Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petester

    senior tag

    válasz Qru #4910 üzenetére

    Én is hasonlóra saccolok, mivel én ha tehetem csak 98-assal járok, hogy Jorus 272 mért értékével szemben, ami 95-ös benyával ért el (ugye?), a 98-assal tudhat talán 280 körül. Ami azért nem lenne rossz. :K Az, hogy nem gyári hátsó dobom van, nem hiszem, hogy sokat számít, a katalizátor nagyobbat folyt, meg a közép dob is gyári.

    A BC mért fogyasztásom meg a hengerfej és wandler mókolós beavatkozás után változott, előtte szinte fixen 4 dl volt az eltérés a mért és a valós fogyasztás között. Miután visszakaptam, rendre 6-8 deciket ront. Ezért gondoltam arra, hogy talán a hiba üzenet halmozás miatt nem tud rendesen számolni, mivel több tényező együttes adatából számol, viszont ha a váltó mindig újra tanul, nem tud rendes adatot összedobni.

    "Ha 2 óránál többet áll a motor akkor újrakezdi az átlagszámolást az ECU.

    Nálam ezért van 2 napi számláló (A és B) mert az egyik a szakaszátlagokat méri (A) a másik a nullázástó számítva a teljes megtett táv átlagát méri (B)."
    Ez nem a VAG esetében van így? A japók is így mérnek? Nekem a trip A és B esetében csak egy átlag van, mind a kettőt külön tudom nullázni, ezért szoktam csak az A-t tankoláskor kilőni, a B-t meg magára hagyom, így van egy hosszabb távra vetített átlagom is. Bár genya, mert a trip-et csak 10 ezer km-re számolja, utána nullázza. Pedig mikor megvettem, úgy terveztem, hogy a B lesz nekem a közös km számláló, de az autó nem így gondolta. :N

    (ó\_!_/ó)

Új hozzászólás Aktív témák