-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2336 üzenetére
Hace car. Viszont amit csinálnak azt lelkiismeretesen és korrektül végzik. Pl itt először láttam, hogy a sima olajcserekor a légtömegmérőt is megpucolják... Szóval gondosak csak ha akarsz vmit komolyabb dolgot akkor a torkukra kell lépni ezek szerint ha nem egy wrx/STi-vel állítasz oda.
mod:
Amúgy wrx-es haver váltig állítja, hogy vele mindig érdemben foglalkoztak szóval ezért gondolom azt, hogy a "szegény rokon" az ilyen mellőzött státusz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem feltétlenül, a szerelőknek igen nagy kedvezményeket adnak az alkatrész kereskedők. Én is csak azért rendeltem magam mert mert otthon cseréltük ki de ha szerelő rendeli neki olcsóbb lett volna a gyertya az tuti. Így viszont nem kellett a munkadíjat kifizetnem és egy gyertyacsere otthon is elvégezhető, még akna sem kell hozzá.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #2345 üzenetére
Az ATE fék hogy vált be?
Ez a csak a fém dobozos Motul az igaz az kamu. Nincs semmi baj a műanyag flakonossal sem, csak rá akart dumálni a 300V-re (feleslegesen).
mod:
Spec B: Jó borsos árat kér érte és nem is FL-es. De ha valakit lekáderezné itt a rendszámos képe: [kép]
Parci: Az nagyon baráti ár!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #2351 üzenetére
Nem, pont az hogy különösen ajánlott a Zimmermann mellett. Ettől feljebb csak az EBC van "polgári fronton" de az már heroin áron megy.
Az a baj, hogy típus betegség a tárcsa hullámosodása és az érdekelne, hogy egy gyárinál jobb tárcsa hogy áll ezzel. Nem hullámosodott meg nálad, ugye?
Még ugyan nem aktuális de azért foglalkoztat a dolog,hogy mit vegyek majd...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #2353 üzenetére
Használat függő erősen. Azt szokták javasolni, hogy fokozottan használjuk a motorféket és ne álljunk a féken megállás után (only manual). Ha állsz a féken akkor ahol a betét hozzáér a tárcsához ott nem úgy hűl mint ahol nem ér hozzá, így könnyen vetemedhet a tárcsa.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2386 üzenetére
Nyamm arra még én is rámentem volna.
mod:
_Smooth: 2010 vége utániak jók (én 2011-től merném csak megvenni) már az előttieket nem szabad megvenni. Tönkre megy a befecskendező rendszere, törik a főtengely, stb.
Motor/váltó csere... nem lesz olcsóbb végül mintha kulcsrakészen megveszed de ott hasal el a dolog, hogy nem fog átmenni műszakin az eltérő motorkód miatt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
És egy frissebb teszt:
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2394 üzenetére
Amúgy 500k a felár az azonos Impezához mérve most megnéztem az árlistát.
Levorg nem alternatíva mert nem elég magas, a Fori meg egy számmal nagyobb és sokan nem szeretik a nagy autókat. Szóval van létjogosultsága az XV-nek.
mod:
Petester:Egy jó GT bármikor jöhet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #2411 üzenetére
Forogna de ilyen szoftot kapott gyárilag, inkább a tartósságra mentek, nincs kihegyezve. Egy rendesebb programmal olyan 190 ló környékére fel lehetne hozni simán.
Igen, tanulékony a váltó azt jól érezted. Különösnen szembeötlő pl akksicsere után, akkor az alapértelmezet áll vissza és kell pár km amíg újra tanulja a vezetési szokásaid.
mod:
Parci: Jó akkor maradnak a tempós pályás szakaszok.
outsiders: Az egész jó, nálam 4400-nál van a nyomaték csúcs és 6000-nél a teljesítménycsúcs. 6200-nál meg tilt (szépen ledadog).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2422 üzenetére
Jó is lenne egy ilyen itthonra. De ugye azért kaptak ilyen rövid váltót mert elsősorban nem az európai piacra készültek ezek, kint meg pályán sem lehet veretni úgy mint nálunk. Amerikában pl 110 km/h a max, a 120 km/h már 95$-t ér (118 km/h a tűréshatár)...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ez tetszene.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2457 üzenetére
Ha/amíg nincs hozzá igazítva a program (ECU) akkor kb felesleges pénzkidobás. Annyi, hogy könnyebben pörög majd fel a motor a kisebb szívási veszteség miatt de erősebb nem lesz tőle. Noha ettől erősebbnek szokták érezni/gondolni az autót (placebo) de valójában nem az.
Katalizátor marad a gyári? Dobok?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2460 üzenetére
Ha a normál szűrőt rendszeresen cseréled az elég.
Majd kíváncsi leszek milyen lesz az új dobbal. Egy előtte/után videót csinálhatnál....
mod:
Amúgy nekem is megvan már az új hátsó dob inkább azon filózom, hogy a középdob menjen vagy maradjon. Félek, hogy pályán túl hangos lenne középdob nélkül... Mondjuk ráérek még dönteni, amíg bírja a gyári addig nem piszkálom meg a rendszert.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #2473 üzenetére
Pont ettől félek, hogy ha kidobom a középdobot akkor túl hangos lesz a gép.
Jorus:
Hát nagy full totál képem nincs a kormányról, ettől jobbat nem találtam de ezen azért látszik nagyjából a lényeg. Nem perforált bőr és hármas osztással kértem, piros cérnás varrással (itt éppen haver vezeti a gépet).
És két közeli (a sötét garázsból):
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Kerékpársportok
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
- Elektromos cigaretta 🔞
- Többet költenek a PS5 felhasználói
- Windows 11
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest