulni ha forog, de remélem olajcsere meg vezérműszíjcsere megvolt már (hiába csak 35ezer km, 9 év alatt elég sokat öregszik a vezérműszíj, gyár szerint 5 évente tanácsos lecserélni. még ha le is cserélték 5 év után, lassan megint ott van, és bár legjobb tudomásom szerint nem ér bele a szelep a dugóba szíjszakadáskor, de nem túl izgalmas télen éjszaka amiatt várni valakit hogy segítsen, mert épp elszakadt :) ha meg belever, nem 15ezer lesz a kár)

    スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

  • szekfizsolt

    senior tag

    válasz gaben #6134 üzenetére

    Sziasztok!
    Most olvastam végig majdnem az egész fórumot és szeretnék hozzászólni a témához. 1999-es évjáratú 1.0-es Swift-em van. 5 éve vettem az autót (hitelre, amit senkinek sem ajánlok), de kezdem az elejéről. Volt egy rakat öreg autóm szép sorban. Aztán a párommal gyereket tervezgettünk és úgy döntöttünk, hogy a 23 éves Volkswagen-emet lecseréljük egy újabbra, mert akármi van a gyerekkel legyen egy autó, amibe beülünk és megyünk. Elmentem egy kereskedőhöz, aki rábeszélt erre az autóra. 18 ezer volt benne és szőrösek voltak a gumijai, bedőltem és megvettük. Na most annyit kell tudni, utólag kiderült (szerelő nézte át), hogy a kocsi futóműve fel van újítva. Kiderült, hogy a törésmentes autóm biza' törött volt és valószínűleg a 18 ezer kilométer valójában 118 ezer. 5 éve hajtom az autót. Vannak dolgok, amihez a mai napig nem tudok hozzászokni, de megy. Most van benne 220 ezer!!! A háromhengeres motor egy kalap sz@r, nem megy, rángat, alapjáraton remeg minden és zörög, stb. A kasztni gyenge, de csak annyira, mint a legtöbb hasonló kisautóé. Viszont! 220 ezer kilométerrel olajcserén kívül SEMMIT nem költöttem az autóra. A mai napig beülök és megyek. A motor tiszta mint a patyolat, pedig nem mosom. Vezérműszíjat illene már cserélnem, mert több mint a dupláját ment az előírtnak. A kuplung kezd elfogyni, illene azt is cserélni (15-18 ezer a gyári szett). Annyit akarok kihozni az egészből, hogy rengeteget használtam ezt az autót. Nagyon sok dolog van, ami nem tetszik benne, amit nem szeretek. De szerintem ilyen igénytelen olcsó fenntartású autó másik nem létezik. Gyári GM olajat használok (10W40) 3500 ft-ért veszem a 4 litert. A gyári olajszűrő 500 ft. A levegőszűrő 900 ft. Ezeket 10 ezrenként cserélem. EZT KELL. Hidegen nem szabad hajtani, mert sokan beülnek, a sz@art kitapossák belőle és csodálkoznak, hogy fogy az olaj, csak finoman, ha hideg!!! De ha ezeket betartja a tulajdonos, akkor -szinte- örök darab. Még annyit mondanék, hogy háromszor törték az autómat. Harmadszorra pár méterrel arrébb repültem a kocsival együtt. DE! Azon kívül, hogy a futómű elment, összegyűrődött a kasztni, egy karcolás nélkül szálltam ki minden alkalommal. Nem gondoltam, hogy ismét autó lesz belőle, de szinte minden elemet cseréltek + futóművet. Nem kevésbbé biztonságos, mint hasonló kisautók. Akinek nincs pénze, de autóra van szüksége, az vegyen ilyen autót. Remélem segíthettem. További minden jót Nektek!

    Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/

Új hozzászólás Aktív témák