- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
yanna
őstag
válasz Darth_Revan #46864 üzenetére
Ha forog az önindító akkor az adta meg magát, ha nem forog, akkor valami elektromos baj.
-
tboldi
nagyúr
válasz Darth_Revan #46864 üzenetére
Aksit megmérted indítózás, illetve próbálkozás közben? Mert lehet, hogy látszólag nincs lemerülve, de terhelés alatt már nem olyan rózsás a helyzet vele. Ha 10 V körülire leesik a feszültség, akkor lassacskán keresni kell egy másikat.
A másik, ami eszembe jutott: biztosítékok rendben?
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Darth_Revan #46864 üzenetére
Nem lehet hogy az onindito magneskapcsoloja nem huz be es annak a tekercse bug? Az akkufeszultseget inditas kozben is neztetek, nem esik-e tul nagyot?
Nekunk most pont akkucseres lett a Seat. Fel lehet tolteni az akkut, nem mutat hibat a tolto, igaz nem tul nagy az uresjarasi feszultseg, de inditas kozbe kb 7 voltra esik. Pedig par eves Exide. Most talan egy olcsobb Bosch/Varta lesz, azok amugy is egyformak, vagy egy meg olcsobb Jaszplasztik.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
BBke
tag
válasz Darth_Revan #46864 üzenetére
Ha indításkor búgó hangot hallasz, és nem forog a motor, akkor az önindító. A bendix kerék ment tönkre. [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen