Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz roberto211 #18754 üzenetére

    kb ugyan úgy megy,,,, mert megeszi a teljesítményt az euro 5, meg ugye -1000cm3

    ui: a vvt, meg az hogy vvti csak fantázianév egy vezérlési mechanikára. Bmw pl "vanos" De nincs köze ahhoz hogy milyen fordulatszámnál mit csinál. Annyi hogy van némi különbség köztük, de a lényegét tekintve egyre megy a játék, minden autógyár pedig levédette a saját "nevét"... azért van egy pár:

    AVCS (Subaru)
    AVLS (Subaru)
    CPS (Proton, Volvo)
    CVTCS (Nissan, Infiniti)
    CVVT (Alfa Romeo, Citroën, Geely, Hyundai, Iran Khodro, Kia, Peugeot, Renault, Volvo)
    DCVCP - dual continuous variable cam phasing (General Motors)
    DVVT (Daihatsu)
    MIVEC (Mitsubishi)
    N-VCT (Nissan)
    S-VT (Mazda)
    VANOS (BMW)
    VarioCam (Porsche)
    VCT (Ford, Yamaha)
    i-VTEC (Honda)
    VVC (MG Rover)
    VVL (Nissan)
    Valvelift (Audi)
    VVEL (Nissan, Infiniti)
    VVT (Chrysler, General Motors, Proton, Suzuki, Volkswagen Group)
    VVT-i (Toyota, Lexus)
    VTVT (Hyundai. Kia)

Új hozzászólás Aktív témák