Új hozzászólás Aktív témák
-
Nosam
aktív tag
válasz Volfram42 #11168 üzenetére
Ti mennyit költöttetek már a játékra? Nektek hány hajótok van? Fogadunk e, hogy úgy van kitalálva a "játék", hogy mire megjelenik mindenki elköltsön rá 4-500 dollárt. Nem beszélve azokról, akik kapásból multi hajó csomagot vesznek. Költöttetek már rá ti is annyit mint az állat. Hidd el, hogy meglesz az a 225 millió. Persze nem a 45-ős csomagokkal, hanem a hajócsomagokkal...
Nem véletlen hagyják majd a kereskedős részt a legvégére.
-
Nosam
aktív tag
válasz Raulblanco #11197 üzenetére
Aljasul van kitalálva ez az egész , megnézed a hajókat és azt mondod ááá geco, akarok egyet én is, de még nem tudnám rendesen használni se, meg mikor jelenik meg stb. Egy ilyen vergődés az egész, egy ilyen lelki fájdalom, és ha megveszed az egyiket, utána már nincs is megállás.
Azonnal levágtam, hogy mi a pálya, miért gyűlik itt ennyi pénz, mert nagyon durván van kitalálva ez a pénzszivattyú.
-
Nosam
aktív tag
válasz Malachi #11206 üzenetére
Nem tudom, hogy itt mik a szabályok és nem szeretnék szabályokat sérteni, éppen ezért akkor udvariasan megkérdezem, hogy:
Azt le szabad írni véleményként, hogy David Braben az ELITE atyja soha nem merte és nem is akarta volna azt megtenni, hogy a kickstarteren történő sikeres pénzgyűjtés után, elkezdi pénzért kiárulni a játék lelkét? A hajókat és minden egyebet? Braben összeszedte azt a pénzt amit konkrétan kért, és nekiállt játékot készíteni. Olyan még soha nem történt, hogy bárki a kickstarterről átvitte volna saját oldalára a pénzgyűjtést, és elkezdte volna gyakorlatilag cheat-ként árulni a játékban megszerezhető hajókat...
Most őszintén ha nekem ez a véleményem, ami nem fórumozok személye ellen irányul, akkor azt szabad?
Mutasson már nekem valaki egyetlen olyan játékot, ahol mire megjelent kiárulták még lelkét is. Tetszik vagy sem, de Chris Roberts egy végtelenül éhes és tisztességtelen ember. David Braben meg egy tisztességes ember, egy lapon sem volna szabad a kettőt említeni!
-
Nosam
aktív tag
válasz Malachi #11212 üzenetére
"és viszonylag józanul látják a dolgokat"
Visszaolvastam párszáz hsz-t, és én úgy látom, hogy tökéletesen működik, hogy mindannyiunk közös fiatalkori álmát meglovagolva próbáljanak megvágni minket annyira, amennyire csak lehet.
Már akkor fiatalon "továbbgondoltuk" ezeket a játékokat 15-20 évvel ezelőtt, és persze máig várjuk a csodát. Nekem az igazi problémám az, hogy ha most tényleg jön is a csoda, amit gyerekkorunk óta vártunk, azzal azért csúnyán bele lett rondítva, hogy kiárulták belőle dollár ezrekért meg tízezrekért a lelket.
Nem tudom, lehet velem van a baj, de multiplayer játékoknál én mindig úgy gondoltam, és ehhez tartom is magam, hogy azért induljunk már egyenlő feltételekkel. Ne lehessen már multinál az mint single playernél, hogy mondjuk valaki beüti a godmod-ot 15000 dollárral a serveren.
-
Nosam
aktív tag
válasz Malibutomi #11214 üzenetére
Nem rakott ki senki az SG-ről, még csak büntető pontot sem kaptam.
Nem értem, hogy ha én a játékról beszélek, akkor miért akarják azt páran személyeskedésbe terelni. Persze azt már megértem, hogy amikor valaki szalad a gyermekkori álmai után, olyankor legalább annyira képes megvakulni, mint amikor az ember szerelmes. Ennyi. Nem gondolom, hogy ettől a véleményemtől én rossz ember lennék, vagy esetleg troll.
Hidd el nekem is ugyanaz az álmom a játékkal kapcsolatban ami neked, csak én látom közben azt is, hogy nagyon csúnyán és tisztességtelen módon meg akarnak vágni az álmomat kihasználva.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Ugyan már, szerinted miért vitte át kickstarterről a gyűjtést? 2012 novemberében már megvolt a kitűzött cél, sőt egy millióval több is volt, 6 millió dollár. Na és akkor vérszemet kapott... Azóta már lassan 24 hónapja csak a "pénzgyűjtés" megy, és menni is fog addig, amíg a kereskedős rész meg nem jelenik, úgy van kitalálva, hogy 2016-ig még egy rakás pénzt rákölthess... Hogy megvegyél 3-4 hajót, meg majd csomó más dolgot is.
5 millióból is meg tudta volna csinálni, ha nem tudta volna akkor nem 5 milliót tűzött volna ki célnak a kickstarteren. Látta, hogy rákaptak, és azóta csak egyre éhesebb és éhesebb.
-
Nosam
aktív tag
válasz Malibutomi #11226 üzenetére
Nézd, azt kell mondjam bizonyos szempontok szerint igazatok van.
Ti egy álmot kergettek fizetettek is már érte elég sokat, én pedig elbizonytalanítom vagy elveszem ezt az álmot a szkepticizmussal. Nem nem akarom elvenni az álmaitokat, és tiszta szívből kívánom, hogy legyen olyan jó a játék, amilyennek elképzeltétek meg amilyennek én is elképzeltem.
Sajnálom, hidd el, hogy nem vagyok rosszindulatú ember. Sorry. Igazatok van.
-
Nosam
aktív tag
Persze Braben sem olcsó.
Amúgy sokak számára ez lehet majd az első igazán komoly hideg zuhany SC kapcsán:
"the game will probably support a maximum of 50 to 70 players simultaneously "
A már most több mint 40-50 fős cégek játszhatnak majd magukban, és kénytelenek lesznek egymásra lőni, vagy több kisebb céget csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Malibutomi #11247 üzenetére
City XLP motorja úgy kezelt több ezer felhőkarcolót, hogy mellette még tele lehetett gyalogosokkal autókkal, buszokkal a város stb, közben meg még futottak a szimulációk, a közlekedés, a gazdaság és sok más egyéb. És mindezt két szálon, mert annyit tudott kezelni... De mindegy.
-
Nosam
aktív tag
válasz Diopapa #11249 üzenetére
Jó, hát itt jön majd ki igazából az, hogy pl 50 "aranyhal" meg akvárium helyére befért volna még 5 ember, ha nincs wc- meg zuhanyzó tök feleslegesen, az még 2 ember hajónként stb.
Érdekes, freelancerben még egy erősebb otthoni gépen indított szerverre is befértek ennyien...EVE-ről meg ne is beszéljünk, mert ott a legnagyobb csatában nagyságrendekkel több ember vett részt, de úgy, hogy mindegyiknél számolnia kellett a gépnek a különböző képességeket figyelembe véve, a sebzéseket, stbstbstb.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz _Gugu_ #11254 üzenetére
Nem.
Én legalább annyira kíváncsian várom a játékot mint te, bízom benne, hogy nem fogsz a végén csalódni, de ehhez az kell, hogy mindenhol minden fórumon üssék a Chris Roberts-et. Ki kell belőle verni a legjobbat, olyan ez mint a foci, ha ajnározzák a játékosokat, akkor olyanok lesznek mint a magyar csapat, ha hajtják ütik őket akkor meg olyanok lesznek, mint a német csapat. Világbajnok.
-
Nosam
aktív tag
válasz Malachi #11258 üzenetére
Tök igazad van, meg is fogadom a tanácsod.
Bár azért én megmondom őszintén, reménykedtem abban, hogy megugorja a 128-at ami freelancerben gyak majdnem el is ért. Azóta eltelt több mint tíz év, az internet sebessége nagyságrendekkel gyorsabb, a gépek nagyságrendekkel erősebbek, amellett továbbra is skálázhatóak a beállítások stb.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #11260 üzenetére
És az neked feltűnt, hogy pl amíg egy 4 személyes Constellation a maga 55 méter hosszával és 12 méter magasságával meg 26 méter szélességével full pompájában 1,549,723 poligon, addig kb a fele akkora két személyes 32 méter hosszú 8 méter magas és 15 méter szélességű freelancer meg 1,606,338 poligon?
Mégis hogyan?!
Elmondom hogyan, ez van akkor, ha nem egy jól felépített design koncepció alapján csinálnak játékot, hanem " "design versenyeken" választanak ki hajókat.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz SkyS1gn #11262 üzenetére
Érdekes, mégis százszor jobban néz ki a Constellation.
Meg van benne 3 ülés, meg pluszban még lövész állás stb, ami szintén nem nevezhetőek túlságosan kockának...
Egységes jól felépített design-al sokat lehetett volna hozni ezeken is, persze optimalizált modellek jóval tovább tartanak...
-
Nosam
aktív tag
válasz Malibutomi #11270 üzenetére
Kizárólag tényeket írtam, de tudod mit nem fogok nekiállni vitatkozni, inkább elmegyek.
Sziasztok!
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #11278 üzenetére
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #11281 üzenetére
Azt hiszem egy életre megtanultam, hogy nem véletlen vannak úgy a dolgok ahogyan, és a hozzátok hasonlók valójában az ilyen lehúzós CR-féléket érdemlik!
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #11979 üzenetére
Néztem ezt a várost az új videóban, és azt kell mondjam hogy a minőséggel most sincs gond , azzal van a gond, hogy ha mindent ilyen minőségben akarnak megcsinálni, akkor 2020 előtt ebből biztos nem lesz semmi.
Hülyén csinálták mert úgy kellett volna mint az ED-nél, hogy a kereskedős harcolós részt először, aztán a bolygóleszállást és fps...
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #11987 üzenetére
De félre érted amit mondok, van egy limit, nem azért nem tesznek a többi játékba kidolgozottabb és részletesebb cuccokat, mert ott rosszabb grafikusok vannak, hanem azért, mert az egy dolog, hogy évekkel tovább tart mindent úgy kidolgozni, de valamilyen gépnek el is kell vinnie. Márpedig ezt amit itt láttál abban a videóban, ez még az ő gépükön is laggol picit, pedig csak egy ember mászkál benne. Szóval itt a játékfejlesztésben azért mindig van egy egyensúly amit el kell találni, minden fejlesztésnél muszáj kompromisszumokat kötni, hogy jól is nézzen ki és játszható is legyen.
Olyan gépet, ami ezt el fogja vinni csutkán, csak olyanok vesznek mint pl én, akik sokkal inkább munkára használják a gépet mint játékra. Persze vannak akik hobbiból is megteheti, hogy csak játékra vegyenek nagyon durva gépet, de nem az a jellemző vagy az általános.
-
Nosam
aktív tag
válasz Malibutomi #11989 üzenetére
Pedig még egyszer mondom azt kellett volna ennek a játéknak, megcsinálni a kereskedős és űrharcolós részt, és aztán arra építkezni. A kiadók azért tudnak valamit, tudják azt, hogy mennyi az az idő amit beszélni kell és szabad egy játékról. Az igazi probléma azzal lesz, hogy sokan azért ugrottak bele és fizettek be, mert meg volt ígérve a 2014 végi 2015 eleji megjelenés, na most ehhez képest még a dogfight modulban is csak két ici-pici pálya van. Nincs kétség afelől, hogy meg fogják csinálni, sőt még afelől sincs kétségem, hogy nagyon jól fog kinézni. Az viszont már kétséges, hogy ekkora textúrákkal és high poly modellekkel tisztességesen fog futni, és az is kétséges, hogy a rajongók ki fogják e tudni várni a fejlesztést hiszen már régen be lettek fűtve a max 2015-ős dátummal.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #11993 üzenetére
Miért most nem ugyanaz van? Van egy félkész játékod két kis pályával meg egy hangárral, és ha nem akarod majd elunni mire megjelenik a játék, akkor köszönhetően annak, hogy a kereskedős részt hagyják utoljára, igazi pénzért egy DLC árának duplájáért meg triplájáért vehetsz single hajókat...
-
Nosam
aktív tag
Ezt ismeritek, láttátok már?! Valamennyire interaktív star citizen galaxy map:
-
Nosam
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #12222 üzenetére
De azért az is elég gáz, hogy egy 120 ezres tm warthog-nak plasztik a belseje, ennyi pénzért azért egy fém gömbcsukló is igazán beleférhetett volna.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Megnéztem az új videokat és azt kell mondjam, hogy a marketing megint ötös. Kurva jól néznek ki ezek a cuccok, bár azokat a tangás zöld ufókat nem értem és nem is tetszenek, annál még én is jobbat csinálok.
Mondjuk az FPS teaser is kamu, az nem in game és nem is a játékmenetből való, vagyis az FPS modul még sehol sem tart, ha tartana akkor nyilván játékmenetet mutattak volna.
Ettől függetlenül marha jól néznek ki ezek a videók, hangulatosak is.
-
Nosam
aktív tag
válasz Drenadar #12868 üzenetére
Puszta vélemény volt, még negatívnak sem lehet mondani, és ami azt illeti tényleg jobban csinálok annál a kis zöld ufónál tessék: SCI MARS By Mason
-
Nosam
aktív tag
Pia mi? Szívnak ezek nem isznak.
-
Nosam
aktív tag
Most egyébként összesen 300 darab idris van magánkézen vagyis eladva, ebből 200 a civil verzió. Az első 100-at a limitált katonait azt 9 perc alatt adták el anno, aztán látva az érdeklődést még 50-et 3 perc alatt. Aztán azóta még 150-et...
Szóval kezdésnél 300 darab magánkézben lévő idris lesz a játékban, ebből 100 a döbbenetesen erős katonai verzió lesz LTI-vel...
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #13258 üzenetére
Én bátyámmal 84-ben kezdem számítózni egy kazettás c64-el.
Aztán mekkora szám volt rá két évre a flopy hozzá. Úgy lett meg egyébként az ELITE is nekünk, bár azt sem tudtuk mit kezdjünk vele, ahhoz még kicsik voltunk. Viszont az 1942-vel nagyjából csak lőni kellett ügyességi játék volt, azt imádtuk.
Emlékezik rajtam kívül valaki arra, hogy még egy kis csavarnyúzóval kellett beállítani a c64-es magnót azon a kis lukon, ha a játék nem jött be?!
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Harlekin77 #13407 üzenetére
Azt tudnod kell, hogy arra, hogy többen használjanak egy hajót, meg úgy általában a teljes játékra még alsó hangon is kb két évet minimum várni kell. Ez alfa játék ezt ne felejtsd el amikor mérlegelsz.
-
Nosam
aktív tag
Legyen neked igazad.
De azért ha reálisan nézzük a dolgot akkor a valóság az, hogy egyenlőre még csak a dogfight modul az ami alfa verzióban leledzik. És ez csak az első modul... A többi modul esetében is végig kell majd járni a megszokott fejlesztési útvonalat. Alfa, béta stbstb. Szóval még talán túlságosan is optimista becslés volt részemről a 2 év... Gyakorlatilag az első modul az ami jelenleg alfa verzióban már készen áll arra, hogy két kisebb pályán valamennyire tesztelhessék.
-
Nosam
aktív tag
válasz Malibutomi #13412 üzenetére
Szerinted. Mind az FPS modul és a planetside, mind pedig a PU egy valódi és értelmes gazdasági rendszerrel szintén nagyon húzós lesz. És itt nem elsősorban a grafikára gondolok, mert az egy dolog, hogy olyan minőségben mint az eddigiek hiszen 100 rendszer lesz kb, és azért 100 város legalább kelleni fog, még akkor is ha lesz olyan rendszer amiben egy város sem lesz, de lesznek olyanok amibe akár több is. Szóval az hagyján, hogy le kell majd gyártani minyimum 100 különböző várost ilyen minőségben még ha kicsi is lesz a bejárható terület, hanem még le is kell benne programozni mindet.
Ráadásként az utolsó modul lesz a legnehezebb mert egyrészt össze kell majd hangolni az addigiakat, és egy valóban működő dinamikusan változó gazdasági rendszerbe kell integrálni aminek köszönhetően fogsz tudni kereskedni, vásárolni a hajókra fegyvereket stbstb.
Ezek vért fognak pisálni mire ez kész lesz, ezt most mondom. Az nagyon meleg amit ebbe beleígértek...
-
Nosam
aktív tag
"minden 2. hozzászólása negatív"
De mi volt ebben negatív?
Reálisan tekintettem a fejlesztési tervre és azt a következtetést vontam le, hogy bizony ez még minimum alsó hangon két évi fejlesztést igényel. Semmiféle negatív dolog el nem hangzott, sőt dicsértem is a grafikát, hiszen minőségi jelzővel illettem.
Most nehogy azt mondjátok, hogy már az is negatív hozzáállás, ha esetleg leírom, hogy itt még minyimum két év fejlesztés kell, ha minden rendszerbe akarnak legalább egy várost, meg még le is akarják programozni a játékot?!
-
Nosam
aktív tag
válasz Szőrös #13425 üzenetére
Azért írtam mert kérdezte a srác, hogy hogyan lesz és van ha megveszi. Múltkor már említette, hogy neki ez nagy összeg, mármint a játék ára. Ezért írtam neki, hogy ez még alfa játék és hogy legalább két év fejlesztést igényel. Vagyis mivel hogy kevés pénze van, ezért gondolja meg, mert e mellé tuti kell még vennie más játékot ha folyamatosan játszani akar mert ebben nem fog tudni egyenlőre változatos játékélményt találni.
Ezért írtam nem másért. Ha kevés pénze van játékokra, akkor inkább ő még várjon. Ennyi.
Tényleg a franc ki van már ezzel a brigáddal, na viszlát.
-
Nosam
aktív tag
Szerintem is kéne a landolás.
Sőt, ha rajtam múlna akkor mind az ED-ben mind a Star citizenben alapból úgy csináltam volna, hogy még a hajtóműveket is a pilótának kelljen beüzemelni vagy leállítani az indulás előtt-után, az egyéb rendszerekkel együtt.
Sajnos ilyen sem az ED-ben sem az SC-ben nem lesz, pedig ez még nem is lenne nagy munka a többi dologhoz képest, nem szabad elfelejteni azt sem, hogy ezen játékok már oculus támogatással jönnek. Így hát ezen apróságok még inkább hozzájárulnának a teljes játékélményhez. Landolni alapból élvezet, hát még ha tényleg benne érzed magad a gépben egy oculussal.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #13464 üzenetére
"Az egyéb rendszerekkel együtt."
Nézd, legalább úgy megcsinálhatnák, hogy a docking computer megcsinálja automatán ha valaki nem akarja, és akkor minden egyes rendszert egyenként üzemelhetnél be. Ahhoz képest ez még semmi, hogy akár egy igazi katonai vagy egy polgári repülő vezetése előtt is éveket kell tanulni és ha álmodból felkeltenek, akkor is tudnod kell minden gombról, hogy mi micsoda. Ezzel az erővel akkor automatikusan meghúzhatná a ravaszt is a gép helyettem ha célpontot lát, és persze nem a számítógép vezérelte turretekre gondolok.
Sokaknak egyébként kényelmetlen meg esetleg unalmas, de nekem ED-ben is nagyon tetszik, hogy kérni kell leszállási engedélyt mert ha csak úgy berepülsz akkor kilőnek mint a huzat, neked kell kiengedned a landing gear-t stb.
Nekem ez érték, de persze megértem ha másnak nem. Na de erre ott lehetne a lehetőség, hogy ezt az opciót ki lehessen kapcsolni, vagy docking computer.
Drenadar: Régen repkedtem FS cessna-val. De pusztán a szabályok alapján való repkedés azért kicsit száraz téma volt nekem még akkoriban, ezért egy idő után az abbamaradt.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #13471 üzenetére
De én nem erről beszéltem, mert amiről te beszélsz az ED-ben az assist off-on itt SC-ben nemtom mi a neve.
Én arról beszélek, hogy hadd nyomjam meg a gombot, hadd halljam, ahogy a hajtómű elindul. És hadd nyomkodjak már egyéb gombokat is ha lehet, amivel az egyéb fedélzeti komputereket kapcsolom be-ki amelyek a védelmi és egyéb rendszerekért felelnek. Nyilván nem az a célom, hogy minden rendszert én irányítsak, hanem az, hogy én üzemeltem be.
Hadd nyomogassam már a gombokat , én ilyen gombnyomogatós vagyok szeretem nyomkodni a gombokat.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #13476 üzenetére
Egyébként természetesen "nyomogatásnak tekintem" a voice attack-al kiadott utasításokat is.
-
Nosam
aktív tag
válasz Malibutomi #13517 üzenetére
Thx.
Müxik, nekem már tölti le a játékot, elfogadta a pass-t be is tudtam jelentkezni stb, szóval valszeg működni fog egészen szeptember 5.-ig. Azt írja 50 perc míg letölti a 13 gigát ami kicsit lassúnak tűnik a 100 mbites vonalamhoz képest, egyébként elsőre valami bődületesen soknak tűnik ez a 13 giga, hogy nem is értem hogyan lehet ekkora.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Vártam, hogy kinyíljon úgy a hangárajtó, ahogy abban a bizonyos videóban, ahol CR sorra törte össze a hajót.
De ez nem nyílt ki, hanem egyszerűen csak betöltötte a pályát:
De majd holnap még letesztelgetem ma már fáradt vagyok szüttyölni vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Elemlámpa, zseblámpa
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest