- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Diablo IV
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Cities Skylines II
- eFootball
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #3319 üzenetére
Mérföld ugye de akkor sem sok, kb 52k km van benne és 15k-val vettem. Frissen cserélt olajjal de mivel nem tudtam mi van benne inkább cseréltem, az a tuti.
mod:
Meg persze a vezérlést is cseréltem, meg kapott új gumikat, futómű állítás. Fék az rendeben volt pados mérés szerint, ahhoz nem nyúltam. Ezen kívül még új gyertyákat is kapott. Kb eddig ennyit kellett költeni rá meg ugye az olajcserék 10 ezrenként.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #3324 üzenetére
Az nem para ha nincs ide shipping, él rokonom kint ő hazapostázza nekünk simán.
Csak nem tudom melyik lenne jó... Nem vetettem bele magam a dologba. Nekem is van kavicsnyom egyelőre az asszony színtelen körömlakkjával kentem le a 1staid jegyében.A linkeltek közül ez az OEM ami szimpi...
Általában 2 dolog szokott lenni az udm koicsikkal amit nepper hoz be: vagy vízkáros (el kell engedni gyorsan) vagy jégkáros. Azokat tudják kint olcsón megvenni, előbbit nem kell magyarázni, az utóbbi azért olcsó kint, mert ott a rezsióradíj horror az ittenihez képest és az ilyen manuális sziszifuszi munkát nagyon drágán mérik.
mod:
Parci: Igen, pont ez riasztott el végül a Saab-tól. Pedig tetszenek... Subarunál nincs ilyen gond szerencsére, csak apróságokban van eltérés.
blasko92: Már körbejártam a témát. Kb +8-10%-ot tudnak hozzáírni (attól függ gyárilag mennyire kihegyezett a gép) a meglévőhöz. Ennyit még a hajtáslánc meg a motor simán elvisel.
Ettől többet a trubósokon tudnak emelni (megnövelik a töltőnyomást), na ott már lehet szűk keresztmetszet a hajtáslánc.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #3329 üzenetére
Jorus-é már chippelve van őt kérdezd inkább.
Én az autokolbernél érdeklődtem (a TC erőmérőt is ők nyomják). Ott nekem a 173 ló és 230 Nm-re ígértek kb 185 lovat és 250 Nm-t, 127k-s áron (pados mérés nélkül). El is engedtem a dolgot.
Nem tudom a tiédben pontosan milyen a hajtáslánc de az enyémben ugyanaz 1:1-ben mint a WRX-ben (váltó, difik) szóval bírná az enyém de a +10% tartalék amúgy is benne van mindegyikben. Eleve amit megad a gyártó az egy névleges teljesítmény, a valós eltérhet ettől felfelé és lefelé is ezért nincs kidekázva a hajtáslánc terhelhetősége. Meg sokszor mint pl a stinkeye-nál is olcsóbb egyfélét gyártani így megy ugyanaz a difi-váltó a wrx-be meg a polgári verzióba is. Lehet nálad is így van, nem tudom a hawkeye szériába annyira nem ástam bele magam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Sok jóra nem számítanék főleg városban. Haveromnak SG 2.0i van 4 gangos automatával, városban 13-14 litert is bekap. Hosszúak a fokozatok nagyon.
Múltkor mesélte, hogy a reggeli csúcsban a Klinikáktól a Deákig egyszer sem kapcsolt 2-est a váltó. Így már érthető is a 14 literes fogyi. Konkrétan ennyit evett Bögre WRX-e is városban, csak ott tartalék is van ha előzni kell...mod:
SH-ból itthon az EJ20-as motoros van, ami 150 ló meg 196 Nm. Az azért szvsz elég vékony főleg egy ósdi automatával megfojtva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #3388 üzenetére
Azzal nekem is volt gondom. Franc se tudja mitől de néha befogva maradt. Olyankor berántottam párszor tökig majd kinegedtem és magától oldott. Mostanában nem jött elő szerencsére.
mod:
outsiders: Nekem 8,5 a nagy átlag de ugye én városban nem használom gyakorlatilag.
Jorus: Jó de neked erő is van a gépben, úgy nem nehéz sokat megetetni belük.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #3390 üzenetére
A Mátrában felfelé egyszer én is majdnem telibekaptam egyet. Azóta éjjel nem nyomom neki soha.
Btw, hazafelé megdőlt a fogyirekod: 7,06 liter (bc szerint 6,94). Bár sztem lekarmolnátok az arcotok ha 110-120-al kéne jönnötök 730 km-t.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #3394 üzenetére
Én már kiöregedtem a forszírozott tempóból. De a normális fogyim nekem is 8,5-10 között alakul amúgy. Sokáig nem írtam a fogyit én sem de ahogy öregszem már jut erre is időm.
mod:
Petester: Jó akkor nincs gáz, csak a mókolás miatt volt a gubanc szerencsére.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #3397 üzenetére
Autóápolósba nézzél be ott tudnak rá sztem vmit mondani. Első körben én is a sebbenzint mondtam volna.
Hétvégén én is fa alatt parkoltam, tiszta virágport volt a kocsi. Elég gányul nézett ki de 730 km levezetése után már nem volt kedvem autót mosni így beadtam egy kozmetikába inkább.
Kint tartom a határokat szigorúan itthon azért én is rugalmasabban kezelem a témát.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #3415 üzenetére
Arra nekem ott az asszony.
mod:
Acheron: Nekem már 380 is elég lenne a mostani 301 liter kettőnknek elég csak. Pár éve is a Jazz-el mentünk inkább nyaralni mert annak 380 literes a csomagtere, négyünk cucca nem fért be a Subiba.
De elárulom nem megy jól. A 150 ló és a 1400 kg plusz a nagy légellenállás... És a cvt a meglévő teljesítményt is elkeni. Szóval csalódás lenne az tutifix. Még az enyémből átülve is, pedig az sem erős.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #3418 üzenetére
Igen, ha pl utazás közben elalszik akkor nem szól.
Az enyémben azért már 130-nál is van kellő szélzaj nem felejted el mennyivel mész. 100-110-ig nagyon csendes 130-nál már van kis szélzaj 150-nél már nem felejted el mennyivel mész. 180... Na annyival egyszer mentem csak amikor egy Golfost kellett oktatnom, hogy jobbról bizony nem illik előzni.
Kameráktól nem félek, mert nem szoktam gyorsan menni, ha mégis akkor hazai pályán ahol tudom hol vannak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #3443 üzenetére
Q5 bekóstolt?
M3-on hazafelé engem most egy Lupo akart letolni, indexel is, hogy huzzak már. De előttem előztek nem hobbiból mentem 120-al a belsőben, aztán ami tiszt alett az út odaléptem de 160-nál elmaradt a kis játékautójával.
A 11 liter nagyon jó átlag lenne egy ekkora dromedártól.
mod:
Lámpára Sikafelx a legjobb.
Parci: AWD autó hoz be rendelésre vagy az Auto Nero is foglalkozott ilyennel régebben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #3447 üzenetére
Autóápolósban ajánlották de nem tudom pontosan melyiket csak a nevére emlékszem. Nézz be oda, MunezXBK nyomta az infót.
Parci: Elő tudom keresni az enyém papírjait de kb 1M-ból volt itthon levámoltatva. Egyedül behozni nem érdemes, mert egy konténerbe 3 autó fér be (ha kicsik akkor 4), és ugyanannyi a tarifa ha 3-at hozol mint ha 1-et...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #3452 üzenetére
Köszi!
Amúgy a sötétben készült képen a másikkal nem teljesen egyforma, mert az enyém már faceliftes a másik meg fl előtti.
mod:
outsiders: Jaja gondolkozom rajta vadul amúgy...
8.5 az jó fogyi nagyon. Amúgy semmi trükk, egyszerűen itt a jó idő azért eszik kevesebbet.
Acheron: Drága móka a fényszórócsere. Főleg ha igényesen párban cseréled... Nekem bántja a szemem ha felemás.
dethroner: A környezetvédelmi besorolása nem változott azért maradt Euro4, mert azonos motort kapott. Tehát ugyanúgy be fog majd állni az új motor is egyszer.
A bejegyzést meg az jelenti, hogy nincs motorszáma a kocsinak (de vázszáma van) csak motortípuskódja. Ami azért jó, mert nem egyedi azonosítós, tehát szabadon cserélheted benne az azonos típuskódú motorokat. Szerencsére az Euro5-ös (már javított konstrukció motor) kódja is ugyanúgy EE20, tehát később kicserélheted egy olyanra ha úgy adódik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
El kell sütni a már legyártottakat. Amúgy jah, az lenne a logikus, hogy a javított verziót teszik bele főleg ennyivel a dolog kiderülése után. De nem egyedi eset, a Toyota dettó ugyanezt csinálta a problémás D-CAT motorjával is (még a Lexusokban is szart szarra cserélt).
Mondjuk a Subaru az Toyota fennhatóság, szóval akkor mégsem olyan meglepő dolog.
mod:
Viccet félretéve: nem az egész motorot cserélik ki csak a belét ezért marad a kvázi a rossz konstrukció a jó helyett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #3463 üzenetére
Tudom, haver vett IS250-be fényszórót, 248k/db áron mérték... Sokalta, így, az usa-ból rendelt utángyártottat 120k-ért ami nem vált be. Egyrészt mert udm lámpa volt ami nem tejesen csereszabatos edm-el. Egy szaki vállalta, hogy belefaragja. Végül a régi és az új ötvözéséből sikerült behekkelni csak, hogy nem ment a kanyarkövető funkciója. Szóval végül megrendelte a gyárit bele.
Ha rendesen polírozzák és lakkozzák akkor alig fog elütni egymástól a kettő.
Próbáld meg megragasztani első körben.
mod:
Sub-ZeRo: Jó de Fókából csakis az 5 hengeres, Volvo motorosat vedd.
Petester: Újra van húzva az ülés de tetszik. Főleg az ára.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #3474 üzenetére
Érdeklődj utána a vézérképviseleten, az a tuti. Lehet, hogy a környezetvédelmi besorolást ronották csak el. Ebből nekem is volt már többször gondom. Legutóbb pl a Passatunknál ami Euro5 mégis V10-es van a forgalmiban. Majd át kell iratni következő műszakinál, mert így már szmogriadókor majd nem mehetnék be vele a városba.
mod:
Petester: Dízelbe van érteleme ha nem prémium gázolajat tankolsz de benzinesbe nettó pénzpazarlás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #3479 üzenetére
Az EmilFrey a Subaru márka hazai vezérképviselete. Érdemes velük felvenni a kapcsolatot, vagy azzal a szervizzel ahol történt a motorcsere. Valószínűleg csak elírták de ezt bemondásra nem javítják, ahhoz kell egy hivatalos gyártói igazolás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #3485 üzenetére
A PD-TDI OBK tesztben jól leírják a dolgot amúgy.
Teljesen mindegy, végül mi végzi ki idő előtt a különleges EE20 motort, a végeredmény és a költségei hasonlóak. Mivel ezekre az autókra 5 év garanciát adott a gyár, a szerelő szerint sok példány rég átesett a motorcserén. Az első tulaj ezzel megspórolhatott több mint kétmillió forintot, viszont senki nem garantálja, hogy az új motor nem döglik meg ugyanígy. - [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Jól láttam, hogy most kapott új kopóréteget?
Amúgy kíváncsiságból rákerestem, a Klubos srác akivel a vezetési tréningen voltam árulja a Fori XT-jét.
74k km - garis motorcsere
95k km - új katalizátor
104k km - 2 új első kerékcsapágy
[link]Háát, ez nem túl jó fényt vet a Forira...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem, a turbós sem eszi jobban. Konkrétan az összes ciki, ezeknek több százezer km után lenne csak szabad előjönniük nem 100 ezeres futás alatt.
A katalizátor mondjuk lehet baleset érte ezt nem tudom. Ha odavered akkor összetörik benne a kerámia rész és cserés lesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #3491 üzenetére
Arra lehet nem kapsz választ, legalábbis én ott írtam nekik (szervizbe kértem időpontot) és csesztek válaszolni. Bár lehet csak lassúak, végülis még csak 2 hónapja írtam nekik.
Igen az active a felszereltségi szint (ez az alapfelszereltség de régiónként eltér a tartalma), a comfort meg a közepes.
Lámpamosó a xenonhoz jár csak (kötelező a xenon mellé és az automat szintezés is), szóval xenon lesz sztem. De más a halogén meg a xenon színhőmérséklete (xenon kékes a halogén sárgás) ránézésre megmondod melyik van neked.
A man. igen a manuális váltót jelenti az Aut. meg az automatát.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #3497 üzenetére
Facelift:
In 2010 for the 2011 model year, the Subaru Forester received a new grille insert. An optional roof-rack would raise total height by 2.5 inches. The naturally aspirated Foresters were equipped with an all new third generation motor with DOHC 2.5l FB25 and 2.0l flat four FB20. - [link]
FL előtti: [link]
FL-es: [link]
mod:
Ám eléképzelhető, hogy itt európában nem kapott más hűtőrácsot.
Petester-t kérdezd, ő most pont ebben van benne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #3499 üzenetére
FL előtti, a hűtőrácsa is (vannak ilyen bevágások a rácson a FL-esen meg nincs) de a korából is ki lehet találni. Ez 2010 februári. 2010-ben volt a váltás és kizárt, hogy 2 hónap alatt legyártották japánban és ideért volna hajóval + forgalomba is állították volna. Szóval ez legjobb esetben is olyan 2009 év végi gyártású lehet.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen