Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shaddy1027

    tag

    válasz eami #87632 üzenetére

    Ha ez így volna, akkor a CS:GO közösség nagy része kapott volna ilyet. Olyat is lehet látni a profi játékosok között, hogy előtte 1.6-ban használt egy kis rásegítést megkapta a VAC-ot, majd GO-ban nyugodtan tarthat több ezer dollár értékű inventory-t ugyanazon a felhasználó fiókon és a kutyát nem érdekli [link].

    Akkor ilyen se fordulhatna elő.

    [ Szerkesztve ]

    "Azt hittem, ha a megfelelő szabályokat követi az ember, akkor végül győzhet." Harold Finch

  • tomsolo

    őstag

    válasz eami #87632 üzenetére

    Elkezdtél összemosni minden félét, a tört játékot a VAC-védett játékokat használó kezdő csíterekkel.

    (Meggyőződésem egyébként, hogy te vmi marketing osztályon irodáskodhatsz a beemlegett IT security helyett, azok szoktak ilyen értelmesek lenni ;) )

    Jelenleg a steam törések eléggé leegyszerűsödtek - kb az van amit írtam - nyilván ahol más védelem is van a játékon ott lehet más mókolás, de ennyi. Általában vagy át lehet rántani a tört játék mentést vagy nem - pl. egyik kizáró ok lehet ha a mentés tartalmazza steam id-t etc...

    Akinek nincs meg az accountján a játék törés nélkül nem fogja tudni futtatni - minek bannolni?
    Ha meg futtatja nem érinti az egyébként használt id-t.

    A szkennelésrűl.

    Az egyik legidiótább dolog lenne ha lenne ilyen. Azt eltudom képzelni hogy az adott játék a saját állományaira menetközben/indításkor ránéz és összeveti ezzel azzal - a memóriában, de ennél léteznek sokkal szofisztikáltabb megoldások. Process scan biztos van, de ott is kérdésesnek találom hogy név/méret/hash szerint csekkolgasson dll-eket vagy exeket - semmit sem érne, már ezelőtt 3 évvel is szörnyen ciki volt mikor írtam róla hogy lehet egy Cheat Engine-t eldugni az ilyen szimatolások elől egy hxeditorral.

    Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő

Új hozzászólás Aktív témák