- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sytex
tag
válasz mynames #2068 üzenetére
Ez egy álltalános séma.
MAP: Manifold Air Pressure (Ebben nem vagyok biztos)
MAF: Mass Air Flow (magyarul ezt hívják légtömegmérőnek)
TPS: Throttle Position Senzor
A suzukiknál (A GTI-n biztos) nincs külön jeladó a főtengelyen, az osztófejben lévő HALL szenzor küldi a jelet minden főtengelyfordulatnál, innen tudja az ECU hogy mennyi a fordulat. Szöghelyzetadó (mondjuk itt csak sejtésem van hogy mire gondolhatsz, gondolom valami olyasmire ami a röpsúly helyzetét figyeli) nincs a suziban, mert nem mechanikusan (röpsúllyal), hanem elektronikusan van szabályozva az előgyújtásszög. Sőt a magyar 16V-s motoron már osztófej sincs.... itt asszem a vezértengelyen van egy jeladó.
Persze van még vizhőmérséklet szenzor, lambda szomda, stb, de ezek csak korrekciókat hajtranak végre, A konkrét befecskendezést/gyújtást a MAP/MAF, TPS, fordulatszám adja meg.
[Szerkesztve]- Kártyával lehet fizetni? - Persze. - Egy ászból és királyból tud visszaadni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest