Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pjen

    félisten

    válasz dik #41705 üzenetére

    150K ból kijön a típushiba javítás garival,és akkor már kuplungot is cserélnek.

  • Pickit3

    aktív tag

    válasz dik #41705 üzenetére

    Nekem 2005-ös ignisem van. Összkerék hajtást én nem javaslom ugyanis elég jó terepképességekkel rendelkezik elsőkerék hajtás esetén is. 1.3-as motorral is bőven lehet tartani a forgalom ritmusát 1-2fővel a fedélzeten 100as tempóig, így kb. 6,5l a fogyasztása nálam. Sportos vezetésnél 7-7,2l, nyugodt közlekedésnél 5,8-6l. Ismerősöm 1.5ös ignise 7,2-7,4 között fogyaszt. Pályára a rövid 5.dik miatt nem igazán való. Merev tengely az valakit zavar, valakit nem. Én legalábbis nem éreztem a negatív hatásait a hétköznapokban vagy jól sikerült beállítani a hátsó kerekek nyomását. Abs kocka javítás szakszervízben 50k-ból megvolt, bár megúsztam volna ha időben cserélek fékfolyadékot és nem 12év után a 2-3éves periódus helyett. Nyelestengely csapágy hibásodás a váltóolaj cseréjével megelőzhető. Ha sokat terepeznek vele akkor a féltengely csuklója is meghibásodhat, ilyenkor menet közben zakatoló hangot ad, pontos áram nem tudok, de szinte fillérekből megvan. Mást hibát én igazából nem tapasztaltam.
    Vásárlás előtt a járó motornál a kuplungot nyomd meg párszor, ha susogó hangot hallasz felengedett kuplungnál akkor hamarosan nyelestengely csapágyhiba lesz. Hirtelen fékezéssel az abs-t is tudod tesztelni. Amelyik nem rendelkezik alsó műanyag borítással ott a hátsó küszöb kezdhet rozsdásodni. Meg a szokásos, jó állapot és kevés kilométer.

    Pjen; hát igen, hátra csak gyerekek férnek be.

Új hozzászólás Aktív témák